loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 242 جمعه 28 فروردین 1394 نظرات (0)

رستورانی ساخته شده از استخوان‌ (+تصاویر)
دکور اصلی و مجسمه‌های داخل رستوران «اوئسو» در مکزیک، به معنای «استخوان»، با عناصر اسکلت و استخوان ساخته شده است.

ایگناسیو کادنا (Ignacio Cadena) طراحی جالب و شبح‌وار این رستوران را بر عهده داشته است. طراحی این بنا شامل هزاران استخوان واقعی و مصنوعی حیوانات، در داخل ساختمانی نونما شده از دهه ۱۹۴۰ می‌شود. این استخوان‌ها شامل جمجمه، فک و ستون فقرات و دیگر اسکلت‌ها می‌شود که به صورت تزئینی در قفسه و تابلوها استفاده شده است. اما هیچ کدام از این استخوان‌ها، استخوان انسان نیستند.

محمد بازدید : 575 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)
دریاچه های بسیاری در دنیا وجود دارند اما همه آن ها به نوعی متفاوت و زیبا نیستند و تفاوت های کمی با هم دارند. در میان دریاچه های مختلف دنیا برخی بسیار عجیب و باورنکردنی هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وقتی محیط بزرگ از آب با خشکی محاصره شود دریاچه ایجاد می شود. دریاچه های مختلفی در دنیا وجود دارند که بزرگترین آن ها در شمال کشور ما قرار دارد. بسیاری از دریاچه های هستند که ویژگی های خاصی و منحصر به فردی دارند که به آن ها اشاره می کنیم.

** دریاچه پلیتوایس

 

محمد بازدید : 476 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)
دایناسورها و هیولاهای ماقبل تاریخ شاید در آن زمان حکمرانان دنیا بوده اند ولی به دلایل مختلف نابود شده اند تا امروزه نفع بیشتری را از طریق نفت و گاز به ما برسانند. دایناسورها به قدری زیاد بوده اند که همچنان هم ممکن است گونه های تازه ای کشف شود.

فسیل دایناسورهای بسیاری تا به حال کشف شده است و باستان شناسان دانسته های فراوانی در مورد آن ها دارند اما هنوز اعتقاد بر این است که تعداد بسیاری از این موجودات باستانی پیدا نشده و زیر لایه های مختلفی از خاک پنهان شده اند. به غیر از دایناسورهایی که در فیلم های مختلف با آن آشنا شده اید گونه های دیگری نیز وجود دارد که عجیب و ناآشنا هستند.

محمد بازدید : 401 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)
پژوهشگران از احتمال خطر گزش توسط خزندگان در این فصل از سال خبر دادند زیرا در این هنگام از سال بسیاری از حیوانات از خواب بیدار می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ دام‌پزشکان هشدارمی‌دهند که در این فصل سال افراد به ویژه در مناطق روستایی در معرض خطر مار زدگی بیشتر از هر زمان دیگر سال قرار دارند.

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,خطرناکترین حیوان

محمد بازدید : 276 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)
"گرگ نواک" یک کشاورز است که چندی پیش آدم برفی بسیار شگفت انگیزی را کاملا تنهایی ساخت. این آدم برفی 15 متر ارتفاع دارد و این روزها که کار ساخت آن به پایان رسیده است به "پدربزرگ" معروف شده است.


مسابقات برفی و ساخت مجسمه های مختلف برفی از جمله مواردی است که افراد باید به طور گروهی آن را انجام دهند تا بتوانند به موفقیت برسند. انجام دادن برخی کارها به صورت انفرادی می تواند بسیار سخت باشد ولی غیر ممکن نیست.

محمد بازدید : 298 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

اخبار گوناگون - عجیب ترین زمین گلف در دنیا +عکس

در آفریقای جنوبی یکی از منحصر به فردترین زمین های گلف وجود دارد که هرساله مسابقات بزرگی نیز در آن برگزار می شود و جایزه پایانی آن 1 میلیون دلار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، گلف یکی از بازی های جالب و سرگرم کننده است که در دنیا طرفداران بسیاری دارد. برای انجام این بازی و ورزش نیاز به زمین های وسیع است تا گلف بازان بتوانند به راحتی توپ خود را به آسمان فرستاده و راهی سوراخ های پایانی بکنند.

محمد بازدید : 627 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

در حاشیه جنوب شرقی میدان بزرگمهر و مجاور رودخانه زاینده رود باغ گل ها تاسیس گردیده که شامل باغ صخره ای، باغ ایرانی، باغ گیاهان دارویی، باغ رز، آب نماها، برکه، آبشار، آمفی تئاتر رو باز، مجموعه پرچین، طرح گل فرشی ایرانی و… می باشد.


باغ-گل-اصفهان

محمد بازدید : 258 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)
ورزش ها قالب های درست و دقیقی دارند که باید شرایط آن ها رعایت شود. برای مثال فوتبال در 90 دقیقه انجام می شود. گاهی اوقات رقابت های ورزشی به طرز عجیبی کش دار و طولانی می شوند که در نوع خود یک رکورد است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، هر رقابت ورزشی طرفداران خود را دارد که حاضرند ساعت ها به تماشای مسابقه رقبا با هم بنشینند بدون آنکه لحظه ای خسته شوند ولی حتی بهترین طرفداران نیز با کشدار شدن بیش از اندازه مسابقه خسته خواهند شد. در طول تاریخ رقابت هایی بوده اند که خیلی بیشتر از حد انتظار به طول انجامیده اند به طوری که وارد کتاب رکوردهای گینس شده اند.

محمد بازدید : 326 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

 

اخبار,اخبارگوناگون ,حمام رومی در قبرس

بقایای یک حمام رومی با قدمتی بیش از 2 هزار سال در قبرس کشف شد.

به گزارش ایسنا ، در جریان کاوش‌های یک تیم بین‌المللی از باستان‌شناسان در محوطه‌ای تاریخی در شرق قبرس بقایای یک حمام رومی که از سیستم لوله‌کشی خاصی بهره می‌برد، کشف شد.

محمد بازدید : 337 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)
 الماس آبی 10 میلیون پوندی که مشاهده می کنید در افریقای جنوبی کشف شده است.

این الماس در معدن کولینان در 25 مایلی پرتوریا کشف شده و به زودی با ارزش پایه 10 میلیون پوند (50 میلیارد تومان) به فروش خواهد رفت.

الماس آبی بعد از تراش بین یک دوم تا یک سوم از وزن خود را از دست خواهد داد ولی به هر حال رقم فروش آن رکورددار خواهد بود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 19,339
  • بازدید کلی : 4,764,858
  • کدهای اختصاصی
    pr checker