loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 655 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)
safapatogh.ir/

اس ام اس طنز و خنده دار (18)

 

اس ام اس سرکاري, اس ام اس طنز

 طرز نمره گرفتن پسرا و دخترا از استاد مرد:
پسرا: استاد به جون مادرم خرج خونه و دانشگارو خودم ميدم،
مادرم مريض بابام مرده، ? شيفت کار ميکنم
واسه همين نتونستم خوب درس بخونم !
دخترا: اســـــتــــــــــــــــــــــــــــــــــاد !!
########مطالب خنده دار#########
يه سري از اين آدما بايد شعور و تربيت رو از وسايل الکترونيکي ياد بگيرن !
الان موبايل و سينماي خانگي هم روشن ميشن سلام ميکنن،
تاره نوکيا دستم ميده !!!
########مطالب خنده دار#########
من آن گلبرگ مغرورم …
کدوم ؟ قرمزه ؟ نه ، نه ، بغليش !
واااااااااااااى ، خيلى خوب افتادى !
########مطالب خنده دار#########
نميخوام ريا بشه؛اما من با پرايد آموزش رانندگي ديدم!
########مطالب خنده دار#########
درس که دارم ميخونم همزمان دلم ميخواد کلي کار ديگه انجام بدم ،
اصلا انگيزم ده برابر ميشه ؛ دلم ميخواد هرکاري بکنم فقط درسه رو نخونم !
########مطالب خنده دار#########
داشتم برنامه‌هاى مهم آينده م رو مرور ميکردم،
از شما چه پنهون به جز مسواکى که تا دقايقى ديگه ميزنم، باقيش دور از دسترسه !
########مطالب خنده دار#########
دقت کردين ؟
کافيه تو يه رابطه ي عاشقانه باشي;
اونوقته که از زمين و آسمون بهت پيشنهاداي دوستي ميشه !
اما حالا اگه تنها باشي به مارمولک پيشنهاد بدي رد مي‌کنه !
########مطالب خنده دار#########
دوستم برام اس ام اس زده پرسيده :
ميدوني بهترين يونجه مال کجاست ؟
براشت نوشتم : نه نميدونم …
برام نوشته مشکلي نيست از يه گاو ديگه ميپرسم … !!
منو ميگي
يني يه همچين دوستاي اهل دلي داريم ما!!
########مطالب خنده دار#########
دقت کردين اگر ? دقيقه زود راه بيفتي نيم ساعت زود مي‌رسي
و اگر ? دقيقه دير راه بيفتي نيم ساعت دير مي‌رسي ؟
########مطالب خنده دار#########
گاهي نميتونم تشخيص بدم که من واقعا الان گشنمه يا فقط حوصلم سر رفته !
########مطالب خنده دار#########
گويش دختران در سال ?? : عزيزم ، عشقم چرا ناراحتي ؟ قربونت برم !
گويش دختران در سال ?? : عزيزم ، عشقم چرا ناراحني ؟ قلبونت برم !
گويش دختران در سال ?? : عجيجم ، عجقم چلا نالاحتي ؟ قلبونت بلم !
گويش دختران در سال ?? : ديبيليم ، عولوپولو ، بيلي بولونات !
########مطالب خنده دار#########
دقت کردين تو فيلماي ايراني هميشه آدم بده بيليارد بازي ميکنه ؟
########مطالب خنده دار#########
درسته پرايد کولرش خوب نيست ولي وُژدانن بخاريش خوب خنک مي‌کنه !
########مطالب خنده دار#########
دقت کردين دردناکترين لحظه ي دنيا اينه که سر جلسه امتحان;
جواب يه سوال رو خط ميزني و يه چيزي ديگه مينويسي ،
بعد که مياي بيرون ميفهمي‌همون جواب اولي درست بوده ؟
########مطالب خنده دار#########
ديشب ساختمون کناريمون آتيش گرفته بود با بابام سريع لباس پوشيديم بريم کمک ؛
مامانم يهو داد زد وااااايستيد ! داريد ميريد آشغالارم بزاريد جلو در !!!
بدجور تو فکر فرو رفتيم با بابام …
########مطالب خنده دار#########
من يه اخلاق خيلي خوبي دارم و اونم اينه که هيچوقت نظرمو به کسي تحميل نميکنم
ولي کسي که نظرش با من متفاوته خره …
تموم شد و رفت !
########مطالب خنده دار#########
چهارشنبه کلاسام تموم شد وسايلامو از خوابگاه جمع کردم اومدم خونه …
امروز داداشم برگشته بهم ميگه : حالا تا کي خونه ي ما آويزوني ؟
########مطالب خنده دار#########
پياله اى مشکوکم
لبريز از حرف‌هاى ريز و درشت
که مرگ و زندگى
من را به هم تعارف مى کنند..!
########مطالب خنده دار#########
سلامتي اونايي که منو به خاطر خودم ميخوان … نه واسه پرايدم …!
########مطالب خنده دار#########
لوازم شخصي چيست ؟
وسايلي که متعلق به يک شخص مي‌باشد
و تمام اعضاي خانواده و فاميل وظيفه دارند از آن وسايل استفاده کنند ،
در غيره اين صورت شخصي محسوب نميشود !
########مطالب خنده دار#########
دقت کردين يه وقتايي هم تا آماده ميشي که نظرتو بگي،
يهو بحث عوض ميشه و ضايع ميشي ؟
########مطالب خنده دار#########
داشتم کارت پايان خدمت بابامو ميديدم بهش ميگم بابا واقعا قدت ??? سانته ؟
ميگه بچه مگه تو ??? سانت دوره شاه رو ميفهمي‌؟
########مطالب خنده دار#########
من هيچوقت بحث نميکنم ؛ من فقط توضيح ميدم که حق با منه !
########مطالب خنده دار#########
دانشجو?ان رد?ف اول ک?س همه باهوشن
ول? فقط تا زمان? که دانشجوها? رد?ف آخر ما?ل به رقابت نباشند !
روحيه به همه رد?ف آخر? ها? دانشگاه …
########مطالب خنده دار#########
تا حالا دقت کردين تو فيلم‌هاي ترسناک;
طرف ميخواد فرار کنه هيچ وقت ماشينش روشن نميشه ؟!
########مطالب خنده دار#########
اگه هدف زندگيتون اين باشه که بريد اونور آب واقعا آدماي اوسکلي هستيد !
چون تا پاتون برسه اونور آب…
اينور آب ميشه اونور آب و باز هم مي‌خوايد بريد اونور آب !
خخخخخخخخ
########مطالب خنده دار#########
هيچ دقت کردين برف پاک کن ماشين بيشتر وقتا بارونو پاک ميکنه ؟
پس چرا بهش ميگن برف پاک کن ؟
########مطالب خنده دار#########
بچه خواهرم سه سالشه ، شيطوني ميکرده مامانش بهش گفته اينقد شيطوني نکن بسه !!
گفته اصن من ميخوام تنها زندگي کنم …
########مطالب خنده دار#########
تو اين زمونه دو نفر هميشه تنهان :
دختري که آرايش بلد نيست و پسري که دروغ گفتن بلد نيست !
########مطالب خنده دار#########
فندک چيست ؟
وسيله اي است براي روشن کردن سيگار که معمولا خراب نميشود
بلکه توسط دوستي از دوست ديگر دودره ميشود …
########مطالب خنده دار#########
دقت کردين وقت? دار? جون م?کن? تا “ل?سانس” بگ?ر? ، فوق ل?سانس مُد ميشه ؛
خودتو جر م?د? که فوق ل?سانس بگ?ر? ، “دکترا” مُد م?شه ؟
########مطالب خنده دار#########
يه بار ننم با عموم و زن عموم دعواش شده بود اومده بود خونه به بابام ميگفت:
برادرت خودش خوبه ولي ترک تحصيل حرفاي زنش قرار ميگيره … خخخخخ
########مطالب خنده دار#########
روانشناسه ديشب گفت جوري زندگي کنيد که انگار روز آخر عمرتونه ،
امروز به حرفش گوش کردم و کل کلاسارو پيچوندم !
########مطالب خنده دار#########
دقت کردين تو خونه کلا کسي باهات کار نداره،
حالا يه دقيقه مياي با هندزفري آهنگ گوش کني بقالي سر کوچتونم ? بار صدات زده ؟
########مطالب خنده دار#########
موبايلمو دزد برده هرچي گشتم کارتونشو پيدا نکردم ،
پسر عموم اومده ميگه *#??# رو بزن تو گوشيت سريالشو بهت ميده بعد با اين برو کلانتري
من
فک و فاميل
عموم و زن عموم
گوشيم توي دست دزده
خود دزده
بچه محلاي دزده
########مطالب خنده دار#########
فارسي: دوستت دارم
انگليسي: آي لاو يو
فرانسه: ژ تم
اسپانيول: ته آم
ايتاليايي: تي آم
آلماني: ايش ليبه ديش
دخترونه: بولولو گوجي موجي بوچ بوچ!
########مطالب خنده دار#########
به خدا پارک دوبل اصلا سخت نيست…
فقط کافيه حواستون به
جدول و
تير چراغ برق و
ماشين پشتي و
ماشين جلويي و
دسته برف پاک کن و
روسريتون و
کفش پاشنه بلند و
ناخون مصنوعي و
کلاچ و
ترمز و
گاز و
فرمون و
پسر همسايه که داره بهتون ميخنده باشيد

منبع:clip2ni.com

http://www.beytoote.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 149
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 367
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 1,188
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,454
  • بازدید ماه : 1,454
  • بازدید سال : 20,765
  • بازدید کلی : 4,766,284
  • کدهای اختصاصی
    pr checker