loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 628 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)
fanimani.rozblog.com/

جوک هاي جديد و خنده دار (7)

 

مطالب طنز و خنده دار, جوک هاي جديد و خنده دار

حيف نون به پسرش شک ميکنه بهش ميگه:ها کن ببينم!
پسره ها ميکنه غضنفر ميزنه تو گوشش بهش ميگه:حالا ديگه ميري دختر بازي؟
?????????????????????
عاقد: عروس خانوم وکيلم ؟
عروس : پَـ نـه پَـ تو اين بي شوهري برم گل بچينم؟!
?????????????????????
ايرانسل در آينده اي نزديک:
مشترک گرامي چه خبر؟ مامان بابا خوبن؟
بچه کوچولو چه طوره؟ الهي ايرانسل قربونش بره
مشترک گرامي يه طرح دارم پاييزه يکي سيم کارت بخر ، دوتا ببر
يکي مياره در خونتون يکي مي دم به عموتون يکي هم واسه عمتون !
مشترک گرامي کاري باري نداري فعلا ؟ قربونت ايرانسل !
?????????????????????
کي ميگه ما مردا احساسات نداريم؟
من خودم بارها و بارها احساس تشنگي کردم
شايد باورتون نشه ولي احساس گشنگي هم مي کنم !
?????????????????????
يه وقتايي ديگه حسش نيست غصه بخوري
رسما” غصه تو رو ميخوره
?????????????????????
ميگه: چرا زن نميگيري؟
ميگم: مرسي من همينطوري راحتم
ميگه :‌آخه ما ناراحتيم تو راحتي !!
?????????????????????
هم عاشقتم , هم ازت متنفرم , ميانگين که بگيري ميبيني برام مهم نيستي !
?????????????????????
باباهامون جلوي باباهاشون پاشونو دراز نکردن
ما پاهامونو دراز کرديم اما به احترامشون جلوشون سيگار نکشيديم
بچه هامون اگه تو جمع نزنن زير گوشمون شانس آورديم !
والللا
?????????????????????
بنده خدا به رفيقش : يه پرايد خريدم !
رفيقش : مدلش چنده ؟
بنده خدا : قرمزه !
رفيقش : گرون خريدي !!
?????????????????????
يعني من خودم رو يه يک لحظه جاي اين دختراي مجرد ميزارم
خيلي حالم گرفته ميشه که پسر خوشتيپ و خوشگل و تحصيل کرده اي مثل من
قصد ازدواج نداره !!
?????????????????????
اومده بودن خواستگاريم ميگم من فعلا ميخوام درس بخونم…
ميگن يعني حالا حالا ها طول ميکشه؟
ميگم پ ن پ ده ديقه صب کن همين دو صفحه هم بخونم بعد !!!
?????????????????????
رفتم ساندويچي،ميگم آقا يه بندري لطفا
ميگه سوسيس بندري ديگه
ميگم پ ن پ،يه نوار بندري بزار ميخوام واست قر بدم تا خستگيت رفع بشه!
?????????????????????
رفتم دنبالِ خواهرم از دانشگاه بيارمش
برگشتنه گشت بهمون گير داده ، ميگه خانوم کى باشن؟
منم با حالت عصبانى ميگم خواهرمه! مشکلى هست؟
بعد يهو خواهرم ميگه :
جناب سروان دروغ ميگه !!!
دوست دخترشم ؟؟؟؟
ميگم دروغ ميگه به خدا جناب سروان ؟
يارو هم مدارک ماشينُ گرفت گفت بيا کلانترى معلوم ميشه!!
به خواهرم ميگم مرض دارى مگه!!!!
ميگه بريم کلانترى بعد بابا اينا بيان دنبالمون مامورِ ضايع بشه يه ذره بخنديم؟؟؟
فک و فاميه داريم ؟!
?????????????????????
بزرگترين حرف هاي کينه توزانه با اين جمله توجيه ميشه : ” به خاطر خودت ميگم “
?????????????????????
به سلامتي پنگوئن که يه ذره قد داره، اما بازم لاتي راه ميره ….
?????????????????????
يادش بخير يه زماني توو مدرسه با دوستمون هماهنگ مي کرديم که :
تو اجازه بگير برو بيرون منم ?دقيقه ديگه ميام!
بعد معلم عقده اي مي گفت صبر کن تا دوستت بياد بعد برو…..
من که حلالشون نمي کنم!!!!!
?????????????????????
زنگ زدم پشتيباني ميگم: چرا سرعت اينترنتم کم شده؟
ميگه: چون کندي سرعت دارين!
گفتم اجرکم عندالله خيالم راحت شد
يه خانواده از نگراني در اوردي ! پس دليلش اينه! البته خودمم شک کرده بودم!
?????????????????????
مکالمه اي بين من و مادرم:
-مامان
- جونم
- داشتم ماست مي خوردم
- نوش جونت پسرم
- ريخت رو فرش
- کوفتو بخوري نکبت؛ خاک تو سرت….
?????????????????????
به حيف نون ميگن اين خيابون کجا ميره ؟
ميگه من ?? ساله تو اين خيابون زندگي ميکنم تا حالا نديدم جايي بره !!
?????????????????????
کبوتر با کبوتر باز باران با ترانه ميخورد بر بامش بيش برفش بيشتر آمدي جانم به قربانت ولي حالا چرا عاقل کند کاري که باز آيد به کنعان غم مخور خربزه با پوست موزو ميندازي زمين هوا ميره نميدوني تا کجا ميره !!
?????????????????????
يارو ميره هارد بخره ميگه هارد??? ميخوام حيف نون هارد ??? مياره
بهش ميگه گفتم ???
ميگه :ناراحت نباش جا وا مي کنه ..!!!
?????????????????????
حيف نون به باباش ميگه : پنکه خراب شده
باباش ميگه : خوب معلومه پنج نفري زيرش ميخوابين ، ميخواي خراب نشه ؟!!
?????????????????????
به استاد ميگم استاد شما که ? دادي حالا اين يه نمره هم بده ديگه
يک نگاه عاقل اندر ديوانه کرد دست گذاشته رو دوشم ميگه برو درس بخون پسرم
استادم نشديم شخصيت کسي رو خورد کنيم !
?????????????????????
يه کتابم نشديم حداقل دوست مهربان بشيم !!
?????????????????????
يه شلغمم نشديم يکي کوفتمون کنه خوب شه…..!!
?????????????????????
بهش ميگم اگه بتوني ميري اونور يا اينجا مي موني؟
ميگه خارج از کشور؟ پـَـ نـَـ پـَـ اتاق بغلي رو ميگم!

منبع:3ali3.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 142
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 368
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 1,307
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,573
  • بازدید ماه : 1,573
  • بازدید سال : 20,884
  • بازدید کلی : 4,766,403
  • کدهای اختصاصی
    pr checker