loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 293 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)
fanimani.rozblog.com/
?? درس از کسب و کار که در طول ?? سال آموختم

?? درس از کسب و کار که در طول ?? سال آموختم

«آيا اولين باري که از اينترنت استفاده کرده ايد را به خاطر داريد؟ يادتان مي آيد که کِي و کجا بوده است؟ من به خاطر دارم.» مؤسس کمپاني FSB از اولين تجربه اش از استفاده از اينترنت براي ما مي گويد و اينکه چگونه همان تجربه مسير زندگي اش را عوض کرد و چه تجربياتي در اين زمينه پيدا کرد.
به گزارش فرهنگ نيوز، مؤسس کمپاني FSB از اولين تجربه اش از استفاده از اينترنت براي ما مي گويد و اينکه چگونه همان تجربه مسير زندگي اش را عوض کرد و چه تجربياتي در اين زمينه پيدا کرد. 
 
خانم فوزيه برک (Fauzia Burke) هم اکنون مؤسس و رئيس کمپاني «FSB Associates» است. اين شرکت يکي از موفق ترين شرکتها و پيشرو در زمينه تبليغات ديجيتال و علي‌الخصوص ايجاد آگهي براي کتاب ها، نويسندگان و ناشران و به طور کلي بازاريابي اينترنتي است. 
 
خانم برک اولين تجربه اش از ديدن چيزي به نام اينترنت را اينگونه بازگو مي کند: 
در آن زمان من در شرکت Henry Holt (يکي از قديمي ترين شرکتهاي چاپ و نشر کتاب در امريکا که در سال ???? توسط «هنري هالت» و شريکش تاسيس شد) مشغول به کار بودم. يکي از معاونين شرکت چيز جالبي را به من نشان داد. او صفحه اي را بر روي کامپيوتر خود به من نشان داد. ابتدا هيچ چيز قابل توجهي وجود نداشت. سپس بر روي کلمه «پاريس» کليک کرد و ما وارد يک سايت در فرانسه شديم. مثل معجزه مي ماند. 
 
همين باعث شد من عاشق پديده اي به نام اينترنت شوم. دو ماه بعد از کارم استعفا دادم تا به دنبال علاقه خود بروم. کمپاني FSB را راه اندازي کردم و خوشبختانه «هنري هالت» اولين مشتري من بود. و حال ?? سال از آن زمان گذشته است. آنقدر اين زمان زود گذشت که گوئي همان ديروز بود. 
 
در اين سالها و در طول اين راه درسهاي زيادي آموخته ام که مهمترينشان را با شما در ميان مي گذارم. اينها نکات ساده اي به نظر مي آيند اما حاصل ?? سال تجربه هستند و با توجه به آنها مي توانيد سريع تر پله هاي نردبان موفقيت را طي کنيد:
 
?- صادق باشيد
با کارمندانتان، مشتريان خود و مهمتر از همه با خودتان هميشه صادق باشيد.
 
?- خوش قول باشيد
هميشه به وعده هايتان عمل کنيد و سر قول خود بمانيد. حتي اگر در مورد موضوعات کوچک و پيش پا افتاده باشند. احياناً اگر نتوانستيد به قولي عمل کنيد از ته دل عذرخواهي کنيد.
 
?- با همه با احترام برخورد کنيد
لحظات بدي در زندگي همه ما پيش مي آيد که ممکن است به شخصي بي احترامي کنيم. سعي کنيد به راحتي از اين موضوع نگذريد و حتماً عذرخواهي کنيد.
 
?- هميشه وقت شناس باشيد، هميشه و همه جا
سعي کنيد به زمان تعيين شده براي کارها، جلسات و قرارهاي ملاقاتمان متعهد باشيد. اين مورد يکي از ساده ترين راه ها براي جلب اعتماد ديگران است.
 
?- پول قرض نگيريد
 
?- بزرگترين، هميشه بهترين نيست
شانزده سال طول کشيد تا اين مورد را ياد بگيرم.
 
?- براي وقت خود ارزش قائل شويد
تنها راهي که بتوانيم ديگران را متقائد کنيم که براي وقت ما ارزش قائل باشند اينست که ابتدا خود به وقت و زمانمان اهميت دهيم.
 
?- سعي کني هميشه شريک خوبي باشيد (چه در کار، چه در زندگي شخصي)
من تمام موفقيتم را مديون مرد بسيار فوق العاده اي هستم، که در زندگي و کار هميشه همراه من بود.
 
?- افراد واقعاً، واقعاً و واقعاً خوب را استخدام کنيد
 
??- بدانيد چه زمان مي بايست ايده اي را پايان دهيد
قبول کنيد که هميشه نمي توانيد در همه موارد بهترين باشيد.
 
??- هيچوقت از تحولات جديد و يادگيري غافل نشويد
 
??- ابتدا مشتري هاي ايده آل خود را انتخاب کنيد و سپس ارائه خدمات به آنها را توسعه بخشيد.
 
??- نه گفتن را تمرين کنيد
 
??- همه زماني نااميد مي شوند. شانس دوباره اي به خود بدهيد
 
??- هيچ کس نمي تواند همه چيز را عالي انجام دهد. معايب کارتان را پيدا کنيد، آنها را بپذيريد و بر آنها چيره شويد.
 
??- سعي کنيد هيچگاه اسپم نباشيد، هيچ جا و در هيچ قالبي
 
??- هميشه سپاسگزار روزها و کارهايي باشيد که به زندگي شما شور و شوق و معنا مي بخشند.
 
??- به خودتان مرخصي بدهيد و زمانهايي را به دور از كار بگذرانيد.
 
داشتن کسب و کاري شخصي بسيار جذاب است. من اين را به تمامي افرادي که به شغلي احساس خوشايندي دارند توصيه مي کنم. به جلو حرکت کنيد و درسهاي جديد بياموزيد. اين سواري کردن آسان نيست. بيخوابي هاي شبانه و آمادگي براي مواجهه با ترس و ناامني را مي طلبد. ولي در پايان روز هيچ چيز بهتر از داشتن يک زندگي انعطاف پذير، قابل اعتماد، ترسناک، پر شور و هيجان و شجاعانه شما را راضي نخواهد کرد.
http://www.farhangnews.ir
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 342
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 880
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,146
  • بازدید ماه : 1,146
  • بازدید سال : 20,457
  • بازدید کلی : 4,765,976
  • کدهای اختصاصی
    pr checker