loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 200 جمعه 28 فروردین 1394 نظرات (0)

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

ظریف با اشاره به طرح چهار ماده‌ای ایران برای خاتمه بحران یمن بر انجام هر چه سریعتر گفت‌وگوها میان گروههای یمنی تاکید و آمادگی کشورمان را برای حل این بحران اعلام کرد.
محمد بازدید : 118 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)
چهار سال پیش همسر سمیه نیمه شب در حالی که زن و فرزندانش خواب بودند ظرف اسید را بر روی سر آنها خالی کرد و موجب سوختگی بدن، سر و صورت همسر و دخترش و نابینایی دختر خردسال خود شد.

رعنا دخترکی که چند سال قبل در یک شب سیاه قربانی اسید پاشی پدر معتاد خود شد این روزها با یک چشم در سوگ مادرش اشک می ریزد.

به گزارش ایرنا، شاید ماجرای دردناک زندگی این خانواده از روزی آغاز شد که پدر خانواده آبرو، آینده و زندگی خود و خانواده خود را به پای اعتیاد به باد فنا داد و این اعتیاد سرآغازی شد برای روایتی که حتی نوشتن از آن بسیار دشوار است.

محمد بازدید : 83 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)

اخبار,اخبار سیاسی , وزارت کشور

وی با بیان اینکه از احزاب سیاسی حمایت و پشتیبانی می‌شود، بیان کرد: تمامی احزابی که مجوز قانونی دارند و شناسنامه‌دار هستند از حمایت دولتی برخوردار می‌شوند.
mohsenswa بازدید : 255 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

اعضای کمیسیون عمران مجلس عصر روز گذشته ضمن حضور در سازمان هواپیمایی کشوری جلسه مشترکی با وزیر راه، معاونان وی و ایرلاین‌های کشور داشتند.

 

محمدرضا رضایی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد این جلسه گفت:‌ اعضای کمیسیون با حضور در سازمان هواپیمایی کشوری ضمن بازدید از رادارها، قسمت تعمیرات هواپیماها و همچنین باند فرودگاه مهرآباد جلسه مشترکی با حضور وزیر راه، معاونین وی و ایرلاین‌ها داشتند که در آن وضعیت حمل و نقل هوایی کشور مورد بررسی قرار گرفت.

 

رضایی ادامه داد : در این جلسه توضیحاتی هم در مورد سقوط هواپیما در محدوده فرودگاه مهرآباد ارائه شد.

 

به گزارش ایسنا برخی از اعضای کمیسیون عمران که معتقد بودند این جلسه باید در محل کمیسیون عمران در مجلس برگزار شود، در این جلسه حاضر نشدند.

mohsenswa بازدید : 207 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

یک عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: مشخص است که عده‌ای با تخریب دولت آقای روحانی و تلاش برای ناپاک نشان دادن آن قصد دارند بر فسادهای دولت قبل سرپوش بگذارند.

 

محمد رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: بنا بر اخبار منتشر شده با توجه به آشکار شدن روزافزون حجم عظیم فساد دولت قبل و همچنین فشارهای بیش از اندازه مخالفان به دولت جدید، آقای روحانی از ادبیات صریح‌تر و موضع شفاف‌تری برای مفاسد اقتصادی استفاده کردند.

 

این فعال دانشجویی با اشاره به عملکرد تخریبی برخی از منتقدان دولت، تصریح کرد: خیلی از منتقدان دولت تدبیر و امید سعی کردند نحوه فعالیت این دولت را ناپاک نشان دهند؛ چراکه فکر می‌کردند با این کار می‌توانند بر فسادهای سال‌های گذشته سرپوش بگذارند.

 

وی همچنین با تاکید بر ضرورت حضور هر سه قوه در مسیر مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت: هر سه قوه موظف هستند تا با کسانی که از حق‌الناس و بیت‌المال سوءاستفاده کرده‌اند مبارزه کنند. بدون توجه به روابط و سمت‌ها، باید با هر کسی که دستش به فساد اقتصادی آلوده است مبارزه شود..........

mohsenswa بازدید : 217 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از تصویب طرح استفاده موسسات عمومی و دولتی از انرژی خورشیدی در کمیسیون متبوعش خبر داد.

هدایت اله میر مردازهی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،با اشاره به جلسه روز گذشته کمیسیون کشاورزی گفت: یکی از موارد مطرح شده در جلسه کمیسیون درخصوص برنامه ریزی برای کاهش تصادفات در جاده های کشور بود که مقرر شد کمیسیون های تخصصی به منظور جلوگیری از واقعه در نقاط حادثه خیز، طرحی را ارایه و تصویب کنند.

 

وی افزود: موضوع دیگر نیز در مورد اجازه به سازمان ها، دستگاهای دولتی و موسسات عمومی غیر دولتی برای استفاده از انرژی خورشیدی بود که در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی تصویب شد.

 

عضو کمیسیون کشاورزی همچنین بیان کرد: ایران با توجه به آب و هوای موجود، ظرفیت های بسیاری برای بهره مندی از انرژی های خورشیدی دارد و اعضای کمیسیون کشاورزی هم به همین دلیل موافق بهره گیری از انرژی های خورشیدی بودند.

mohsenswa بازدید : 196 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

علی لاریجانی طی پیامی سالگرد زلزله منطقه ارسباران را به مردم منطقه زلزله‌زده اهر، هریس و ورزقان تسلیت گفت.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی، سالگرد زلزله منطقه ارسباران را به مردم منطقه زلزله‌زده اهر، هریس و ورزقان تسلیت گفت که متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

سلام علیکم و رحمه‌الله

 

ضمن عرض تسلیت در سالگرد زلزله تاسفبار منطقه ارسباران خداوند متعال را شاکریم که بلاها و سختی‌ها را زمینه‌ای برای رحمت و برکت قرار داد و مدیران و مسئولان نظام اسلامی به‌خصوص نمایندگان شما بزرگواران در مجلس نهم توفیق داد تا از این فرصت امتحان خدمت سربلند بیرون آیند و ارسباران افتخار یافت مدال شجاعت و صبوری را از رهبر فرزانه خویش بر گردن آویخته و امروز شاهد بیش از پیش توسعه و عزت و سربلند این دیار دلاورپرور باشد.

 

اینجانب ضمن طلب غفران و رحمت برای درگذشتگان و بهبودی و سلامتی برای مردم شریف و ضمن تشکر از مدیران دستگاه‌های اجرایی در امر بازسازی مناطق فوق، امید است تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات باقی‌مانده به کار بسته تا رضایت خداوند متعال و مردم شریف تامین گردد...............

mohsenswa بازدید : 168 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این‌که تاکتیک برخی از منتقدان این است که رییس جمهور را عصبانی کنند، به رییس جمهور توصیه کرد که برخورد انفعالی با منتقدان نداشته باشد.

علی مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ارزیابی خود از اظهارات اخیر رییس جمهور و اقدام نمایندگان مجلس برای رسیدگی به این اظهارات گفت: رییس جمهور باید سعه صدر و تحمل بیش‌تری داشته و برخورد انفعالی با منتقدان نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تاکتیک برخی از منتقدان این است که حرفی را مطرح کرده و رییس جمهور را عصبانی کنند،‌ سپس ایشان هم در مقابل، واکنش تندی نشان دهد و بعد دوباره آن‌ها پاسخ دهند و همین سیر ادامه یابد.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه اظهار کرد: معتقدم رییس جمهور باید از کنار بسیاری از انتقادها بگذرد و گاهی بهترین پاسخ سکوت است.

مطهری تصریح کرد: روش اسلامی و سیره امیرالمومنین(ع) در دوره خلافت هم این‌گونه بود که تحمل و سعه صدر زیادی در مقابل منتقدان و مخالفان داشتند.

وی در عین حال چند جمله روز گذشته رییس جمهور را چندان مناسب ندانست و افزود: این جملات خاطره آقای احمدی نژاد را زنده کرد. البته عده ای سخن ایشان را تحریف کردند. مثلا یکی از روزنامه ها از قول رئیس جمهور در صفحه اول تیتر زد: "بروید به جهنم" یا دیگری نوشت رئیس جمهور منتقدان را به جهنم دعوت کرد، در حالی که ایشان گفتند اگر از مذاکره می هراسید به جهنم، یعنی اهمیتی ندارد. البته همین سخن هم نباید گفته می شد اما ما هم نباید معرکه بگیریم و این موضوع را علم کنیم، مسائل مهم‌تری در کشور وجود دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان با بیان این‌که مهم ترین نیاز ما وحدت ملی است، اظهار کرد: امیدوارم همه دست به دست هم دهیم و با توجه به مشکلاتی که در داخل کشور و منطقه وجود دارد به حل مشکلات مردم و منطقه بپردازیم.

mohsenswa بازدید : 150 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

نماینده مجلس اعلای عراق اظهار کرد: انتخاب نخست وزیر جدید در عراق آرامش را به صحنه کشور بازمی‌گرداند.

 

ماجد غماس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به انتخاب نخست وزیر عراق پس از تنش‌ها و کشاکش‌های بسیار اظهار کرد:‌ بعد از یک ماه تنش بر سر انتخاب روسای قوای سه گانه در عراق بالاخره با انتخاب آقای العبادی این روند تکمیل شد و او فرصت دارد تا در مدت مشخص کابینه‌اش را انتخاب و معرفی کند.

 

وی با اشاره به انتخاب العبادی خاطرنشان کرد: این انتخاب آرامش را به صحنه عراق بازگرداند و شاهد تاییدها و تبریک‌ها از سوی نیروهای سیاسی مختلف شیعه، سنی، کرد و دیگر گروه‌ها هستیم.

 

وی با اشاره به اعتراض نوری المالکی به انتخاب العبادی تصریح کرد: آقای مالکی روند انتخاب نخست وزیر را قانونی نداسته‌اند و معتقد است که فراکسیون ائتلاف قانون بزرگترین فراکسیون پارلمان است در حالی‌که دلایل و مستندات زیادی وجود دارد که اتحاد ملی بزرگترین فراکسیون بوده است.

 

وی افزود: بعید می‌دانم اعتراض‌ها از سوی آقای مالکی موجب تنش جدی در عراق و برهم‌زدن شرایط فعلی شود و امیدواریم هرچه سریع‌تر این بحث‌ها تمام و شاهد فعالیت‌ دولت برای تشکیل هرچه سریع‌تر و شروع کار باشیم.

 

غماس درباره واکنش کشورهای منطقه به ویژه کشورهای عربی به نخست وزیر جدید اظهار کرد:‌ در ارتباط با کشورهای منطقه به جز ایران که همواره بعد از سقوط صدام حامی عراق بوده است کشورهای منطقه به ویژه کشورهای عربی دو دسته بودند بخشی که هنوز منتظر بازگشت به دوران قبل از صدام هستند و مسیر دشمنی با عراق را پیش گرفتند و بخشی که منتظرند ببینند روند تحولات در عراق کنونی به چه سمت می‌رود. معتقدم بیشتر کشورهای عربی از بخش دوم هستند و خواستار ایجاد روابط خوب با عراق‌اند و فکر می‌کنم چندان طول نمی‌کشد که این کشورها به سمت عراق آمده و روابط خوبی را با یکدیگر آغاز خواهیم کرد.

 

نماینده مجلس اعلای عراق در رابطه با مشکلاتی که بر سر اداره عراق به ویژه برای مقابله با داعش از سوی دولت وجود دارد و شاهد تحلیل ارتش عراق بوده‌ایم، گفت: عملکرد ارتش عراق در مقابله با داعش بسیار ضعیف بوده است و در این بخش عراق با مشکل اساسی مواجه است. از جمله اینکه در ارتش نیروهای بعثی وجود دارند که موانعی را در مسیر دفاع از عراق ایجاد کردند همچنین آموزش‌های لازم و کافی به لحاظ نظامی و عقیدتی در ارتش وجود ندارد. معتقدیم باید روند بازسازی ارتش هرچه سریع‌تر صورت گیرد و با آمدن آقای العبادی فکر می‌کنم این اصلاحات تسریع خواهند شد.

 

وی افزود: در حال حاضر جلوی پیشرفت داعش را برخی از نیروهای مسلح در نیروهای هوایی و نیز بخش قابل توجهی از نیروهای مردمی و جهادی گرفته‌اند که براساس فتوای آیت‌الله سیستانی به میدان آمدند و معتقدم با شکل گرفتن دولت جدید این نیروها بیشتر قوت خواهند گرفت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 161
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 161
  • بازدید ماه : 161
  • بازدید سال : 19,472
  • بازدید کلی : 4,764,991
  • کدهای اختصاصی
    pr checker