loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 496 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)
fanimani.rozblog.com/
اتاقِ خبرِ خلاق؛ راه پيشرفت خبرگزاري ها
کسب‌ و کار اينترنتي

اتاقِ خبرِ خلاق؛ راه پيشرفت خبرگزاري ها

همه چيز بي‌درنگ شده است! البته بي‌درنگ ترجمه‌اي براي real-time است. سيستم‌عامل بي‌درنگ، وب بي‌درنگ و بازاريابي بي درنگ اينها اصطلاحاتي است که با اهميت يافتن بحث زمان واقعي ( لحظه‌اي و بي درنگ) رواج يافته است. اکنون همه چيز در چشم انداز«زمان واقعي» رخ مي‌دهد و ما با فرض زندگي در « سيستم- يک- زماني» به سرخواهيم برد.
به گزارش فرهنگ نيوز، در بازاريابي بي‌درنگ با اين سوال مواجه مي‌شويم که چرا برندها براي توليد محتواي به‌موقع وبصري که بتواند علايق مخاطبانشان را با آخرين اخبار و روند گفتگوها منطبق سازد، با يکديگررقابت مي‌کنند؟ مشتريان براي پويايي، مشارکت و ارتباط، انتظارات بالاتري نسبت به گذشته دارند. مطالعه اديسون نشان مي‌دهد که ?? درصد از مشتريان براين عقيده هستند که نام هاي تجاري بايد درعرض يک ساعت به سوالات آنها پاسخ دهد. امروزه اخبار، الگوها و گرايش‌ها سريعتر از هميشه درحال سفر هستند؛ بنابراين اطلاعات بيش از حدي براي پردازش وجود دارد و به نسبت دو سال گذشته، بيش از ?? برابر مطلب درباره نام‌هاي تجاري در خوراک خبري ما وجود دارد. مردم ديگرهرآنچه که در حاشيه صفحه نمايش خود مي‌بينند، ناديده مي‌گيرند.
 
 
بازاريابي بي‌درنگ نيازمند آن است که خيلي بيشتر و جلوتر از زمان حال باشد. يک برند براي اينکه واقعا مفيد باشد، بايد منافع زودگذر و کوتاه مدت خود را با روايت بلندمدت (ماندگاري) نام تجاري خود مطابقت دهد. درحقيقت براي برندها تاکيد بر فوري و لحظه‌اي بودن، مهمتر از درک و بيان داستان نام تجاري شان مي‌باشد. موقعيت‌هاي توليد محتواي لحظه‌اي، فرصت‌هاي روشن و شفافي هستند که اگر با احتياط مورد استفاده قرار نگيرند، مي‌توانند به آساني يک نام تجاري را از داستان اصلي خود منحرف کنند. پس لازم است که اين محتواي لحظه‌اي و موفق بسيار به‌ موقع مورداستفاده قرارگيرد، مرتبط با نام تجاري باشد و درميان مخاطبانتان طنين‌انداز شود. توجه به اين موضوع، تضمين مي‌کند که داستان نام تجاري، داستان هرکسي نيست و مختص خود شماست و به پيشبرد روايت کلي نام تجاري کمک مي کند.
 
 آزمايش با زمان واقعي
 
در ??ماه گذشته، ادلمن (شرکت روابط عمومي که براي کمک به ايجاد برندهاي پيشرو در شيکاگو تاسيس و به نام بنيانگذار آن دانيل ادلمن نامگذاري شد) توليد محتواي فوري نام تجاري را براي بسياري از مشتريان خود از جمله کاپيتان مورگان، فولکس واگن و ادوب توسعه داده است. به طور متوسط، اين پست‌ها چهار تا شش برابر سطح  يک پست معمولي توليد شد. اما به همان اندازه‌اي که اين افزايش محتوا در مشارکت کوتاه مدت مهم بود، هريک از آنها براي پيشبرد موضوع محتواهاي مهم برند طراحي شد. همه اين تجربيات لحظه‌اي بواسطه درک زيرکانه از نام تجاري حاصل شد.
 
اين حرکت به سوي اشکال جديد محتواهاي اجتماعي، فقط به دليل توليد لايک‌هاي بيشتر در فيس بوک، نمايش‌ها در يوتيوب يا ارسال دوباره توييت هاي اشخاص ديگر نيست؛ بلکه براي اطمينان از دوام طولاني مدت يک نام تجاري بواسطه تعامل عميق با طرفداران درخصوص علاقه مندي‌هاي آنهاست. چه انتظار توليد محصول بعدي را داشته باشيد و يا داستان بعدي، مشترياني که به طور فعال يک نام تجاري را دنبال مي‌کنند، در طولاني مدت  تبديل به وفادارترين طرفدارآن نام تجاري مي‌شوند.
 
 
 اتاق خبر خلاق
 
موفقيت اين نوع جديد از توسعه محتوا، رويکرد ما درخصوص بازاريابي بلادرنگ، داستان سرايي درباره نام تجاري، شکل‌دهي به توسعه مدل‌ها و بکارگيري بهترين شيوه براي هر کدام را معتبر ساخته است. ادلمن رويکرد خود به بازاريابي بلادرنگ را در قالب اتاق خبر خلاق رسميت بخشيده است.
 
ادلمن اتاق خبرخلاق خود را به منظور کمک به علايم تجاري ايجاد کرد تا روند گفتگوها را به سمت يک نام تجاري مرتبط بصري تغيير دهند که به جاي روزها، ساعتها در وجود مخاطبان طنين انداز شود. بعلاوه ادلمن و تيم برندهاي مشتري، ترکيبي از محتواي خلاق، مداوم، لحظه‌اي و برنامه ريزي شده را ايجاد کردند که به طور استراتژيک از طريق رسانه‌هاي پرداختي تقويت شدند.  
 
اين نسخه بدان دليل اثرگذار است که چهاررشته حياتي مديريت جامعه، خلاقيت، تجزيه و تحليل و رسانه‌هاي پرداختي را عميقا با يکديگرادغام مي‌سازد تا داده‌هاي فوري، بينش‌ مخاطبان، تعالي طراحي و توسعه فوري را فراهم سازد. هر لايه از اين ادغام، بهره وري فرايند اتاق خبر خلاق را افزايش مي‌دهد و تضمين مي‌کند که بازاريابي بلادرنگ مي تواند به شکلي کارآمد و موثر اجرا شود.
 
پنچ مرحله فعال سازي اتاق خبر خلاق
 
 جهش به بازاريابي بلادرنگ نسبتا آسان است، بسياري از مردم سعي مي‌کنند تا آن را انجام دهند. در شکل تئوري آن، همه آنچه که شما لازم است انجام دهيد انتخاب يک داستان، نوشتن يک لطيفه، خلق تصوير و ارسال آن است. اما مشکل است که همه اينها به درستي انجام شود. گسترش به موقع محتوا که مرتبط با طرفدارانتان باشد و به ارزش نام تجاري بيافزايد.
 
 اتاق خبر خلاق ادلمن شامل يک فرايند مهم ثبت نام است که استراتژيست‌هاي نام‌هاي تجاري، مديران جامعه، معماران و طراحان را مطمئن مي‌سازد که براي برنامه به بهترين سبک، روش ومتناسب با اهداف کنارهم قرار گرفته‌اند. اين پنج مرحله به شرح ذيل است:
 
?- تعريف شخصيت اجتماعي: ويژگي هاي نام تجاري، شامل خصوصيات شخصيتي نام تجاري را صراحتا به شخصيت اجتماعي بازگو مي‌کند و نيز آنها را از جهت صدا و لحن ، زبان شناسي، نگرش، شور و اشتياق، شوخ طبعي و آهنگ تصفيه مي‌کند. 
 
?- تعيين قرابت و پيوندهاي مخاطبان: علايق و پيوندهاي مخاطبان اجتماعي معاصر و هدف را مورد کنکاش قرار مي‌دهد تا به سمت رويکردهايي که الهامب‌خش تعاملي حرکت کند.
 
?- بسط موضوعات محتوا: موضوعات محتوايي مرتبط را به منظور ايجاد يک فيلتر انتقادي شناسايي مي‌کند؛ براي ارزيابي اينکه آيا اخبار، وقايع، روندها يا الگوهاي رفتاري  با نام تجاري و مخاطبانش مرتبط هستند يا نه!
 
?- تعيين موضوعات به منظور اجتناب از: اين مورد به همان اندازه شناسايي موضوعات مهم است و هرگز نبايد براي محتواي اتاق خبرخلاق مورد استفاده قرار گيرد يا اينکه بايد با دقت فوق‌العاده بکار برده شود. 
 
?- تنظيم اهداف عملکرد: ايجاد معيار عملکرد، نام تجاري را قادرخواهد ساخت تا به مقايسه عملکرد پست‌هاي محتوايي فوري با محتواهاي برنامه‌ريزي شده، بپردازد.
 
شما به شکل زير نگاه کنيد تا درک کنيد از براي ساختن يک داستان براي نام‌ تجاري بايد از کجا شروع کنيد و عمومي کنيد و با چه قسمتي بايد موفقيت را اندازه‌گيري کنيد.
 
 
fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/http://www.farhangnews.ir
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 304
  • بازدید ماه : 304
  • بازدید سال : 19,615
  • بازدید کلی : 4,765,134
  • کدهای اختصاصی
    pr checker