loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 779 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)
safapatogh.ir/

اس ام اس و متن زيباي عاشقانه(19)

 

پيامک عاشقانه کوتاه, متن هاي عاشقانه

 گفت تا ابد تنهايت نميگذارم
ابدش چه زود عفو خورد . . .

????????اس ام اس عاشقانه????????

نميدانم به مسافر دل بستم
يا
مسافر شد آنکه به او دل بستم . . .

????????اس ام اس عاشقانه????????

انسان ها عموما دو دسته اند :
تـــو و بقيــــه  . . .

????????اس ام اس عاشقانه????????

ميترسم اگر يک شب هم راضي شدي به خوابم بيايي
من به يادت بيدار نشسته باشم . . .

????????اس ام اس عاشقانه????????

هـر روز صفحه ي نيازمنديـهــا را زير و رو ميکنــم
ميدانــم بالاخره
يک روز
به مــن لعنتي نياز پــيدا ميکنـــي . . .

????????اس ام اس عاشقانه????????

صدا?ت را به وسعت حسرت د?دنت دوست دارم
با آرزو? د?دنت ، ند?دنت راتحمل م?کنم . . .

????????اس ام اس عاشقانه????????

يک جام با تو خوردن ، يک عمر مي پرستي
يک روز با تو بودن ، يک روزگار مستي . . .

????????اس ام اس عاشقانه????????

ياد بادا که دلم مشتاق ديدار تو بود / روز و شب در طلب و هر لحظه بيدار تو بود
ديدگانم را چه داني که دگر سوئي نيست / به فدايت ، که آن هم گرفتار تو بود . . .

????????اس ام اس عاشقانه????????

زندگي با تو برايم بوي ريحان ميدهد / بي تو اما بوي ريحان ، بوي زندان ميدهد . . .

????????اس ام اس عاشقانه????????

هر کسي براي خودش خياباني دارد، کوچه اي، کافي شاپي و شايد عطري
که بعد از سال ها خاطراتش گلويش را چنگ مي زند . . .

????????اس ام اس عاشقانه????????

عشق
همين خنده هاي ساده توست
وقتي بـا تمـام غصه هايت ميخنـدي
تـا من از تمـام غصه هايـم رهــا شوم . . .

????????اس ام اس عاشقانه????????

دلم در حلقه غم ها نشسته
زبانم بسته سازم شکسته
وجودم پر از شعر عاشقانست
تو را خواهم اين حرفا بهانست !

????????اس ام اس عاشقانه????????

چرا مي گويند “ها” نشانه جمع است ؟!
اما وقتي با “تن” جمع ببندي
“تنها”خودت مي ماني و خودت!

????????اس ام اس عاشقانه????????

هيچوقت
آرزو? خوشبخت? نکن برا? من
ب? خودت !

????????اس ام اس عاشقانه????????

دلي به وسعت درياي کدر نمي خواهم،
براي من دلي به شفافيت يک ليوان اب ،کافيست . . .

????????اس ام اس عاشقانه????????

حرام باد دوست داشتن کسي که عاشقي سرگرمي اوست . . .

????????اس ام اس عاشقانه????????

جغرافياي کوچک من
همين چشم هاي مشکي توست
که هيچ چيز جايش را نمي گيرد . . .

????????اس ام اس عاشقانه????????

چشمان مرا به چشمهايش گره زد
بر زندگيم رنگ غم و خاطره زد
او رفت ولي نه طبق قانون وداع
يکبار فقط به شيشه ي پنجره زد . . .

????????اس ام اس عاشقانه????????

دل من را تو بردي با نگاهت / اسيرم کرده اي با روي ماهت
تو را با بي گناهي مي شناسند /  وليکن هست زيبايي گناهت !

????????اس ام اس عاشقانه????????

چرا ؟
اگه يه نفر بهمون خيانت کنه، ازش متنفر ميشيم
اما
اگه يه نفر به خاطر ما به يه نفر ديگه خيانت کنه ، عاشقش ميشيم . . .

????????اس ام اس عاشقانه????????

بوسه که پيغام نمي شود عزيز دل من / دل بي رخت آرام نمي شود عزيز دل من
بين تو که دلم هنوز هم وحشيست ش/ بي لعل لبت رام نمي شود عزيز دل من

????????اس ام اس عاشقانه????????

بدين افسونگري، وحشي نگاهي
مزن بر چهره رنگ بي گناهي
شرابي تو، شراب زندگي بخش
شبي مي نوشمت خواهي نخواهي . . .

????????اس ام اس عاشقانه????????

بتا، عشـقت به جانم آتش افروخت / که تا صبح قيـــــامت بايدم سـوخت
گر از آبــــــــــم برون آري بميرم / وفـــاداري ز مـــــايه بايد آمـوخــت . . .

????????اس ام اس عاشقانه????????

اين فاصله ها که بين ما بسيارند از بودن ما کنار هم بيزارند
يک روز براي ديدنت ميايم اما اگر اين فاصله ها بگذارند . . .

????????اس ام اس عاشقانه????????

دوست خوب مثِ خطِ سِف?ده وسطِ جاده ست
تکه تکه م?شه ول? بازَم پا به پات م?اد . . .

????????اس ام اس عاشقانه????????

همين که تو ميدانــي
” دوستت دارم “
کافيست …
بگذار خفه کند خودش را
دنيا …

????????اس ام اس عاشقانه????????

آن اول ها به شوق و شورم انداخت
کم کم کم کم گور به گورم انداخت
سيگار نميکشم که چون سيگاري
تا نصفه مرا کشيد و دورم انداخت . . .

????????اس ام اس عاشقانه????????

بوي غربت مي دهم اما غريبه نيستم
گر چه مي دانم که عمري در غريبي زيستم
مثل رودي بستر اين خاک را طي کرده ام
 تا بفهمم عاقبت در جستجوي چيستم . . .

????????اس ام اس عاشقانه????????

ديوان شعرم را براي تو سرودم / گردد فداي چشم ناز تو وجودم
اين بوده رويا و خيال و آرزويم /  اي کاش من هم دلبر قلب تو بودم .

????????اس ام اس عاشقانه????????

تو اي زيبا ترين نيلوفر من ، بخوان غم را تو از چشمان خيسم
بدان اين روي زرد از دوري توست ، که سر بيرون زد از خاکستر من . . .

????????اس ام اس عاشقانه????????

بعضي جمله ها هستن به مرور تبديل به دروغ مي‌شن
مثله » پنير تازه رسيد» رو شيشه‌ي بقالي
يا مثله «دوست دارم»

????????اس ام اس عاشقانه????????

اگه يه زن
تو رو اونقدر دوس داشته باشه که
از آرزوهاش بخاطرت بگذره،
از خدا يه عمر تازه بخواه!
يه عمر واسه خوشبخت کردنش خيلي کمه!

????????اس ام اس عاشقانه????????

غيرت يعني نزاري از ديگران آزاري به طرفت برسه
نه اينکه اونو آزار بدي به خاطر ديگران
وقتى به يکى زيادى تو زندگيت اهميت بدى
اهميتتو تو زندگيش ازدست ميدى
به همين راحتى

منبع:radsms.com

http://www.beytoote.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 140
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 369
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 1,338
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,604
  • بازدید ماه : 1,604
  • بازدید سال : 20,915
  • بازدید کلی : 4,766,434
  • کدهای اختصاصی
    pr checker