loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 994 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
safapatogh.ir/

شخصيت شناسي از روي اثر انگشت!

شخصيت شناسي از روي اثر انگشت!

اگر با دقت به سرانگشتان خود نگاه کنيد خطوطي مواج و تو درتو را در تک‌تک آنها مي‌بينيد. خطوطي که به اعتقاد بسياري از مردم مي‌تواند آينه‌اي از رفتار و خلق‌وخوهاي فردي باشد. سال‌هاست که چيني‌ها با مطالعه و بررسي خطوط کف دست و سرانگشتان کودکانشان، استعدادها و روحيات فرزندانشان را شناسايي و متناسب با آن از روش‌ها و شيوه‌هاي مناسب براي تربيت و آموزش آنها استفاده مي‌کنند.

آنها گاهي پا را از اين موضوع فراتر مي‌گذارند و براي انتخاب بهترين و مناسب‌ترين همسر و حتي کارمند پيش از بررسي سوابق کاري و رزومه افراد به مطالعه اثر انگشت‌ آنها مي‌پردازند. آنها براي اين کار نياز به اثر 5 انگشت دست چپ دارند.   بر اساس اين باور اثر انگشت در افراد به صورت خطوط دايره‌اي شکل (O) و خطوط مواج (W) ديده مي‌شود و وجود هر يک از اين خطوط در انگشتان مختلف مانند انگشت شست يا سبابه نشان دهنده يک ويژگي يا خلق‌وخوي اخلاقي است.

براي تجربه اين باور تنها به يک برگ کاغذ سفيد و يک استامپ نياز داريد. به 5 انگشت خودتان نگاه کنيدو بعد خودتان را بهتر بشناسيد.

شخصيت شناسي از روي اثر انگشت

 

اثر انگشت OOOOO

مستقل‌ترين فرد روي زمين

اگر اثر تمامي انگشت‌هاي دست چپ از شست تا انگشت کوچک به صورت دايره‌اي باشد، شما با شخصي مواجهيد که از اعتماد به نفس بسيار بالايي برخوردار است. اين فرد شخصيتي بسيار قوي و خلق و خويي گرم دارد، به گونه‌اي که مي‌تواند در يک مهماني به‌راحتي با افراد مختلف با روحيات متفاوت گرم بگيرد و گفت و گو کند. اين افراد چه مرد، چه زن شخصيت مستقلي در زندگي دارند و غالبا در زندگي شخصي و کارشان بسيار موفق هستند. تجربه نشان داده اين افراد به سختي دچار خشم و بي‌قراري مي‌شوند و در شرايط بحراني مي‌توانند با حفظ آرامش بهترين تصميم‌گيري‌ها را داشته باشند.

 

اثر انگشت WWWWW

خجالتي، صادق و خلاق

گروهي از مردم داراي اثر انگشت مواج هستند. به اين ترتيب که اثر هر 5 انگشت آنها به صورت مواج است. بر اساس باور چيني‌ها، فردي که داراي اثر انگشت مواج است يکي از صادق‌ترين و راست‌گوترين افراد است. اين افراد خلاقيت بسيار بالايي دارند اما معمولا در موقعيت‌هاي مختلف به دليل اينکه خجالتي هستند کمتر مي‌توانند پتانسيل‌ها و قابليت‌هاي خود را به ديگران معرفي کنند و همين مسئله موجب مي‌شود کمتر بتوانند در موقعيت‌هاي اجتماعي و کاري موفقيت‌کسب کنند، مگر آنکه بتوانند با مديريت و برنامه‌ريزي بر خجالت خود غلبه کنند. به اعتقاد چيني‌ها، چنين فردي در صورتي که نتواند بر خجالتي بودن خود غلبه کند، نمي‌تواند گزينه مناسبي براي کار باشد.

شخصيت شناسي از روي اثر انگشت

اثرانگشت WOOOO

با او ازدواج کنيد

زنان و مرداني که اثر انگشت شست آنها مواج و مابقي آن دايره‌اي است، شخصيت‌هاي فوق‌العاده روشنفکر با ديدي باز و اجتماعي هستند و همين مسئله مهم‌ترين شرط موفقيت‌هاي آنها در زندگي خصوصي، ازدواج و کارشان است. به اعتقاد بسياري از خانواده‌هاي چيني انتخاب چنين افرادي براي زندگي مشترک، يکي از بهترين گزينه‌هاست، زيرا اين گروه علاوه بر ديد باز و روشني که به مسائل دارند افرادي فوق‌العاده مهربان، خانواده‌‌دوست و موفق هستند. اما به دليل عجله‌اي که براي به سرانجام رساندن کارها دارند، معمولا به مشکل بر مي‌خورند. شايد بهتر باشد که اين گروه صبر و تحمل بيشتري در پيشبرد کارها و برنامه‌هايشان داشته باشند و کمي روي اين ويژگي شخصيتي‌خود کار کنند.

 

اثرانگشت OWWWO

خيلي‌ها به شما حسادت مي‌کنند

افرادي كه داراي چنين اثر انگشتي هستند موفقيت‌هاي زيادي در زندگي دارند اما اين موفقيت‌ها را در دراز مدت کسب مي‌کنند، بنابراين بايد پيگيري زيادي در طول زندگي براي به نتيجه‌ رسيدن کارها و اهداف‌شان داشته باشند. معمولا افرادي که اثر انگشت شست و کوچک آنها دايره و مابقي انگشتانشان مواج است، براي انتخاب کارهاي بزرگ و حرفه‌اي ساخته شده‌اند و موقعيت کاري آنها ممکن است موجب حسادت بسياري از نزديکانشان شود. اين افراد معمولا پشتکار زيادي دارند و انتخاب رشته‌هاي تحصيلي ويژه مي‌تواند بهترين انتخاب براي آنها باشد، زيرا مي‌توانند نتيجه درخشاني از آن کسب کنند.

شخصيت شناسي از روي اثر انگشت

اثر انگشتOWWOW

لطفا خود شيفته نباشيد

براي افرادي که داراي اين اثر انگشت هستند، يادگيري تواضع و فروتني شرط اول است. اين افراد معمولا نسبت به موقعيت و جايگاهي که در زندگي، کار و تحصيل دارند، مي‌بالند و فراموش‌شان مي‌شود که براي حفظ اين موقعيت‌ها بايد تلاش کنند، بنابراين در بيشتر مواقع موفقيت‌هاي کوتاه و زودگذر در مسير زندگي‌شان قرار مي‌گيرد. اما اگر اين گروه کمي تواضع داشته باشند، مي‌توانند بهترين شرايط را براي زندگي داشته باشند. از طرفي اين افراد نبايد فراموش کنند که همواره به فکر کار ، تلاش و تکاپوي روزانه باشند. آنها نبايد حتي روزي از فکر تلاش و کوشش دست بردارند.

 

اثرانگشت OWOWW

موفقيت در 40 سالگي در انتظار شما ست

اگر شما هم داراي چنين اثر انگشتي هستيد بايد بدانيد که نفوذ و قدرت زيادي براي به ثمر رساندن پروژه‌هاي مالي بزرگ داريد و مي‌توانيد در دهه چهارم زندگي خود به موفقيت‌هايي دست پيدا کنيد که بسياري از هم‌سن و سالانتان به اين موقعيت غبطه بخورند. اما نکته‌اي که بايد به آن توجه کنيد اين است که ياد بگيريد از اين نفوذ و قدرتي که داريد براي جذب افراد و دوستي بيشتر با اطرافيان‌تان استفاده کنيد. برقراري ارتباط مفيد با ديگران، کمک کردن به اطرافيان و فراهم کردن روابط دوستانه با انرژي‌هاي صادقانه در حفظ موقعيت شما بسيار موثر است.

 

اثر انگشت OOOOW

مودب اما بي‌اعتماد

بيشتر افرادي که داراي اين نوع اثر انگشت هستند، يعني به جز اثر انگشت کوچک آنها اثر مابقي انگشتان‌شان دايره‌اي شکل است افرادي بسيار مودب و خوش مشرب هستند. اين افراد بهترين گزينه براي دوستي و مراوده با ديگران به ويژه افراد مسن و سالمند هستند و در همه شرايط تلاش مي‌کنند آداب‌داني خود را حفظ کنند و با کمک بهترين واژه‌ها احساسات و نياز‌هايشان را با ديگران در ميان بگذارند. اين مسئله موجب شده تا اين افراد در ميان اطرافيانشان جايگاه بسيار ويژه‌اي داشته باشند. اما از طرفي اين افراد بيش از حد محافظه‌ کارند و خيلي سخت مي‌توانند به ديگران اعتماد کنند. برخلاف آنکه مردم و اطرافيان خيلي راحت به اين گروه اعتماد مي‌کنند آنها خيلي سخت مي‌توانند براي شروع کار يا پروژه‌اي به دوستان و اطرافيانشان اتکا کنند.

شخصيت شناسي از روي اثر انگشت

اثر انگشت OOOWW

بد اخلاق اما مدير

يکي از خصوصيت‌هاي رفتاري افرادي که داراي اين نوع اثر انگشت هستند تندخويي و بداخلاقي آنهاست. اين افراد خيلي زود از کوره در مي‌روند و معمولا نمي‌توانند واکنش‌هاي عصبي خود را کنترل کنند. مهم‌ترين عاملي که موجب مي‌شود آنها خيلي زود در مقابل مسائلي که باب‌ ميل‌شان نيست ترش‌رويي کنند زودداوري و قضاوت‌هاي سطحي آنهاست. در حالي که اين افراد پتانسيل زيادي براي مديريت شرايط بحراني دارند و با کمي تمرين مي‌توانند در گروه افراد آرام قرار بگيرند. چاره اين گروه آن است که با کمک تمرين‌ها و تکنيک‌هاي آرامش‌‌بخشي که در حركات كششي ذهن و جسم (يوگا) و تاي‌چي وجود دارد کمي بر واکنش‌هاي رفتاري خود کار کرده و سعي کنند آرامش بيشتر و تمرکز بيشتري براي تصميم‌گيري‌ها و قضاوت‌هايشان داشته باشند.

 

اثر انگشت OWWWW

در يک قدمي موفقيت

مهم‌ترين ويژگي افرادي که اثر انگشت شست آنها دايره و مابقي انگشت ها مواج است روابط و مهارت‌هاي اجتماعي است. اين گروه از جمله موفق‌ترين افراد براي پيش‌برد پروژه‌ها و فعاليت‌هاي اجتماعي هستند و بهترين گزينه براي انجام کارهاي اداري و روابط‌عمومي محسوب مي‌شوند. اين افراد در هر دوره از زندگي خود چه در جواني و چه ميانسالي دوستان زيادي داشته و ارتباط‌هاي گسترده‌اي با ديگران دارند به‌گونه‌اي که در فهرست دوستان آنها مي‌توانيد يک کارمند بانک، يک بازنشسته ارتش، يک فروشنده کفش و حتي يک کارگر ساختماني را مشاهده کنيد که وي به سادگي توانسته با مهارت خود ارتباط اجتماعي و دوستانه مناسبي با آنها برقرار کند. اين افراد در غالب موارد براي برقراري رابطه دوستانه و کاري بدون مشکل پيش مي‌روند و مي‌توانند سال‌ها يک رابطه کاري و حتي دوستانه را با موفقيت اداره کنند.

 منبع:مجله ايده آل

safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/http://www.beytoote.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,823
  • بازدید ماه : 2,823
  • بازدید سال : 22,134
  • بازدید کلی : 4,767,653
  • کدهای اختصاصی
    pr checker