loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 692 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
safapatogh.ir/

طرز خوابيدن همسرتان او را لو مي دهد

به پهلو مي‌خوابد يا صاف؟ جواب اين سؤال را نمي‌دانيد؟ پس چطور مي‌خواهيد به پيشنهادش پاسخ دهيد؟ مي‌شود تصور کنيد! شيوه خوابيدن خواستگار‌تان مي‌تواند دوام يا از هم پاشيدن زندگي مشترک‌تان را معين کند. اين را ما نمي‌گوييم بلکه پروفسور کري ايزکوسکي، متخصص انگليسي خواب بر اين موضوع تاکيد مي‌کند. او حالات خواب را در 6 گروه دسته‌بندي مي‌کند و معتقد است همه آدم‌ها را مي‌توان در اين 6 گروه جاي داد و با توجه به حالتي که در خواب به خود مي‌گيرند، ويژگي‌هاي شخصيتي‌شان را آشکار کرد. پس قبل از آنکه بله را بگوييد در مورد اين موضوع تحقيق کنيد.

تست روانشناسي همسر,طرز خوابيدن, طرز خوابيدن همسر

 

سقوط آزاد: اگر با صورت روي بالش به شکم مي‌خوابد و دست‌ها را روي بالش مي‌گذارد

 

اين گروه شخصيتي، سعي مي‌کنند که خود را با اعتمادبه‌نفس نشان دهند اما در واقع سرشار از استرس هستند و شخصيتي عصبي دارند. اگر با يکي از آنها روبه‌رو هستيد، هرگز به انتقاد کردن فکر نکنيد چراکه آنها واکنش بسيار بدي به انتقاد نشان مي‌دهند. البته بودن در کنار آنها هميشه هم بد نيست چون مديريت بحران‌شان عالي است و بهتر از هر کسي مي‌توانند در مواقع حساس و زماني که وقت تنگ است، تصميم بگيرند.

7% آدم‌ها در زمان خواب سقوط آزاد مي‌کنند

طرز خوابيدن,طرز خوابيدن همسر

درختي: اگر به پهلو با پاهاي صاف مي‌خوابد و دست‌ها را در راستاي بدن مي‌کشد

 

در مقابل آدم‌هاي درختي، شما به مشکل خاصي برنخواهيد خورد چراکه اين افراد بسيار آرام هستند و مي‌توانند اين آرامش را به شما هم منتقل کنند. در دنياي آنها خبري از پرخاشگري نيست و شما از اينکه در کنار آنها در جمع حاضر شويد به هيچ وجه پشيمان نخواهيد شد. درختي‌ها افرادي اجتماعي هستند و خيلي راحت مي‌توانند با آدم‌هاي اطراف‌شان کنار بيايند و زبان آنها را بفهمند، به همين دليل آنها مي‌توانند با هر گروهي دوست شوند و با هر جمعي کنار بيايند. آنها آدم‌هاي آسان‌گيري هستند اما زود اعتماد کردن‌شان گاهي از آنها يک ساده‌لوح مي‌سازد و البته رفيق‌بازيشان ممکن است گاهي شما را عصباني کند.

15% آدم‌ها درختي مي‌خوابند

طرز خوابيدن,طرز خوابيدن همسر

جنيني: اگر در زمان خواب توي خود‌ش پيچ مي‌خورد و بالش را نگه‌ داشته است

 

کساني که مثل يک جنين مي‌خوابند، آدم‌هاي نسبتا خشني هستند. آنها گرچه ظاهري از آهن دارند اما در عين حال قلبي از طلا دارند. آنها برخلاف ظاهر‌شان مهربان و خون‌گرمند و گرچه سخت و خشک به نظر مي‌رسند اما دروني حساس دارند. اگر با فردي که جنيني مي‌خوابد ازدواج کرده‌ايد نگران نباشيد. او هميشه اينقدر خشن نمي‌ماند و اگر شايسته‌اش باشيد، مي‌توانيد از آدم‌هاي انگشت‌شماري باشيد که در مقابل‌شان سختي‌اش را کنار مي‌گذارد. البته اين موضوع ممکن است به زمان زيادي احتياج داشته باشد اما وقتي چنين اتفاقي بيفتد، شما احساس مي‌کنيد که آرام‌ترين و خوشبخت‌ترين فرد روي زمين هستيد.

41% آدم‌ها جنيني مي‌خوابند

طرز خوابيدن,طرز خوابيدن همسر

ستاره دريايي: اگر با آرنج‌هاي چسبيده به زمين و در نزديکي سر، به پشت مي‌خوابد و پاها را کمي از هم باز مي‌کند

 

ستاره‌هاي دريايي، شنونده‌هاي فوق‌العاده‌اي هستند. آنها خيلي صميمي و گرم هستند و مي‌توانند دوست خوبي برايتان باشند. گرچه آنها قابليت‌هاي بسياري دارند اما دوست ندارند که ستاره مجلس باشند و ترجيح مي‌دهند که در جمع‌ها، ديگران مورد توجه قرار بگيرند و آنها در حاشيه نظاره‌گر باشند. البته اين موضوع به معني گوشه‌گير بودن‌شان نيست و اگر با يک ستاره دريايي روبه‌رو شويد، حتما از دوستي با او لذت خواهيد برد.

5% آدم‌ها مثل ستاره دريايي مي‌خوابند

طرز خوابيدن,طرز خوابيدن همسر

مشتاق: اگر به پهلو با پاهاي کشيده مي‌خوابد و دست‌ها را رو به بيرون رها مي‌کند

 

اين آدم‌ها به سادگي گروه‌هاي قبل نيستند. مشتاق‌ها پر از خواسته‌ها و آرزوها هستند و زماني که هدفي دارند، با تمام وجود اما کاملا محتاطانه به سمتش حرکت مي‌کنند. البته آنها آدم‌هاي شکاکي هستند که خيلي راحت به آدم‌ها و موقعيت‌ها اعتماد نمي‌کنند اما زماني که چيزي در ذهن‌شان جرقه بزند تا به آن نرسند، آرام نمي‌گيرند. مشتاق‌ها آدم‌هاي روشنفکري هستند که طاقت جا ماندن از آرزوهايشان را ندارند و در اين مورد، سيري‌ناپذير به حساب مي‌آيند.گرچه آدم‌هايي منطقي هستند اما شکاک بودن هميشگي‌شان مي‌تواند شما را آزار دهد.

13% آدم‌ها به اين شکل مي‌خوابند

طرز خوابيدن,طرز خوابيدن همسر

سرباز: اگر به پشت با پاهاي صاف مي‌خوابد و دست‌ها را در کنار پهلو‌ها مي‌گذارد

 

سرباز‌ها آدم‌هاي آرام، ساکت و محتاطي هستند. کنار آمدن با آنها ساده نيست چراکه قانون‌ها و استاندارد‌هاي بسياري در ذهن‌شان دارند که هرگز حاضر نمي‌شوند از آنها صرف‌نظر کنند. اين افراد آدم‌هاي قانون‌مندي هستند که گمان مي‌کنند مي‌توانند دنيا و آدم‌هايش را هم به سمت اين قانون‌مندي هدايت کنند. اين موضوع از آنها آدم‌هاي سختي مي‌سازد که گاهي زندگي را هم سخت مي‌گيرند.

8% آدم‌ها درحالت سربازي مي‌خوابند

 

بهترين حالت

سرباز

اين حالت از درد گردن و پشت جلوگيري مي‌کند و ريفلکس‌هاي اسيدي معده را کاهش مي‌دهد.

 

ستاره دريايي

گرچه اين شيوه خوابيدن هم به دليل قرار داشتن پشت روي زمين، برخي مزاياي شيوه قبلي را دارد.

 

حالت مناسب

جنيني

شايع‌ترين حالت خواب و کمترين احتمال خر و پف را هم به دنبال دارد.

درختي

 

حالت خوب و بي‌ضرري است. در اين وضعيت، ستون فقرات در حالت طبيعي نگه ‌داشته مي‌شود و آسيبي به آن نمي‌‌رسد.

 

مشتاق

حالتي مناسب براي ديسک‌هاي پشت، عضلات و رباط‌هاست و اگر از درد‌هاي مربوط با اين نواحي رنج مي‌بريد، بد نيست به اين شيوه خوابيدن عادت کنيد.

 

بدترين حالت

سقوط آزاد

در اين شيوه گردن دچار چرخشي غيرطبيعي مي‌شود و به مفاصل و عضلات فشار مي‌آيد؛ با فشاري که در اين حالت به اعصاب مي‌آيد، حس درد، بي‌حسي و سوزن‌سوزن شدن در شما تقويت مي‌شود.

منبع:مجله سيب سبز/برترين ها

safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/http://www.beytoote.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 155
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 376
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 1,472
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,738
  • بازدید ماه : 1,738
  • بازدید سال : 21,049
  • بازدید کلی : 4,766,568
  • کدهای اختصاصی
    pr checker