loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 809 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (1)
safapatogh.ir/

اس ام اس بوسه (5)

 

اس ام اس بوسه, پيامک هاي بوسه

    سلام
    يه چيز ميگم بگو باشه
    يه ماچ ميدي دلم وا شه !؟

___________اس ام اس بوسه____________

    نيست در اين گفته من سوسه اي / گر تو به من قرض دهي بوسه اي
    بوسه اي ديگر سر آن مينهم / لحظه ديگر به تو پس ميدهم !

___________اس ام اس بوسه____________

    من مست غم عشقم با خنده خمارم کن ، صياد اگر هستي با بوسه شکارم کن . . .

___________اس ام اس بوسه____________

    اتل متل يه فانوس / فرستادم برات بوس
    گرفتي بگو آره / نشد بگو دوباره !

___________اس ام اس بوسه____________

    عشق تو وسط قلبمه ، درست همينجا ، همين تو
    يه بوسه بده واسه مريض ميخوام ، آخه بوسه هات داره حکم دارو !

___________اس ام اس بوسه____________

    عزيزم
    پرده چشماتو آروم ميکشم روي چشات
    بوسه دوستت دارم رو ميگيرم از گونه هات
    شب به خير احساس من . . .

___________اس ام اس بوسه____________

    اگر نيمه شبي در آغوش من افتي / آنقدر بوسه بر لبهايت زنم که از نفس افتي !

___________اس ام اس بوسه____________

    ميخوام بيام کنار تو ، تا يه کمي لوست کنم
    اگه کسي اونجا نبود ، يواشکي بوست کنم !

___________اس ام اس بوسه____________

    ترنم باران را نصار چشمانت ميکنم نازنينم ، تا شبنمي شود بر سرخي گونه هايت
    و داغي بوسه ام را به پيشاني ات به يادگار ميگذارم و دست نوازشم را به موهايت
    هديه ميکنم ، که تا عمر داري مرا از خاطر نبري . . .

___________اس ام اس بوسه____________

    رفتم به نزد طبيب ز شدت طب
    ? بوسه نوشت ز گوشه لب
    ? تا صبح
    ? تا ظهر
    و ? تا شب!

___________اس ام اس بوسه____________

    مانده بر لبان من داغ بوسه هاي تو
    رفتي و بجا مانده آتشي به جاي تو

___________اس ام اس بوسه____________

    تمام دقايق مانده از عمرم به همراه زيبا ترين بوسه هاي عاشقانه
    هديه اي براي تو . . .
    دوستت دارم

___________اس ام اس بوسه____________

    گلي از شاخه هاچيدم برايت / زدم بوسه به يادت بي نهايت

    اگر قاتل تو را کشت اي قناري / بگو آخر ، که گيرد خونبهايت !

___________اس ام اس بوسه____________

    بوسه يعني لذت دلدادگي / لذت از شب لذت از ديوانگي
    بوسه آغازي براي ما شدن / لحظه اي با دلبري تنها شدن
    بوسه آتش مي زند بر جسم و جان / بوسه يعني عشق من با من بمان . . .

___________اس ام اس بوسه____________

    کاش ميشد بوسه ها را قاب کرد / مثل نامه سوي هم پرتاب کرد
    کاش ميشد عشق را تقسيم کرد / مثل تک شاخه گلي تقديم کرد

___________اس ام اس بوسه____________

    سلام يه زحمت واست داشتم
    هروقت از جلو آينه رد شدي ، اين دوست منم ببوس !

___________اس ام اس بوسه____________

    شبي پر کن از بوسه ها ساغرم / به نرمي بيا همچو جان در برم
    تنم را بسوزان در آغوش خوش / که فردا نيابند خاکسترم . . .

___________اس ام اس بوسه____________

    ميفرستم اين پيامک را به دوست / اي پيامک صورت او را ببوس

___________اس ام اس بوسه____________

    بازم شادي و بوسه / تو هر لحظه و ساعت
    هيچ وقت کهنه نمي شه / دوستت دارم کثافت!

___________اس ام اس بوسه____________

    ناز آن چشمي که سويش مال ماست
    ناز آن رويي که بوسش مال ماست !

___________اس ام اس بوسه____________

    گفته بودم که اگر بوسه دهي توبه کنم
    که دگر باز از اين گونه خطاها نکنم
    بوسه دادي و چو برخواست لبت از لب من
    توبه کردم که دگر توبه بيجا نکنم !

___________اس ام اس بوسه____________

    با گوشيت چيکار کردي ؟ هرچي زنگ ميزنم ميگه
    مشترک مورد نظر خوشگله !
    بوسيدنش مشکله !

___________اس ام اس بوسه____________

    ++-_+++<( )>
    تا سياره اورانوس ، يه آتلانتيس پر از بوس
    واسه شيرين ترين دوست !

___________اس ام اس بوسه____________

    گرمترين بوسه ها را نصيب کسي کن که در سرد ترين لحظه ها به ياد توست . . .

___________اس ام اس بوسه____________

    او شراب بوسه مي خواهد ز من / من چه گويم قلب پر اميد را
    او به فکر لذت و غافل که من / طالبم آن لذت جاويد را . . .

___________اس ام اس بوسه____________

    به اميد نگاهت ايستادن / به روي شانه هايت سر نهادن
    خوشتر از اين آرزويي است / دهان کوچکت را بوسه دادن . . .

___________اس ام اس بوسه____________

    بوسه ابتکاريست از طبيعت ، براي زمانيکه احساس در کلام نمي گنجد . . .
    ميبوسمت

___________اس ام اس بوسه____________

    لبخند تو طلوع و بوسه ي تو غروب منه
    ممنونم بخاطر اينکه بهترين و شگرف ترين دوست و همدم مني . . .

___________اس ام اس بوسه____________

    بوسه ام را مي گذارم پشت در / قهرکردي , قهرکردم , سر به سر
    تو بيا , در را تماما باز کن / هر چه ميخواهي برايم ناز کن
    من غرورم را شکستم , داشتي ؟ / آمدم , حالا تو با من آشتي ؟

___________اس ام اس بوسه____________

    بوسه هايت انار را مي ترکاند ، نفس هايت سيب را مي رساند ، آغوشت ابر را مي باراند
    پاييزتريني تو !

___________اس ام اس بوسه____________

    دارد عــادتــم مـي شـود
    کــه بــا دلــهره تــو را بـــبوسـم !
    مثل ِ گنجــشک هــا
    کــه هــرگــز
    آســوده از زميـن ، دانــه برنمـي چيـنند!

___________اس ام اس بوسه____________

   بوسيدن قول ماندن نيست شروع با هم بودنه
    درک و هم را فهميدن و حس به هم رسيدنه . . .

___________اس ام اس بوسه____________

    نيست در اين گفته من سوسه اي / گر تو به من قرض دهي بوسه اي
    بوسه اي ديگر سر آن مينهم / لحظه ديگر به تو پس ميدهم!

___________اس ام اس بوسه____________

    ميخوام بيام کنار تو ، تا يه کمي لوست کنم
    اگه کسي اونجا نبود ، يواشکي بوست کنم !


منبع:forums.mihandownload.com

http://www.beytoote.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ARAZ در تاریخ 1392/10/05 و 20:13 دقیقه ارسال شده است

دستشویی کجاس؟:


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 146
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 375
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 1,408
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,674
  • بازدید ماه : 1,674
  • بازدید سال : 20,985
  • بازدید کلی : 4,766,504
  • کدهای اختصاصی
    pr checker