loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 823 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)
safapatogh.ir/

اس ام اس قهر و آشتي

 

اس ام اس قهر, اس ام اس منت کشي, اس ام اس قهر و آشتي

 قهر مكن اي فرشته روي دلارا
ناز مكن اي بنفشه موي فريبا
طعنه و دشنام تلخ اينهمه شيرين
چهره پر از خشم و قهر اينهمه زيبا
ناز تورا ميكشم به ديده منت
سر به رهت مينهم به عجز و تمنا
=======اس ام اس قهر و آشتي=======
دوستي را دوست، معني مي دهد
قهر هم با دوست، معني مي دهد
هيچ كس با دشمن خود، قهر نيست
قهري او هم نشان دوستي است ...
=======اس ام اس قهر و آشتي=======
منو ببخش که درخشيدي و من چشمامو بستم
منو بخشيدي و من چشمامو بستم
تو به پاي من نشستي و جدا از تو نشستم
که نياوردي به روم هر جا دلت رو مي شکستم
منو ببخش ، منو ببخش .....
=======اس ام اس قهر و آشتي=======
منو ببخش عزيزم که از تو مي گريزم
مي سوزم و خاموشم تو خودم اشک مي ريزم....
منو ببخش اگه خيلي بهت بدي کردم ...
=======اس ام اس قهر و آشتي=======
گر تو را از ابلهي کردم رها ، برمن ببخش/بر سر پيمان نه بر مهر و وفا ، بر من ببخش
راه ورسم عاشقي را نا بلد چون کودکان/اشتباه و ناروا کردم خطا ، بر من ببخش
=======اس ام اس قهر و آشتي=======
من رو ببخش نه به خاطر اينکه من لايق بخشش هستم بلکه تو لايق ارامش هستي من ارامش تو رو حتي به ارامش خودم نيز ترجيح ميدم
=======اس ام اس قهر و آشتي=======
منو ببخش که ناديده گرفتم التماس اون نگاه نگرون رو
منو ببخش که گرفتم به جاي دست عاشق تو دست عشق ديگرون رو
=======اس ام اس قهر و آشتي=======
اگه راهم اين روزا از تو يکم دوره ببخش
توي زندگي آدم يه وقتا مجبوره ببخش
=======اس ام اس قهر و آشتي=======
بوسه ام را مي گذارم پشت در
قهرکردي , قهرکردم , سر به سر
تو بيا , در را تماما باز کن
هر چه ميخواهي برايم ناز كن
من غرورم را شکستم , داشتي ؟
آمدم , حالا تو با من آشتي ؟
=======اس ام اس قهر و آشتي=======
چي ميشد تو  هم منو دوستم ميداشتي نا زنين
جاي گريه رو لبام خنده مي كاشتي نازنين
حالا كه قهري باهام ولي بدون دوستت دارم
طاقت قهر ندارم پس آشتي آشتي نا زنين
=======اس ام اس قهر و آشتي=======
به خاطر يافتن مقصر,       
زندگي ات را تلخ و سياه نكن.
بگذار آن چه در پايان يك عشق به جاي ميماند
خاطرات خوش باشد با من آشتي كن تا دنيا با من آشتي كند
=======اس ام اس قهر و آشتي=======
هميشه رفتن بهترين  نيست
گاهي ميان رفتن وماندن هيچ فرقي نيست
چه قهر باشيم چه آشتي
اصل درست اين است که عزيزان ما در خانه ي دل ما جاي دارند
=======اس ام اس قهر و آشتي=======
بهانه ميتراشي و مرا عذاب ميدهي
به روح بي قرار من تو اضطراب ميدهي
دلم پر از گلايه ها تنم اسير درد و خون
ولي تو قهر با دلم براي لحظه اي مكن
=======اس ام اس قهر و آشتي=======
بيا با پاک ترين سلام عشق آشتي کنيم *بيا با بنفشه هاي لب جوب آشتي کنيم * بيا ازحسرت و غم ديگه باهم حرف نزنيم * بيا برخنده ي اين صبح بهار خنده کنيم
=======اس ام اس قهر و آشتي=======
چنين گفت زرتشت:...عاشق عاشقي باش و دوست داشتن را دوست بدار. از تنفر متنفر باش، به مهرباني مهر بورز، با آشتي آشتي کن و از جدايي جدا باش
=======اس ام اس قهر و آشتي=======
از تو به يك حرف ناروا نكشم دست
وز سر راه تو دلربا نكشم پا
عاشق زيباييم اسير محبت
هر دو به چشمان دلفريب تو پيدا
=======اس ام اس قهر و آشتي=======
يه روزي گله كردم من از عالم مستي
تو هم به دل گرفتي دل ما رو شكستي
من از مستي نوشتم ولي قلب تو رنجيد
تو قهر كردي قهرت مصيبت شدو باريد
پشيمون و خستم اگه عهدي شكستم
آخه مست تو هستم اگه مجرم و مستم
=======اس ام اس قهر و آشتي=======
مهم نيست كي مقصر است
باور کن مهم اين است که يادمان باشد عمرمان کوتاه است
در پايان زندگي خواهيم گفت: کاش فقط چند لحظه بيشتر فرصت داشتيم تا خوب بهم نگاه کنيم و همه ناگفته هاي مهر آميز يک عمر را در چند ثانيه بگوييم پس نازنين بيا آشتي كنيم با مهر
=======اس ام اس قهر و آشتي=======
جنس من از آهن و از سنگ نيست
من دلم تنگ است و يار دلتنگ نيست
حال دل از من نميپرسي چرا
حال پرسيدن كه ديگر ننگ نيست
=======اس ام اس قهر و آشتي=======
منو ببخش تنهام نزار ، براي آخرين بار
تنهام نزار ، بي من نرو ، نگو خدانگهدار
=======اس ام اس قهر و آشتي=======
اينقدر نگو : اگه ببخشم کوچک مي شوم ، اگه با گذشت کردن کسي کوچک مي شد ، خدا اينقدر بزرگ نبود .
=======اس ام اس قهر و آشتي=======
برام بمون ، بهونه باش براي دل سپرد/نزار که آرزوم بشه يه روزي بي تو مردن
=======اس ام اس قهر و آشتي=======
کاش ميدانستي قهر ميکنم تا دستم رامحکم بگيري و بلند بگويي بمان
نه اينکه شانه بالا بيندازي و آرام بگويي هرطور راحتي . . .
=======اس ام اس قهر و آشتي=======
بيا با پاک ترين سلام عشق آشتي کنيم
بيا با بنفشه هاي لب جوب آشتي کنيم
بيا از حسرت و غم ديگه باهم حرف نزنيم
بيا برخنده ي اين صبح بهار خنده کنيم . . .
=======اس ام اس قهر و آشتي=======
معذرت خواهي هميشه به اين معنا نيست،
که تو اشتباه کردي و حق با يکي ديگه است ...
بعضي وقتا يعني اون رابطه بيشتر از غرورت برات ارزش داره ...
=======اس ام اس قهر و آشتي=======
بهانه ميتراشي و مرا عذاب ميدهي / به روح بي قرار من تو اضطراب ميدهي
دلم پر از گلايه ها ، تنم اسير درد و خون / ولي تو قهر با دلم براي لحظه ي مکن
=======اس ام اس قهر و آشتي=======
اينقدر نگو : اگه ببخشم کوچک مي شوم
اگه با گذشت کردن کسي کوچک مي شد
خدا اينقدر بزرگ نبود...
=======اس ام اس قهر و آشتي=======
دوستي را دوست، معني مي دهد
قهر هم با دوست، معني مي دهد
هيچ کس با دشمن خود، قهر نيست
قهري او هم نشان دوستي است
=======اس ام اس قهر و آشتي=======
يه روزي گله کردم من از عالم مستي
تو هم به دل گرفتي دل ما رو شکستي
من از مستي نوشتم ولي قلب تو رنجيد
تو قهر کردي قهرت مصيبت شد و باريد
پشيمون و خستم اگه عهدي شکستم
آخه مست تو هستم اگه مجرم و مستم

منابع:3eke.ir
zamoone.blogsky.com

http://www.beytoote.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 148
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 364
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 1,146
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,412
  • بازدید ماه : 1,412
  • بازدید سال : 20,723
  • بازدید کلی : 4,766,242
  • کدهای اختصاصی
    pr checker