loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 632 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)
safapatogh.ir/

اس ام اس زيبا با موضوع خداوند (6)

 

جملات زيبا درباره خدا, اس ام اس در مورد خداوند

 دلت که گرفت، ديگر منتِ زمين را نکش
راهِ آسمان باز است ، پر بکش . . .

جملات زيبا درباره خدا

چه زيبا خالقي دارم
چه بخشنده خداي عاشقي دارم
كه ميخواند مرا ، با آنكه ميداند گنه كارم . . .

جملات زيبا درباره خدا

او هميشه آغوشش باز است، نگفته تو را مي‌خواند
اگر هيچکس نيست، خدا که هست . . .

جملات زيبا درباره خدا

خداوند اميد شجاعان است ، نه بهانه ي ترسوها . . .

جملات زيبا درباره خدا

خدا مرحم تمام دردهاست
هرچه عمق خراشهاي وجودت بيشتر باشد
خدا براي پر کردن آن بيشتر در وجودت جاي ميگيرد . . .

جملات زيبا درباره خدا

توهدفي ، من دنبال توام
تو معبودي ، من عبد توام
توعشقي ، من عاشق توام
تو نوري ، من شب پره توام
تو بال باش ، من پرنده ام
تو ارباب باش ، من برده ام
تو همراه باش ، من رونده ام
تو ناز باشي ، من نيازم
تو آوازباشي ، من يه سازم
خدايا فقط باش ، که بي تومي بازم . . .

جملات زيبا درباره خدا

خداوندا
مرا غرض ز نماز آن بود که پنهاني
حديث درد فراق تو با تو بگذارم
وگرنه اين چه نمازي بود که من باتو
نشسته روي به محراب و دل به بازارم . . . ؟

جملات زيبا درباره خدا

نگران فردايت نباش
خداي ديروز و امروزت , فردا هم هست
خوشبختي يعني نگاه خدا . . .

جملات زيبا درباره خدا

مي خواستم دستان خدا را بگيرم
ندا آمد: دستان افتاده اي را بگير . . .

جملات زيبا درباره خدا

به آنان که در زمين اند رحم کن
تا کسي که در آسمان است به تو رحم کند . . .

جملات زيبا درباره خدا

عهدي را که در طوفان با خدا مي بندي در آرامش فراموش نکن . . .

جملات زيبا درباره خدا

“عشق و محبت” ردپاي خدا در زندگيست
اميدوارم زندگيت پر از ردپاي خدا باشد . . .

جملات زيبا درباره خدا

نگذاريد صداي دنيا شما را از شنيدن صداي ” خدا ” باز دارد . . .

جملات زيبا درباره خدا

اي انسان، قدر خود را بدان؛ به حدي گراني ، که فقط خدا توان خريدت را دارد
پس خود را به قيمت حسرتي تلخ، به تاراج مده . . .

جملات زيبا درباره خدا

چتر نميخواهم
ميخواهم باران رحمتت را با همه ي وجودم احساس کنم
زندگيتان سرشار از رحمت خداوند باد . . .

جملات زيبا درباره خدا

خدايا کمکم کن تا درهايي که به سويم ميگشايي ندانسته نبندم
و درهايي که به رويم ميبندي به اصرار نگشايم . . .

جملات زيبا درباره خدا

هرگز نيکي و بدي يکسان نيست
بدي را با نيکي دفع کن، ناگاه خواهي ديد
همان کس که ميان تو و او دشمني است
گويي دوستي گرم و صميمي است . . .
(آيه ي ?? سوره فصلت)

جملات زيبا درباره خدا

خداي را بايد شناخت
که اوست دهنده بي منت
اگر همه بستانند او بدهد
و چون او بدهد کَس نتواند بستاند . . .

جملات زيبا درباره خدا

تمام غصه هاي دنيا رو ميشه با يک جمله تحمل کرد :
خدايا ميدانم که ميبيني . . .

جملات زيبا درباره خدا

چه چيز جز بخشندگي ام باعث شد تا مرا که مي بيني خودت را بگيري ؟

جملات زيبا درباره خدا

خدا آن حس زيبايي ست که در تاريکي صحرا
زماني که هراس مرگ مي دزدد سکوتت را
يکي همچون نسيم دشت ميگويد
کنارت هستم اي تنها . . .
و دل آرام ميگيرد

جملات زيبا درباره خدا

خداي من
نه آن قدر پاکم که کمکم کني و نه آن قدر بدم که رهايم کني
ميان اين دو گمم
هم خود را و هم تو را آزار ميدهم
هر چه قدر تلاش کردم نتوانستم آني باشم که تو خواستي
و هرگز دوست ندارم آني باشم که تو رهايم کني
آنقدر بي تو تنها هستم که بي تو يعني “هيچ” يعني “پوچ”
خدايا هيچ وقت رهـــايم نکن . . .

منبع:radsms.com

safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/http://www.beytoote.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 148
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 382
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 1,766
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,032
  • بازدید ماه : 2,032
  • بازدید سال : 21,343
  • بازدید کلی : 4,766,862
  • کدهای اختصاصی
    pr checker