loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 1132 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)
safapatogh.ir/

اس ام اس هاي تيکه دار و مفهومي(2)

 

اس ام اس هاي تيکه دار و مفهومي

 تحقيرت هم کنم کافـــي نيست
تفريقت ميکنم از تمام زندگي ام
•.•.•.•.•.•.•.•پيامک تيکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
نبودنت هستيمو نابود ميکرد
ولي حالا بودنت . . .
ميشه نباشي ؟ ؟ ؟
•.•.•.•.•.•.•.•پيامک تيکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
“حوا” که باشي بعضي ها “هوا ” برشان مي دارد که “آدمند ” !!!
•.•.•.•.•.•.•.•پيامک تيکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
بــــــــــــــــــعضي ها را دَر جوب بايــَد شــُست
تــا لــَجن ها هَمه خوشحــال شــَوند کــه
کــَـثيف تـــَر اَز خوُدشــان هَم هــَست . . .
•.•.•.•.•.•.•.•پيامک تيکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
هيچ وقت، اگه تو رو با کس ديگه ببينم حسودي نمي کنم…!
آخه مامانم يادم داده اسباب بازي هامو بدم به بدبخت بيچاره ها…
•.•.•.•.•.•.•.•پيامک تيکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
نه حرفي براي گفتن …
نه اميدي براي ماندن …
نه پايي براي رفتن …
نه تمايلي براي دوباره ساختن …
تو از اول هم هيچ نداشتي !
•.•.•.•.•.•.•.•پيامک تيکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
سلامِ مرا به وجدانت برسان و اگر بيدار بود بپرس
چگونه شب ها را آسوده مي خوابد . . . ؟
•.•.•.•.•.•.•.•پيامک تيکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
کاش ما آدما هم مثل گربه ها با چند لحظه بو کشيدن ،
ميفهميديم که هر آشغالي ارزش وقت گذاشتن نداره . . .
•.•.•.•.•.•.•.•پيامک تيکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
يه زماني مي گفتن از تو چشماش ميشه فهميد
راست ميگه يا دروغ …
اما حالا ديگه اينقدر توانمند شدن بعضيا
که با چشمشونم دروغ ميگن …
•.•.•.•.•.•.•.•پيامک تيکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
تو را من “تو” کردم
وگرنه “او” هم زيادت است
پس اينقدر برايم ،شما,شما نکن…
•.•.•.•.•.•.•.•پيامک تيکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
کاش نـــارو هم مثل لايک زدنــــي بود…
ميـــزدم ميزدي ….
نميــــزدم نميزدي …
•.•.•.•.•.•.•.•پيامک تيکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
عشق هايت را مثل
کانال تلويزيون عوض مي کني
و افتخار مي کني،
که عشق برايت اين چنين است !
و من مي خندم …
به برنامه هايي که هيچکدام ،
ارزش ديدن ندارند . . .
•.•.•.•.•.•.•.•پيامک تيکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
از قــــــبل هم بايد حدس مـــــي زدم مي روي
“رفـــــــتنــــ ” هميشہ
حتي در دستور زبان فارســـي
“لــــــازمـــ” است…
•.•.•.•.•.•.•.•پيامک تيکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
زلالي قلبت ارزاني ديگران
من اين احساس آبکي را نميخواهم
•.•.•.•.•.•.•.•پيامک تيکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
قرار نيست که هميشه من خوش باشم …
ديروز من خوش بودم از اينکه در کنارت بودم …
امروز ديگري خوش است براي با تو بودن …
و فردا يکي ديگر…
از تلاش دست نکش عزيزم که چشم ملتي به توست …
تو مي توني …
•.•.•.•.•.•.•.•پيامک تيکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
کاش ياد تو
به سان فلفلي زير بيني که تحريکت ميکند عطسه کني،
قلبم را تحريک ميکرد
تا هرآنچه از تو در قلب دارم
بيرون بريزد . . .
•.•.•.•.•.•.•.•پيامک تيکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
رفته اي ؟؟؟
بعضي ها بهش ميگن قسمت
اما من تازگيها بهش ميگم به درک . . .
•.•.•.•.•.•.•.•پيامک تيکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
به حق رفتي . . .
زيادي ات کرده بود
شيريني ام دلت را زد
به حق رفتي . . .
•.•.•.•.•.•.•.•پيامک تيکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
داور قلبم نه سوت دارد
نه کارت قرمز…
راحت باش…
تا دلت مي خواهد خطا کن
سکوت ميکنم باز هم سکوت ميکنم
•.•.•.•.•.•.•.•پيامک تيکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
وقتـــــي به عقب بر ميگردي ؛
متوجه ميشي که جــــــاي بعضيا ،
الان که تو زندگيت خالــــــي نيست هيـــــچ …
اون موقعشم زيـــــــــــادي بوده … !!!
•.•.•.•.•.•.•.•پيامک تيکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
آنان که “عوض” شدنشان بعيد است، “عوضي” شدنشان قطعي است… شک نکن !
•.•.•.•.•.•.•.•پيامک تيکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
اينقدر کــہ براي “خـــر” کردن من سـعے کـردے
بـراے خـودتـــــ وقتــــ ميگذاشتے حتمــا “آدمــــــ” ميشدے
•.•.•.•.•.•.•.•پيامک تيکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
اين روزا بايد دشمناتو فراموش کني …
تنها کسي که مي تونه تو رو به خاک سياه بشونه
يک دوست کاملاً مورد اعتماده . . .
•.•.•.•.•.•.•.•پيامک تيکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
چرا وقتي دروغ ميگي و من لبخند مي زنم فکر ميکني خرم . . .
خب يه بارم فکر کن دارم به خريت تو لبخند مي زنم . . !
•.•.•.•.•.•.•.•پيامک تيکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
خوش به حالشان !!
خوش به حال اوني که …
وقتي درآغوشت آرام گرفت به او ميگويي :
قبل تر از تو ، هيچ کس نبود در افکارم . . .
•.•.•.•.•.•.•.•پيامک تيکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
اين روزها جاي خالي ” تـو ” را با عروسکي پر مي کنم
همانند توست مرا ” دوست ندارد ”
احساس ندارد !
اما هر چه هست ” دل شـکـســتـن ” بلد نيست
•.•.•.•.•.•.•.•پيامک تيکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
داستان از آنجا شروع شد که تو اسمه تمام هرزگي هايت را آزادي گذاشتي . . .
و من از آنجا بي غيرت شدم که فکر ميکردم به تمدن رسيده ام !
•.•.•.•.•.•.•.•پيامک تيکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•
تقصير خودمونه …
بعضي ها عددي نبودند و ما آنها را به توان رسانديم !

منبع:3ali3.com

 

 

 

http://www.beytoote.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 19,420
  • بازدید کلی : 4,764,939
  • کدهای اختصاصی
    pr checker