loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 531 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)
safapatogh.ir/

اس ام اس طنز و خنده دار (17)

 

اس ام اس سرکاري, اس ام اس طنز

 خيلي سال پيش ، شب خونمون مهمون بود ، برق رفت
به پسر خالم گفتم زنگ بزن اداره برق بپرس کي برق مياد و اين حرفا
گفت شمارش چنده
گفتم بيست و چهار هزار و چهار صد
گفت : يا علي اين همه شماره رو چه جوري بگيرم !!!
(کاملا واقعي)
********اس ام اس طنز********
يکي از دغدغه هاي بچگيم اين بود که ميرفتم دستشويي
نميدونستم کدوم طرفي بايد بشينم…
********اس ام اس طنز********
امروز ناهار آبگوشت داشتيم
طبق معمول منو و داداشم سر استخون قلم ، دعوامون شد !
… مامان از تو آشپزخونه داد ميزنه :
چتونه خونه رو گذاشتيد رو سرتون
مگه شما سگيد که بر استخون دعوا ميکنيد ؟
صد بار گفتم استخونا برا باباتونه !!
********اس ام اس طنز********
شامپو خريدم روش نوشته:
اين محصول را روي سرتان بريزيد و موهايتان را بماليد سپس آبکشي کنيد!
من ميخواستم بريزم تو دهنم قرقره کنم،خدا خيرشون بده آگاهم کردن
********اس ام اس طنز********
اينايي که هر کاري در توانته براشون انجام ميدي آخرش بهت ميگن :
مگه من ازت خواستم ؟؟؟
” يعني با آر پي جي ” بزني لهشون کني بازم کمه… خالي نميشي !!!!
********اس ام اس طنز********
وقتي مي پرسي چيزي ميخوريين ؟
اوني که ميگه : من يکي دو لقمه باهات ميخورم…
جدا موجود ترسناکيه
********اس ام اس طنز********
ميدوني لذت بخش ترين لحظه زندگي کيه
وقتي يه عطسه ميکني از ته دل
يعني انگار ري استارت ميشي !
********اس ام اس طنز********
مامان بزرگمو بردن راديولوژي
اومده ميگه خيلي خوب بود، خوب شدم !
********اس ام اس طنز********
واقعا کي فکرشو ميکرد يه روز خود آجيل مشکل‌گشا هم بشه مشکل يه ملت؟
********اس ام اس طنز********
يه سوالي از صبح تا حالا ذهن مارو درگير کرده
ببينين شما ميتونين بهش جواب بدين؟
اگه “مردان آنجلس” يه زن همراهشون بود
بازم ميتونستن ???سال با خيال تخت بخوابن!؟
********اس ام اس طنز********
مامان بزرگم خيلي مريض بود
و در ضمن دکتري که هميشه ميره پيشش مطبش باز نبود
به هزار زحمت راضيش کرديم بره پيش يه دکتر ديگه
وقتي رفتيم داخل،معاينه که تموم شد مامان بزرگم گفت:
آقاي دکتر يه چيزي بنويس فعلأ خوب بشم
تا چند روز ديگه برم پيش يه دکتر درست حسابي .
?سال درس خوندشُ شست مثل رخت پهن کرد رو بند!
********اس ام اس طنز********
ه?چ اشتباه? بزرگتر از ا?ن ن?ست که دستت اشتباه? بخوره
رو ا?نترنت اکسپلورر، باز شدنش ?ه داستانه،
بسته شدنش ?ه داستان د?گه !
********اس ام اس طنز********
يکي بياد به مامانم بگه من شکمو نيستم
فقط نسبت به غذاهاي توي يخچال احساس مسئوليت ميکنم
********اس ام اس طنز********
يه جوري درباره آدما قضاوت کنيد که اگه
يه روزي خلافش بهتون ثابت شد شرمنده خودتون نشيد !
********اس ام اس طنز********
پسر داداشم ?سالشه معلم مدرسشون
تلفن کرده به مامان بچه گفته شما به اين بچه چي ياد ميدين؟
ازش پرسيدم چهار مزه اصلي چيه؟
پسرتون ميگه: خيارشور/چيپس/ ماست موسير/ زيتون!
********اس ام اس طنز********
تلفن خونمون زنگ خورد برداشتم بجا اينکه بگم الو بله
گفتم بلو اله
طرف هم قاطي کرد گفت سلو الام
********اس ام اس طنز********
يکي از سرگرمي هاي مورد علاقم اينه که
يه پچه ي ? تا ? ساله رو بغلش ميکنم و دور خودم ميچرخم
تا سرش گيج بره ، بعد ميذارمش  رو زمين تا راه بره
بعد ميشينم نگاه ميکنم که چطور هي ميخوره به در و ديوار …
حتما امتحان کنيد !
********اس ام اس طنز********
از کساني که تو کامپيوتر شون
فايلها رو با اسمهايي مثل hjkhkjkh ذخيره ميکنن
توقع اتاق مرتب و جمع و جور نداشته باشيد
********اس ام اس طنز********
رفتم گلفروشي گفتم آقا اين گل طبيعيه؟
يه دختر بچه ? ساله اي اونجا بود گفت پــَ نَ پــَ سزارينه!!
به جون خودم
من تا ?? سالگي فکر ميکردم بچه ها رو لک لک ها از آسمون ميارن !
********اس ام اس طنز********
وقتي داري به شدت دنبال چيزي ميگردي
همون چيزي رو پيدا مي کني که دفعه پيش شديد دنبالش مي گشتي
********اس ام اس طنز********
بدترين شکست عشقي عمرمو کلاس سوم خوردم
که فهميدم جايزه ها رو مامانم مي خريده مي داده به معلما
********اس ام اس طنز********
من هرچ? صبر م?کنم زندگ? ب?فته رو غلتک خبر?
نشد . . .
ا?ن منتظرم که غلتک ب?وفته روم خ?ص
شم بره

منبع:radsms.com

http://www.beytoote.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 135
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 384
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 2,259
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,525
  • بازدید ماه : 2,525
  • بازدید سال : 21,836
  • بازدید کلی : 4,767,355
  • کدهای اختصاصی
    pr checker