loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 801 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)
safapatogh.ir/

اس ام اس هاي خنده دار و سرکاري (11)

 

اس ام اس هاي خنده دار جديد, جوک ولطيفه هاي خنده دار

 ما زياران چشم ياري داشتيم ، ياران هم متقابلا از ما چشم ياري داشتن
ما منتظر اونا ، اونا منتظر ما …

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

من اگه همين الانم زلزله بياد
با باقيمونده غذايي که لاي دکمه هاي کيبوردم هست ميتونم يه ماه زير آوار زنده بمونم !

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

امروز صبح که از خواب بيدار شدم اولين سوالي که برام پيش اومد اين بود که من کجام !؟
يه کم که دقت کردم فهميدم مامانم اتاقمو تميز کرده :) )

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

تنها فايده اي که زاويه پرتاب تو فيزيک داشت
اين بود که تو
Angry birds
تبديل به ابر قدرت شدم

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

اين همه پولي که دادم روزنامه خريدم تا کار پيدا کنم اگه جمع کرده بودم الان برج العربي رو خريده بودم !

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

فرق بين مرداي قديم و جديد:
قديمترها لحن مردها:
گستاخي مکن زن!! طعام را بياور
امــا اکنون :
عسلم امشب ظرفا نوبت منه يا تو :) )

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

يارو با عصبانيت ميره خونه به زنش ميگه تمام پردهاي خونه رو بکن
زنش همه پرده ها رو ميکنه
اصغر ميگه بشين حالا دو کلام بي پرده با هم حرف بزنيم

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

يارو مي زنه تو گوش داداشش
داداشش ميگه : از عمد زدي؟
ميگه : آره
داداشش ميگه : شانس آوردي ، چون اص?ً حال و حوصله شوخي نداشتم

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

بعضي وقتا بد نيست لب بالاييت رو با لب پايينت آشنا کني
و دهن گراميتو ببندي
قابل توجه بعضي ها

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

بعضي از آقايون هم هستن با گفتن اين جمله که
“والا هرچي زشت تر باشي شانست بيشتره”
خودشون رو در دسته بد شانس ها جا ميدن
تا از زشتي تبرئه بشن

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

هيچوخ اونقدر شـــاخ نشو که فقط جنبه‌ي تزئيني پيدا کني…
اونوقته که ميبُرنت، آويزونت مي‌کنن بالا طاقچه
از ما گفتن بود

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

در يخچال رو باز کردم
يه پشه در حالي که داشت فحش مي‌داد ازش خارج شد ! :|

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

ما ز ?اران چشمِ ?ار? داشت?م
رفت?م دکتر چندتا قرص ضد توهم داد خدارو شکر ا?ن بهتر?م

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

آيا ميدانستيد تعداد زوج يا فرد بودن آدمهاي کره ي زمين به من بستگي داره ؟

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

يه پيژامه دارم اينقدر راحته که وقتي تنم ميکنم هر ? دقيقه يبار نگاه ميکنم ببينم پامه يا نه
معاوضه با زمين يا خودرو

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

يه ضرب المثل چيني داشتم که افتاد شکست متاسفاته :|

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

انقدر تبليغ کِــــرِم حلزون رو پخش کردن که آدم هر وقت حلزون مي بينه دوست داره بره يه امضا ازش بگيره

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

دختره متولد ?? نوشته :
“از تنها بودنم راضي نيستم اما خوشحالم که با خيلي ها نيستم …”
اونوقت ما تا ??سالگي برا هليکوپتر باي باي ميکرديم که چراغ بزنه واسمون !

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

رسم رفاقـــــــــــت اينه که
با رفيـــــق پيرشــــــــــــى
نه اينکه وســـــــــــط راه از رفيـــــق سيرشـــــــــــــى

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

به يکي ميگن برو خبر مرگ پدر همسايه رو بده
طرف ميره در ميزنه ميگه بابات خونه است
پسر مرده ميگه نه شب مي ياد.
طرفم ميگه حالا بشين تا بياد!:)))

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

ظالم باشي بهت ميگن حيوون! مظلوم باشي ميگن حيووني‌‌

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

اعتراف ميکنم زمان مدرسه دبيرم بهم گفت:
از کلاس برو بيرون، تو با کارات به ساحت مقدس کلاس توهين ميکني.
منم هرهرهر خنديدم و با اعتماد به نفس گفتم: شما انقدر بي سوادي به ساعت ميگي ساحت :دي

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

بابام : ميخوام اين ترم معدلت ?? بشه !
من : باشه ! من اين ترم معدلم ?? ميشه !
بابام : شوخي ميکني… !؟
من : خودت سر شوخي رو باز کردي

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

سعي کنين خودتون باشين و اگه ايني که الان هستين خودتونه ، سعي کنين خودتون نباشين !

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

بيخودي صداي گاو درنيار!
من و تو خيلي وقته ديگه “ما” نيستيم..

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

طرف مي ره خواستگاري واسه پسرش. پدر عروس مي گه:
آقازاده دانشگام ميرن؟ طرف مي گه: مسافر گيرش بياد چرا که نه!

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

به هر حال بررسي که مي کنم مي بينم تنها کسي که به من نخ داد، قرقره بود

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

يعني با اين شانسي که من دارم اگه دختر به دنيا ميومدم
تو زمان جاهلي عربستانيا به دنيا ميومدم زنده به گورم ميکردن.. :|

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

من اگه ديرتر از اون ساعتى که ميخوام بيدار بشم اعصابم خورد ميشه دوباره ميگيرم ميخوابم

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

يکي فانتزي هاي فرهنگيم اينه که دوست دارم يه فيلم بسازم
که توش کاپيتان با صدايى آروم و به غايت مودبانه به ملواناش ميگه لطفا لنگرها رو بکشيد

مطالب خنده دار, اس ام اس هاي خنده دار

رسيدم توي کوچه مون ، ديدم يه خانومي داره ماشينش رو بين دوتا ماشين ديگه پارک مي کنه….
جاي پارک خيلي کم بود و بنده خدا حسابي کلافه شده بود….
وايستادم و فرمون دادم بهش ، « بيابياااا، خب!حالا فرمون رو کامل برگردون!خوبه خوبه، خاموش کن.»
بعدش هم بدون اينکه منتظر تشکر خانومه بشم راه افتادم برم
که ديدم خانومه صدا کرد و گفت دستت درد نکنه ، زحمت کشيدي!!!!
گفتم خواهش مي کنم ، کاري نکردم…
گفت : دانشمند! من داشتم از پارک در مي اومدم…
ازين سوتي هاي ضايع نديم جلو خانومااا  :) ))

منبع:radsms.com

http://www.beytoote.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 91
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 263
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 445
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 711
  • بازدید ماه : 711
  • بازدید سال : 20,022
  • بازدید کلی : 4,765,541
  • کدهای اختصاصی
    pr checker