loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 469 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
safapatogh.ir/

شخصيت شناسي دست دادن!

شخصيت شناسي دست دادن!

اگر مي‌خواهيد بدانيد فرد مقابل‌تان چطور آدمي است اما فرصت زيادي براي شناخت او نداريد، بهتر است از دست‌هايش کمک بگيريد. دست‌ها مي‌توانند بگويند او تا چه اندازه صبور و منطقي و چقدر عجول و خشن است پس اين چند ثانيه فرصت را از دست ندهيد.

 

مراقب اولين برخورد باشيد، چراکه نه‌تنها لباس و نگاه و حرکات چهره افراد، بلکه نحوه دست دادنشان هم مي‌تواند شخصيت آنها را آشکار کند. اگر مي‌خواهيد بدانيد فرد مقابل‌تان چطور آدمي است اما فرصت زيادي براي شناخت او نداريد، بهتر است از دست‌هايش کمک بگيريد. دست‌ها مي‌توانند بگويند او تا چه اندازه صبور و منطقي و چقدر عجول و خشن است پس اين چند ثانيه فرصت را از دست ندهيد و دست دادن او را مثل يک روانشناس تحليل کنيد.

 

شخصيت شناسي,شخصيت شناسي دست دادن,تست روانشناسي

 

 

مي‌خواهد در لاک خودش باشد

فردي كه تنها انگشتان دستش را دراز مي‌كند يا دست‌هايش هنگام تماس با دست شما شل است، به شما مي‌گويد: «مايل نيستم به من دست بزنيد، من صميميت را دوست ندارم». از طرف ديگر، آدم‌هايي که به اين شکل دست مي‌دهند احتمالا آدم‌هاي ضعيف، مطيع و تسليمي هستند. اما اگر مردي به اين شکل با شما دست مي‌دهد، احتمالا آدم مرموزي است که قصد دارد به شکل مخفيانه اعمال نفوذ کند.

 

مايل نيستم به من دست بزنيد، من صميميت را دوست ندارم

 

شخصيت شناسي,شخصيت شناسي دست دادن,تست روانشناسي

 

مي‌خواهد شما را کنترل کند

آدم‌هاي کنترل‌گر از همان لحظه اول شخصيت خود را نشان مي‌دهند. اگر کسي هنگام دست دادن كف دستش را روي دست شما گذاشت، بايد بدانيد فرد با اعتمادبه نفسي است که مي‌خواهد بر همه چيز تسلط داشته ‌باشد و رابطه را کنترل کند. اما اگر كف دست او زير دست شما قرار بگيرد، يعني مي‌خواهد همه تصميم‌گيري‌ها را به شما واگذار کند.

 

او مي‌خواهد نقل مجالس باشد و به همين دليل با ميل و رغبت رهبري جمع رابر عهده مي‌گيرد

 

شما را آزار نمي‌دهد

فردي که هنگام دست دادن به دست‌ها نگاه مي‌کند، مي‌خواهد تنها باشد و از شلوغي خوشش نمي‌آيد. او دوست ندارد به کسي نزديک شود و معمولا احساسات خود را پنهان مي‌کند. چنين شخصي هميشه از اينکه ديگران را برنجاند نگران است و خيلي زود دچار عذاب وجدان مي‌شود.

 

مهماني با او خوش مي‌گذرد

فردي که هنگام دست دادن چند بار دست شما را بالا وپايين مي‌برد، مي‌تواند به سرعت با ديگران رابطه دوستانه برقرار کند. او مي‌خواهد نقل مجالس باشد و به همين دليل با ميل و رغبت رهبري جمع را بر عهده مي‌گيرد. او از خود انتظار زيادي دارد و براي داشتن يک زندگي خوب و مرفه تلاش مي‌کند.

 

شخصيت شناسي,شخصيت شناسي دست دادن,تست روانشناسي

 

با شما صميمي شده

اگر فردي با هر دو دست با شما دست مي‌دهد، احتمالا آنقدر شيفته‌تان شده است که دوست دارد شما را در آغوش بکشد. استفاده از دست چپ براي گرفتن و پوشاندن دست‌ها، دست دادن دستكش‌وار ناميده مي‌شود و نشان‌دهنده صداقت و صميميت زياد است.

 

اگر هنگام دست دادن خيلي نزديک مي‌ايستد و دست مي‌دهد، مي‌خواهد با شما يک دوستي پايدار همراه با وابستگي ايجاد کند. چنين فردي به روابط شخصي و احساسي با ديگران اهميت زيادي مي‌دهد و اگر به او فرصت دهيد، خيلي خوب مي‌تواند خودش را در دلتان جا کند.

 

شخصيت شناسي,شخصيت شناسي دست دادن,تست روانشناسي

 

رئيس بازي مي‌کند

اگر با فردي روبه‌رو شده‌ايد که هنگام دست دادن، دست خود را بالاتر از حد معمولي(كمر) مي‌آورد، در مقابلش کمي محتاط‌تر باشيد. احتمالا او فرد متكبر و رئيس مآبي است که از موضع بالا به شما نگاه مي‌کند.

 

در حالي که فردي که هنگام دست دادن کمتر از حد معمول، دست شما را مي‌فشارد، معمولا احساسات خود را پنهان مي‌کند و دوست دارد تنها باشد. چنين فردي عصبانيت خود را پنهان مي‌کند و قدرت نشان دادن نارضايتي خود را ندارد.اين شيوه دست دادن به شما مي‌گويد او احتياج به محبت کسي ندارد اما اگر کسي از او ياري بطلبد با کمال ميل به او کمک مي‌کند.

 

از وابستگي مي‌ترسد

اگر با فردي روبه‌رو شده‌ايد که هنگام دست دادن به اطراف نگاه مي‌کند، بدانيد که دلش نمي‌خواهد خودش را به کسي تحميل کند يا به کسي وابسته شود. او تنهايي را ترجيح مي دهد و از آنجا که در زندگي‌اش احساس کمبود مي‌کند، زياد با آدم‌هاي ديگر صميمي نمي‌شود. در حالي که کسي که هنگام دست دادن به چشم‌هاي شما نگاه مي‌کند، دوست دارد به شما نزديک شود اما نمي‌خواهد که اين صميميت به وابستگي منجر شود. او مي‌تواند يک مدير موفق باشد و زندگي خوبي را براي همسرش بسازد اما گاهي ترسش از وابستگي به خراب شدن روابطش منجر مي‌شود.

 

شخصيت شناسي,شخصيت شناسي دست دادن,تست روانشناسي

 

مي‌خواهد کمک کند

اگر شخصي هنگام دست دادن شما را به طرف خود مي‌کشد، احتمالا دوست دارد به همه کمک کند. چنين فردي دوستان زيادي در اطراف خود دارد و خيلي زود باب دوستي ر ا با ديگران باز مي‌کند. او در ميان جمع هميشه مورد توجه است و به شما مي‌گويد به کمک ديگران هم احتياج دارد. در حالي که فردي که هنگام دست دادن شما را به عقب هل مي دهد، دوست دارد کسي با او کاري نداشته باشد. چنين شخصي گرچه به راحتي مي‌تواند مديريت گروهي را بر عهده بگيرد اما از آنجا که زياد اهل مشورت و همکاري با ديگران نيست، تمام کارها را به شيوه مورد علاقه خود انجام مي‌دهد. اما اگر هنگام دست دادن خيلي نزديک مي‌ايستد و دست مي‌دهد، مي‌خواهد با شما يک دوستي پايدار همراه با وابستگي ايجاد کند. چنين فردي به روابط شخصي و احساسي با ديگران اهميت زيادي مي‌دهد و اگر به او فرصت دهيد، خيلي خوب مي‌تواند خودش را در دلتان جا کند.

 

دلش مي‌لرزد

آدم‌هايي که كف دستشان عرق كرده وخيس است، نوعي دلهره و نوعي هيجان غيرعادي در خود دارند. شايد فردي که به اين شکل دست مي‌دهد، از ملاقات با شما هيجان‌زده شده است و شايد هم در تمام زندگي‌اش، فردي مضطرب و نگران است. بايد چنين فردي را بيشتر بشناسيد، چراکه ممکن است اين اضطراب در همه جنبه‌هاي زندگي با او همراه باشد.

 

مي‌خواهد فرار کند

با کسي روبه‌رو شده‌ايد که با حركت انگشتانش ضربه آهسته و مضراب‌گونه‌اي به انگشتان شما مي‌زند و گرچه بدنش بي‌حرکت است اما انگشتانش روي دستان شما، عمل راه رفتن را انجام مي‌دهد؟ چنين فردي شخصيتي بي‌تاب و ناشكيبا دارد و دلش مي‌خواهد خيلي زود از آن موقعيت بيرون بيايد. شايد شما نتوانسته‌ايد او را جذب کنيد و شايد هم در آن لحظه در موقعيتي قرار داريد که اين فرد از بودن در آن لذت نمي‌برد.

 

نمي‌تواند دلتان را بشکند

اگر کسي دست خود را خوب و کامل در دست شما قرار داد، بايد بدانيد که او خيلي مهربان، دلجو و ياري‌کننده است و دوست دارد ديگران هم با او همين‌طور رفتار کنند. اين فرد دوست ندارد به کسي محتاج باشد و از خود انتظارات زيادي دارد.

 

مي‌خواهد فرمانده باشد

دست دادن بسيار محكم فقط خاص ورزشکار‌ها نيست. افرادي که به اين شکل دست مي‌دهند،‌ 2 خصوصيت ويژه دارند؛ آنها آدم‌هايي پرشور و اشتياقي هستند اما از سوي ديگر به دنبال سلطه‌گري و اثبات فرمانده بودنشان هم هستند؛ پس در مقابل آنها بيشتر مراقب استقلال و عقـايدتان باشيد، چراکه مي‌تواننـد آنها را از شما بگيرند.

منبع:مجله سيب سبز/برترين ها

safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/http://www.beytoote.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 99
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 345
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 923
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,189
  • بازدید ماه : 1,189
  • بازدید سال : 20,500
  • بازدید کلی : 4,766,019
  • کدهای اختصاصی
    pr checker