loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 671 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)
safapatogh.ir/

اس ام اس طنز و خنده دار (23)

 

جملات خنده دار, اس ام اس طنز, پيامک خنده دار

تو خونه ما هرگز نرسيدن بهتر از دير رسيدنه
دير که ميشه لامصب بابام با شاتگان، مامانم با اره برقي انتظارمو ميکشن !

°°°°°°°°پيامک خنده دار°°°°°°°°
لعنت به اون پشه اي که همه جارو ول ميکنه
مستقيم ميره تو سوراخ بيني دستي ميکشه دور ميزنه مياد بيرون
اينا از بن لادنم وحشي ترن !

°°°°°°°°پيامک خنده دار°°°°°°°° 

خيلي جالبه
مانيتورمو تميز کردم
انگارهمتون رفتيد حموم !

 °°°°°°°°پيامک خنده دار°°°°°°°°

يارو تو باشگاه يه ساعت پيدا ميکنه ميگه : اين ساعت آبي زيمنس مال کيه ؟
يه آقايي ميگه مال منه
غضنفر ميگه نشوني شو بده. يارو ميگه :آبي زيمنس !
 ميگه : دهه ! اينا رو که خودم گفتم داداش ! تو اصلا بگو ساعت چنده؟!

°°°°°°°°پيامک خنده دار°°°°°°°° 

بعضيام هستن فک مي کنن کين ، نه عموو !
من اسم تورو که مي شنوم يه هفته بد شانسي ميارم
چه برسه بخوام در موردت حرف بزنم !

°°°°°°°°پيامک خنده دار°°°°°°°° 

آيا مي دانيد زبان ايراني مختصرترين زبان دنياست؟
مثال: معال جمله ي «ميري سريع اين کار رو انجام ميدي و برميگردي» يک کلمه است.
«اومديا»!

 °°°°°°°°پيامک خنده دار°°°°°°°°

اولين كارى كه تو بچگى دوست داشتم خودم ياد بگيرم
ناخن گرفتن بود، چون مادرم هميشه بند اول انگشتم جزء
ناخن حساب مى كرد:|

 °°°°°°°°پيامک خنده دار°°°°°°°°

يه خانم دارم ماااااااااااااااااااااااااااااااااه
دست پخت عالي ، کدبانو ، پر احساس ، زيبا …
حجابش که ?? اِ …
خوش اخلاق و اهل فکر و …
خلاصه کم از خانمي هيچي کم نداره …
فقط مشکل اينه که :
دقيقاً نمي دونم کيه و کجاست …
ولي عاشقشم ، خدا حفظش کنه

 °°°°°°°°پيامک خنده دار°°°°°°°°

نشستم قلک دلمو شکوندم،تهش همش چند تا دلخوشي بود :))

°°°°°°°°پيامک خنده دار°°°°°°°° 

دقت کردين !؟
اين منبع موثق دهن لق‌ ترين آدميه که تا الان ديدم :دي

°°°°°°°°پيامک خنده دار°°°°°°°° 

شماهم وقتي ميخوايد ببينيد يکي خوابه و داره نفس ميکشه يا نه
به جاي اينکه صداش کنيد
نگاه شکمش ميکنيد ببينيد بالا و پايين ميشه يا فقط من اينجوريم !؟

°°°°°°°°پيامک خنده دار°°°°°°°° 

ميدونين چرا باباها تو زمستون گرمشونه تو تابستونم سردشونه !؟
اگه شماهم يه بار برين قبض ها رو پرداخت کنين
کل تنظيمات بدنتون بهم ميخوره :))

°°°°°°°°پيامک خنده دار°°°°°°°° 

ما يه بار دعوامون شد پسره با موتور افتاد دنبالمون
با دمپايي ابري ميزد شيشه ماشين رو بشکونه :|

 °°°°°°°°پيامک خنده دار°°°°°°°°

رفتم الکتريکي محلمون گفتم: زنگ درمون خرابه
ياروگفت: برو ميام درست ميکنم
هرچي منتظر شدم نيومد
رفتم مغازش ميگم چرا نيومدي؟
ميگه اومدم هر چي زنگ زدم هيچکس درو باز نکرد :|

°°°°°°°°پيامک خنده دار°°°°°°°° 

پسرداييم تا حالا لب به سيگار و قليون نزده
بعد از اينکه تو عشقش شکست خورده
رفته الکترو اسموک (Electro Smoke) خريده ميکشه!
 آخه آدم انــــــقدرررر هـمـوژنـيـزه؟! :•|

 °°°°°°°°پيامک خنده دار°°°°°°°°

امشب سر به موضوع الکي که حق با من بود با بابام حرفم شد
بابام هم ميخواست معذرت خواهي کنه
هم غرورش نميذاشت
طي يه حرکت انقلابي رفت کولر و روشن کرد !

°°°°°°°°پيامک خنده دار°°°°°°°° 

با کلي شوق و ذوق رفتم خونه ، مي گم پدر جان استادمون گفت
بين همه ي کلاس ها، من بالاترين نمره رو گرفتم. مي گه: ببين ديگه بقيه چقدر خنگن :|

 °°°°°°°°پيامک خنده دار°°°°°°°°

آدم باس يه رفيق داشته باشه ، شباي امتحان بزنگه بهش بگه :
چند صفحه خوندي؟
اونم بگه :چيووووو؟؟؟؟
تا يه کم دلش گرم شه!

 °°°°°°°°پيامک خنده دار°°°°°°°°

دقت کردين وقتي مهمون مياد
آشغال ريزه هاي روي قالي چقدر به چشم ميان و بزرگ ميشن؟!
اصلا ميان جلو سلام واحوالپرسي ميکنن

 °°°°°°°°پيامک خنده دار°°°°°°°°

بدترين چيز اون خنده ي اجباري براي حفظ آبرو بعد از يه زمين خوردن وحشتناکه

 °°°°°°°°پيامک خنده دار°°°°°°°°

نمره 20 ك?سو: نميخوام!
بهترين هوشو حواسو: نميخوام!
دختر خوشگل شهر پريا
اون كه جاش تو قصه هاسو
از اين دوتا لُدفن :))

°°°°°°°°پيامک خنده دار°°°°°°°° 

ديشب سوار پورشه ام شده بودم
و توخيابون دور ميزدم باهاش
يهو يکي پريد جلو ماشين تا خواستم ترمز کنم
پام گرفت به لحاف و پاره شد!

°°°°°°°°پيامک خنده دار°°°°°°°° 

واسه فلش در ميذارن که آدم گمش کنه
وگرنه چه خاصيتي داره !؟

°°°°°°°°پيامک خنده دار°°°°°°°° 

با ?ک? آشنا شده بودم
پرس?د : راست? متولد چه ماه? هستي ؟؟
من : خرداد ^-^
رفت :|
گفتم : کجا م?ر? ؟
گفت : من ل?اقتتو ندارم
?ه همچ?ن آدما?? هست?م ما متولد?ن خرداد ! ^-^

 °°°°°°°°پيامک خنده دار°°°°°°°°

اعتراف مي کنم:
زمان بچگي وقتي برق مي رفت روي زنگ همه همسايه ها چسب نواري مي چسبونديم
حالا شما زمان اومدن برق رو تصور کنين!

°°°°°°°°پيامک خنده دار°°°°°°°° 

ديديد اين فيلمارو که بچه گم ميشه وقتي پدر مادرش پيداش ميکنن
نيم ساعت تو بغل همديگه گريه ميکنن
والا ما که بچه بوديم گم که ميشديم
بعد از اينکه پيدامون ميکردن نيم ساعت کتک ميخورديم :|

°°°°°°°°پيامک خنده دار°°°°°°°° 

يارو ميره دکتر دستشو

محکم تکون ميده
ميگه آقاي دکتر من اينجوري ميکنم درد ميگيره ، دکتره ميگه نکن !

 °°°°°°°°پيامک خنده دار°°°°°°°°

پسره به باباش م?گه :
پنج هزار تومن بده
باباش م?گه چ? ؟
چهار هزار تومن !
سه هزار تومن م?خوا? واسه چ? ؟
بچه ها? مردم روز? دو هزار تومن م?گ?رن
با همون هزار تومن کنار م?ان
اونوقت تو از من پونصد تومن م?خوا? ؟
بابا? من س?صد تومن به من نم?داد که
من بخوام دو?ست تومن بدم !
ب?ا حا? ا?ن صد تومن رو بگ?ر
پسره نگاه کرد د?د
پنجاه تومن?ه ! :دي

منبع:radsms.com

http://www.beytoote.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 363
  • بازدید ماه : 363
  • بازدید سال : 19,674
  • بازدید کلی : 4,765,193
  • کدهای اختصاصی
    pr checker