loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
mohsenswa بازدید : 205 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

وزیر آموزش و پرورش به اعلام آخرین خبرها از برگزاری آزمون استخدامی مربیان پیش دبستانی پرداخت و گفت: ساماندهی نیروهای انسانی انجام شده و هیچ نگرانی برای بازگشایی مدارس در مهرماه سال 93 نداریم.

 

به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ دکتر علی اصغر فانی عصر روز گذشته در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه میان آموزش و پرورش و هلال احمر در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر این وزارتخانه با تعدادی از نیروهای بازنشسته مواجه شده و در دبیرستان‌ها و هنرستان‌ها با خلاء نیرو مواجه است، اظهار کرد: اگر توجه کنید ساماندهی نیروی انسانی از سیاست‌های آموزش و پرورش است. از 10 ماه قبل بحث ساماندهی نیروهای انسانی را آغاز و پیش بینی کردیم.

بقیه خبر در ادامه مطلب

mohsenswa بازدید : 228 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

مدیرعامل شرکت آب‌ منطقه‌ای یزد تاکید کرد:صرفه‌جویی باید تا حد امکان از سوی شهروندان یزد رعایت شود چرا که در غیر این صورت با مشکل جیره‌بندی و کمبود آب مواجه خواهیم شد.

 

حسین غفوری در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه یزد، با اشاره به بارندگی اندک استان یزد در سال 92 و 93، اظهار کرد: در ارتفاعات شیرکوه که از منابع اصلی تامین آب استان است، میزان بارندگی امسال 50 درصد نسبت به سال آبی قبل و نسبت به بلندمدت حدود 40 درصد کاهش داشته است.

 

وی افزود: این موضوع باعث شده است که اکنون در تمام روستاهای حوزه شیرکوه اعم از منطقه پیش‎کوه و پشت‏‎کوه با مشکل کمبود آب مواجه باشیم، به نحوی که بخش عمده‌ای از این روستاها در حال حاضر از طریق تانکر سیار آبرسانی می‌‏شوند و بعضی نیز شاید در طول هفته کمتر از 6 ساعت آب داشته باشند.

بقیه خبر در ادامه مطلب

محمد بازدید : 398 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)
آینرخ: تخمین زده می شود که 3.7 میلیون نفر در طول جام جهانی 2014 به برزیل سفر کنند، و اعتقاد بر این است که هر گردشگر خارجی که برای شرکت در بازی جام جهانی به برزیل سفر می کنند؛ به طور متوسط حدود 2488 دلار در طی اقامت خود در برزیل صرف می کنند. این رشد اقتصادی برای برزیل بر اساس هجوم بازدید کنندگان تخمین زده می شود در حدود 3.03 میلیارد دلار باشد. 

 

محمد بازدید : 420 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

د 1392 12:22 اخبار،سرگرمی,آشپزی,مد,روانشناسی,اینترنت

اخبار ,اخبار ورزشی ,میشائل شوماخر

 

اخبار ورزشی - شوماخر چند کیلو وزن کم کرده است؟

شرایط میشائل شوماخر راننده آلمانی و قهرمان اسبق رقابت های فرمول یک دنیا هنوز به عنوان یک معما مطرح است؛ در شرایطی که گفته می شد کمای مصنوعی او نزدیک به دو هفته طول خواهد کشید با این حال پس از گذر چندماه هنوز شوماخر در کما است و شرایط سلامتی او تغییر زیادی نکرده است.
محمد بازدید : 268 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

اخبار,اخبار ورزشی,,اظهارات عبدالله بن مساعددرباره ایران


اخبار ورزشی - ادعای جنجالی رییس باشگاه الهلال درباره ایران

رییس باشگاه الهلال عربستان در اظهاراتی جنجالی و ناپسند مدعی شد،‌ ایران کشوری پر دردسر و رنج آور برای خودش است.

به گزارش ایسنا ، سپاهان در یکی از حساس ترین بازی‌های دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه میزبان الهلال عربستان است.

محمد بازدید : 382 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)
با رسیدن به چهارمین روز جستجوی هواپیمای ناپدید شده  مالزی حالا ۱۰ ماهواره چین هم به کمک کسانی آمده‌اند که به دنبال حل این معما هستند.

با رسیدن به چهارمین روز جستجوی هواپیمای ناپدید شده  مالزی حالا ۱۰ ماهواره چین هم به کمک کسانی آمده‌اند که به دنبال حل این معما هستند. ماجرای ناپدید شدن این هواپیما حالا با زنگ خوردن تلفن همراه برخی از مسافران و پیدا نشدن هیچ ردی از این پرنده غول پیکر تبدیل به یک پرونده مرموز در تاریخ هوانوردی شده است.

 

محمد بازدید : 258 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)
ورزش ها قالب های درست و دقیقی دارند که باید شرایط آن ها رعایت شود. برای مثال فوتبال در 90 دقیقه انجام می شود. گاهی اوقات رقابت های ورزشی به طرز عجیبی کش دار و طولانی می شوند که در نوع خود یک رکورد است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، هر رقابت ورزشی طرفداران خود را دارد که حاضرند ساعت ها به تماشای مسابقه رقبا با هم بنشینند بدون آنکه لحظه ای خسته شوند ولی حتی بهترین طرفداران نیز با کشدار شدن بیش از اندازه مسابقه خسته خواهند شد. در طول تاریخ رقابت هایی بوده اند که خیلی بیشتر از حد انتظار به طول انجامیده اند به طوری که وارد کتاب رکوردهای گینس شده اند.

محمد بازدید : 301 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (1)
حسن روحانی رئیس جمهور امروز عازم داووس می شود. یکی از توریستی ترین شهرهای دنیا که همه ساله یک هفته از سال را میزبان سیاستمداران و اقتصاددانانی از سراسر جهان است. هتلی هم که به شکل تخم مرغ وسط کوه‌های آلپ خودنمایی می کند یکی از معروفترین هتل های دنیاست.

 شهر داووس یک منطقه توریستی است که مسافرانی از نقاط مختلف اروپا بیشتر برای اسکی بازی به آنجا سفر می کند. از لحاظ جمعیت داووس بیشتر به یک روستا می ماند. براساس سرشماری سال 2012 جمعیت ساکن این روستا در شمال غربی سوئیس 11 هزار و 156 نفر بوده است.

اخبار ,اخبار گوناگون ,سفر روحانی به داووس

محمد بازدید : 326 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

 

اخبار,اخبارگوناگون ,حمام رومی در قبرس

بقایای یک حمام رومی با قدمتی بیش از 2 هزار سال در قبرس کشف شد.

به گزارش ایسنا ، در جریان کاوش‌های یک تیم بین‌المللی از باستان‌شناسان در محوطه‌ای تاریخی در شرق قبرس بقایای یک حمام رومی که از سیستم لوله‌کشی خاصی بهره می‌برد، کشف شد.

محمد بازدید : 337 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)
 الماس آبی 10 میلیون پوندی که مشاهده می کنید در افریقای جنوبی کشف شده است.

این الماس در معدن کولینان در 25 مایلی پرتوریا کشف شده و به زودی با ارزش پایه 10 میلیون پوند (50 میلیارد تومان) به فروش خواهد رفت.

الماس آبی بعد از تراش بین یک دوم تا یک سوم از وزن خود را از دست خواهد داد ولی به هر حال رقم فروش آن رکورددار خواهد بود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 142
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 142
  • بازدید سال : 19,453
  • بازدید کلی : 4,764,972
  • کدهای اختصاصی
    pr checker