loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 567 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)
safapatogh.ir/

اس ام اس به زبان کردي

 

اس ام اس کردي, پيامک کردي

 شةوقي أوويي تؤية رووناکي دپي سةوداسةرم
بؤ تريفةي ماهي أووت ضةن بص‌سةروسامانة شةو
معني :
شوق ديدار روي تو روشني‌بخش دل سودايي من‌است
بي‌ فروغ ماه رويت، جلوه و جلايي ندارد شب

اس ام اس کردي, پيامک کردي

هه رچه ند که نات بينم
به ?ام ده نگي خه نده ت
ئه بزو?ن?
د?ي س?م
معني:
هيچ مي داني
هر چند که ناپيدايي
اما دل شکسته ام مي گويد
مي آيد صدايي

اس ام اس کردي, پيامک کردي

گيانا که م  زو  وه ره  نازدارم  زو  وه ره  به س  جاري  بت بينم
گيانم  بو  خوت  به ره
معني :
جانان من زود بيا نازنينم زود بيا تا براي يک بار هم که شده ببينمت
جانم را بگير و براي خود ببر

اس ام اس کردي, پيامک کردي

باخي بةهةشتم ، روخساري تؤية ضاوم تامــةزرؤي ديداري تؤية
يـادي ثيرؤزت هـةر لـة دپـماية تا أؤذي دوايـي کـؤتايي ناية
معني :
باغ بهشت من ، رخسار توست ديدگانم مشتاق ديدار توست
ياد متبرک تو مونس دل من است وتا روز بازپسين همراه اوست

اس ام اس کردي, پيامک کردي

ياران تةطبيرص ، زامـم کـاري‌ية دةردي ئةمجـارةم ئةوينداري‌ية
کؤترة باريکة نصضيري بـاز بص هةرطيزناتوانص بفأص،دةرباز بص
معني:
ياران چاره‌اي! زخم من کاريست چراکه درد م اين‌بار،درد عشق است
کبوتري‌که به چنگ شاهين افتاده‌است نه مجال پروازش هست نه راه گريزي

اس ام اس کردي, پيامک کردي

بـص تؤ هـةناوم باخي بـص‌ئاوة طوپـي ئـاواتم سيس و ذاکـاوة
ضاوم لـة أصذنةي بةزةيي تؤية بةسيةتي خةزان وادةي ضرؤية
معني :
بي يادت دلم باغ تشنه‌اي خواهد‌شد بي يادت گل اميدم خواهد پژمرد
چشم اميدم به باران رحمت توست پس پاييز مرا بهار پرشکوفه‌ گردان

اس ام اس کردي, پيامک کردي

ضؤن نةطرييم من بة کوپ، شصواوة لصم أؤذ و شةوم
بؤ تةوافي أؤذي رووت شصواوة و سةرطةردانة شةو
معني :
چگونه نگريم مني که روز و شبم را بازنمي‌شناسم
بهر طواف خورشيد روي توست که شب سرگردان است

اس ام اس کردي, پيامک کردي

خةرمةني ذينم بة بادا ضوو بة دةس هيجراني تؤ
من دةسووتصم و شةميش بؤ حاپي من طريانة شةو
معني :
خرمن هستي‌ام را هجران تو به دست باد سپرد
من مي‌سوزم و شمع نيز بر حالم مي‌گريد شب

 

منبع:RadsMs.com

safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/http://www.beytoote.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 87
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 320
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 690
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 956
  • بازدید ماه : 956
  • بازدید سال : 20,267
  • بازدید کلی : 4,765,786
  • کدهای اختصاصی
    pr checker