loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
mohsenswa بازدید : 335 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه "کاردیف ولز" با حمل پرچم "فلسطین" حمایت خود را از مردم مظلوم غزه نشان دادند.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیشب دو تیم رئال مادرید و سویا برای تعیین قهرمان سوپر جام اروپا در کاردیف ولز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر صفر رئال به پایان رسید.

 

در دیدار رئال مادرید و سویا یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه با پرچم "فلسطین" وارد زمین مسابقه شد تا حمایت خود را از مردم مظلوم غزه نشان دهد. البته دوربین‌های تلویزیونی سعی کردند با نشان دادن از نماهای بسته از هواداران دو تیم این صحنه را پوشش ندهند.

 

این برای چندمین بار است که هواداران فوتبال در نقاط مختلف جهان با پرچم "فلسطین" وارد چمن ورزشگاه می‌شوند تا انزجار خود را از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی نشان دهند.

mohsenswa بازدید : 221 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

امید نوروزی به عضویت تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی ازبکستان و بازیهای آسیایی اینچئون در آمد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رقابت‌های انتخابی وزن 66 کیلوگرم کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی قرار بود امروز (چهارشنبه) بین امید نوروزی و امین سوری برگزار شود که با توجه به نامه سوری مبنی بر مصدومیتش، این مسابقه برگزار نشد تا نوروزی به عضویت تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی در آید.

 

قهرمان المپیک لندن در رقابتهای انتخابی قزوین در یک وزن بالاتر کشتی گرفته بود که به دلیل مصدومیت نتوانست رقابتها را به پایان ببرد.

mohsenswa بازدید : 233 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

ورزش در دوران نوجوانی باعث کاهش احتمال افسردگی در سنین بالاتر می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، طبق مطالعات ارائه شده در جلسه سالانه انجمن روانشناسی آمریکا، نوجوانانی که در مقطع تحصیلی ششم مدرسه فعال‌تر هستند، در مقطع تحصیلی هفتم کمتر احساس افسردگی می‌کنند.

 

محققان 437 دانش‌آموز را مورد بررسی قرار دادند که 55 درصد آنها دختر بودند. این افراد که از مقطع تحصیلی ششم و هفتم بودند، پرسشنامه‌هایی را درباره افسردگی و آمادگی جسمانی پر کردند.

 

بررسی‌ها نشان داد که فعالیت فیزیکی در هر رده تحصیلی باعث کاهش احتمال افسردگی به میزان یک تا دو درصد در رده تحصیلی بعدی می‌شود.

 

افسردگی در دوران نوجوانی با شرایط تحصیلی پایین و سلامت در ارتباط است. افسردگی در این دوران باعث افسردگی‌های شدیدتر در سنین بالاتر می‌شود.

mohsenswa بازدید : 258 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

سرمربی تیم ملی اسپانیا با رییس باشگاه رئال مادرید در جایگاه ویژه دست نداد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رئال مادرید شب گذشته (سه‌شنبه) به همراه کارلو آنچلوتی فاتح سوپر جام اروپا شد.

 

این دیدار مهمانان ویژه‌ای داشت. میشل پلاتینی، سرالکس فرگوسن و ویسنته دل بوسکه از جمله مهمانان حاضر در جایگاه ویژه بودند.

 

اتفاق جالب در زمان مسابقه بین ویسنته دل بوسکه و فلورنتینو پرس رخ داد؛ جایی که رییس باشگاه رئال مادرید می‌خواست با دل بوسکه خوش و بش کند، اما مربی تیم ملی اسپانیا ترجیح داد با پرس دست ندهد.

 

ویسنته دل بوسکه زمانی که در رئال مادرید بود توانست با این تیم قهرمانی‌های زیادی کسب کند، اما فلورنتینو پرس در اقدامی عجیب او را از کار برکنار کرد. رئال مادرید پس از دل بوسکه چندین مربی داشت، اما هر کدام از این مربیان در مقطعی کوتاه روی نیمکت لرزان رئال مادرید نشستند.

mohsenswa بازدید : 277 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

حمید سوریان به طور قطع در بازی‌های آسیایی اینچئون شرکت نمی‌کند.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمید سوریان دارنده 6 مدال کشتی فرنگی جهان و المپیک امسال در رقابت‌های جهانی ازبکستان برای کسب هفتمین طلای خود به رقابت خواهد پرداخت که به دلیل نزدیکی مسابقه‌های جهانی و بازی‌های آسیایی، این کشتی‌گیر در اینچئون غایب خواهد بود.

 

سوریان صبح امروز (چهارشنبه) در جریان رقابت‌های انتخابی تیم ملی در گفت و گو با ایسنا این خبر را تایید کرد و گفت که به طور حتم در بازی‌های آسیایی شرکت نخواهد داشت.

 

در بازیهای آسیایی اینچئون تیمهای آزاد و فرنگی موظف هستند در هفت وزن از هشت وزن نماینده داشته باشند.

محمد بازدید : 398 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)
آینرخ: تخمین زده می شود که 3.7 میلیون نفر در طول جام جهانی 2014 به برزیل سفر کنند، و اعتقاد بر این است که هر گردشگر خارجی که برای شرکت در بازی جام جهانی به برزیل سفر می کنند؛ به طور متوسط حدود 2488 دلار در طی اقامت خود در برزیل صرف می کنند. این رشد اقتصادی برای برزیل بر اساس هجوم بازدید کنندگان تخمین زده می شود در حدود 3.03 میلیارد دلار باشد. 

 

محمد بازدید : 374 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

اخبار,اخبار ورزشی ,کریم باقری

 

اخبار ورزشی - تجارت متفاوت کریم باقری!

کریم باقری را می‌توان در زمره بی‌حاشیه‌ترین فوتبالیست‌های ایران قرار داد. او نه از لحاظ اخلاقی تفاوتی با گذشته کرده و نه حتی از لحاظ ظاهری

محمد بازدید : 420 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

د 1392 12:22 اخبار،سرگرمی,آشپزی,مد,روانشناسی,اینترنت

اخبار ,اخبار ورزشی ,میشائل شوماخر

 

اخبار ورزشی - شوماخر چند کیلو وزن کم کرده است؟

شرایط میشائل شوماخر راننده آلمانی و قهرمان اسبق رقابت های فرمول یک دنیا هنوز به عنوان یک معما مطرح است؛ در شرایطی که گفته می شد کمای مصنوعی او نزدیک به دو هفته طول خواهد کشید با این حال پس از گذر چندماه هنوز شوماخر در کما است و شرایط سلامتی او تغییر زیادی نکرده است.
محمد بازدید : 268 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

اخبار,اخبار ورزشی,,اظهارات عبدالله بن مساعددرباره ایران


اخبار ورزشی - ادعای جنجالی رییس باشگاه الهلال درباره ایران

رییس باشگاه الهلال عربستان در اظهاراتی جنجالی و ناپسند مدعی شد،‌ ایران کشوری پر دردسر و رنج آور برای خودش است.

به گزارش ایسنا ، سپاهان در یکی از حساس ترین بازی‌های دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه میزبان الهلال عربستان است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 19,343
  • بازدید کلی : 4,764,862
  • کدهای اختصاصی
    pr checker