loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 753 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)
safapatogh.ir/

اس ام اس عاشقانه (18)

اس ام اس محبت آميز, جديدترين متن هاي عاشقان

 چــقــدر مــتــفــاوتـــنــد آدمــهــا . . .
عــشــق بــرايي يــکــي دلــگــرمــي . . .
و بــراي ديــگــري ســرگــرمــي . . .

???????????????

بيائيد تا هستيم همديگر را لمس کنيم، سنگ قبر احساس ندارد . . .

???????????????

پزشکي قانوني علت مرگ نامبرده را
بسته شدن روزنه هاي اميد ذکر کرد . . .

???????????????

“عشق” يعني :اختيار بدي که نابودت کند
اما
“اعتماد” کني که اين کار را نمي کند . . .

???????????????

حيف که روي تو غيرت دارم
وگرنه از همين سطر روسريت را برميداشتم
تا همه ببينند چه خيالي بافته ام از موهايت . . .

???????????????

” سکوت “
خطرناکتر از حرفهاي نيشدار است
کسي که سکوت ميکند ،
روزي
” سرنوشت “
حرفهايش را به شما خواهد گفت

???????????????

آنقدر جاي تو خاليست
که هيچ گزينه اي آن را پر نميکند حتي تمام موارد . . .

???????????????

شادي هايم هديه به تو
کم بودنش را بر من خرده مگير
اين تمام سهم من از دنياست . . .

???????????????

از استادى پرسيدند: آيا قلبى که شکسته بازهم ميتواند عاشق شود ؟
استادگفت :بله
پرسيدند : آيا شما  تا کنون از ليوان شکسته اب خورده ايد؟
استادپاسخ داد :آيا شما به خاطر ليوان شکسته از آب خوردن
دست کشيده ايد!؟

???????????????

نه سرو و نه باغ و نه چمن مي خواهم
نه لاله نه گل نه نسترن مي خواهم
خواهم ز خداي خويش کنجي خلوت
من باشم و آن کسي که من مي خواهم . . .

???????????????

دختر :من حسوديم ميشه…. موقعي که دخترا بهت نگاه ميکنن!
پسر :حسودي نکن عزيزم
دختر :چرا؟!
پسر :چون تو چيزي داري که اونا ندارن!
دختر :چي؟
پسر :? قلبم ?

???????????????

در دل درديست از تو پنهان که مپرس
تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس
با اين همه حال و در چنين تنگدلي
جا کرده محبت تو چندان که مپرس . . .

???????????????

بعضي وقتا تو دعوا فقط بايد نگاه کني! سکوت کني!
فحشاشو بده و بهونه هاشو به جون بخري!
تموم که شد بغلش کني و اروم. در گوشش بگي
با من نجنگ ، من دوست دارم . . .

???????????????

دوستت دارم پريشان‌، شانه مي‌خواهي چه کار؟
دام بگذاري اسيرم‌، دانه مي‌خواهي چه کار؟
شرم را بگذار و يک آغوش در من گريه کن‌
گريه کن پس شانه ي مردانه مي خواهي چه کار؟

???????????????

خدايا من به کدامين دلتنگي خنديدم که اين چنين دلتنگم . . .

???????????????

نگذار هرکسي از راه رسيد با ساز دلت تمرين نوازندگي کند . . .

???????????????

پيش از “تو” چيزي نبود
بعد از “تو” چيزي نيست
با “تو” اما …

???????????????

يکباره بهانه اي به سر خواهم کرد
تن پوش غم از قلب به در خواهم کرد
بر شوق رسيدن تو دل خواهم داد
هم دوش هواي تو سفر خواهم کرد . . .

???????????????

به سلامتي پدر بزرگا که يه بار هم خوجگل، جوجو، عسيسم نگفتن
ولي با زنشون ?? سال عاشقانه زندگي کردن . . .

???????????????

جاي خاليت را انقدر با چشمانم آب ميدهم که باز کنارم سبز شوي . . .

???????????????

خدايا مرا چه طعمي آفريدي
که همه از من زود سير ميشوند . . .

???????????????

آنقدر دوست داشتنى هستى
که ايستاده هم به دل مى نشينى . . .

???????????????

چاي هايت را تلخ نخور
يک بار نگاهم کن
تمام قند هاي دلم را برايت آب ميکنم . . .

???????????????

انگار ميدان است… دلم را ميگويم… هر که از راه ميرسد دورش ميزند

???????????????

به جرم اينکه دلم آه هست و آهن نيست
کسي به جز تو در اين روزگار با من نيست
خوش آمدي… بنشين
آفتاب دم کردم
که چاي دغدغه ي عاشقانه ي من نيست

???????????????

حرفي نزني طاقت جنجال ندارم
بدجور شکسته ست دلم حال ندارم
درهاي قفس باز و دلم عاشق پرواز
از حس پريدن پرم و بال ندارم

???????????????

گاهي يک نگاه آنقدر مهربان است که چشم هرگز رهايش نميکند
گاهي يک عشق آنقدر ماندگار است که زمان حريفش نميشود
و گاهي يک دوست آنقدر عزيز است که قلب رهايش نميکند !

???????????????

دختر کوچولو :چيکارم داشتي گفتي بيام اينجا؟
پسر کوچولو :ميشه با پسراي ديگه بازي نکني؟

???????????????

آن چيزي که تنگ شده،
دل است براي تو..
وجهان است، براي من…

???????????????

اگه يه زن تو رو اونقدر دوس داشته باشه که از آرزوهاش به خاطرت بگذره
از خدا يه عمر تازه بخواه…
يه عمر واسه خوشبخت کردنش خيلي کمه!

???????????????

ادعاي بي تفاوتي سخت است!
آن هم
نسبت به کسي که
زيباترين حس دنيا را،
با او تجربه کردي….!

???????????????

عاشقي يعني بعد از دو ساعت اس ام اس بازي با عشقت
شب که دلتنگش ميشي دوباره ميشيني
همون اس ام اساي تکراري رو ميخوني

منبع:radsms.com

http://www.beytoote.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 84
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 318
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 684
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 950
  • بازدید ماه : 950
  • بازدید سال : 20,261
  • بازدید کلی : 4,765,780
  • کدهای اختصاصی
    pr checker