loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 593 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
safapatogh.ir/

شخصيت شناسي از روي لبخند

شخصيت شناسي از روي لبخند

هر گوشه از چهره و هر تغيير کوچکي در آن، يک دنيا راز را فاش مي‌کند. آنها معتقدند از شيوه خنديدن ما گرفته تا حرکات لبمان، همه و همه در گشودن اين رازها موثرند. اگر هنوز هم تصميم داريد که به يک چهره‌خوان حرفه‌اي تبديل شويد، به دانسته‌هاي قبلي خود اکتفا نکنيد و در اين صفحه با ما باشيد. اين‌بار به شما ياد مي‌دهيم با کمک لبخند و حرکات لب فرد مقابلتان، او را بشناسيد و مچش را بگيريد.

شخصيت شناسي,تست روانشناسي,تست شخصيت شناسي

 

دندان‌هايش را نشان مي‌دهد؟

خنديدن با دهان گشوده، به شما مي‌گويد براي اين فرد جالب هستيد و او دوست دارد بيشتر با شما آشنا شود. اگر با فردي روبه‌رو هستيد که در زمان خنديدن دندان‌هاي بالايش را نشان مي‌دهد، بدانيد از معاشرت با شما لذت مي‌برد.

شخصيت شناسي,تست روانشناسي,تست شخصيت شناسي

فکش نيفتاده است؟

در يک لبخند طبيعي، فک هم دچار افتادگي مي‌شود اما افرادي که با کمترين افتادگي فک مي‌خندند، به جاي اينکه با اين واکنش احساسات واقعي‌شان را نشان دهند، لبخندي ساختگي را به شما تحويل مي‌دهند. اين آدم‌ها براي اينکه هميشه در چهره‌شان يک لبخند ثابت داشته باشند تلاش زيادي مي‌کنند و حتي گاهي بدون آنکه نياز باشد يک لبخند را به شما تحويل مي‌دهند.

شخصيت شناسي,تست روانشناسي,تست شخصيت شناسي

شما را گيج مي‌کند؟

لبخند بعضي از افراد، نمي‌تواند شخصيت‌شان را نشان دهد. آنها زماني که لبخند مي‌زنند در هر گوشه از چهره‌شان احساسات متناقضي را نشان مي‌دهند و نمي‌گذارند طرف مقابلشان از احساساتشان سر در‌بياورد. يادتان نرود لبخند واقعي تمام چهره را درگير مي‌کند.

شخصيت شناسي,تست روانشناسي,تست شخصيت شناسي

مثل مرموزها مي‌خندد؟

افرادي که مي‌خواهند احساساتشان را پنهان کنند، با لب‌هاي بسته مي‌خندند. آنها دوست ندارند کسي سر از کارشان در بياورد و هنگام خنديدن، دندان‌هايشان را پنهان مي‌کنند. فردي که چنين لبخندي به لب دارد، به احتمال زياد رازهايي براي پنهان کردن دارد. اما اگر زماني که فرد مقابل شما مي‌خندد،در اطراف چشم و دهانش چين‌هاي متقارني ايجاد ‌شود، مي‌توانيد به صداقتش اعتماد کنيد.

شخصيت شناسي,تست روانشناسي,تست شخصيت شناسي

زورکي مي‌خندد؟

لبخندي كه خيلي سريع ظاهر مي‌شود و بيشتر از يك لبخند طبيعي است لبخندي ساختگي و مصنوعي ناميده مي‌شود. اگر فرد مقابلتان در زمان خنده تنها دهانش را حرکت مي‌دهد، بايد بگوييم لبخند او يک لبخند ساختگي است. احتمالا فردي که اين لبخند را بر لب دارد، به اجبار با شما موافق شده است يا به زور شما را تحمل مي‌کند. اين شيوه لبخند را معمولا کساني انتخاب مي‌کنند که از فشار عصبي رنج مي‌برند.

شخصيت شناسي,تست روانشناسي,تست شخصيت شناسي

لبش را گاز مي‌گيرد؟

بسياري از ما در مواقعي که رفتار نادرستي را انجام داده‌ايم، اين واکنش را از ديگران دريافت کرده‌ايم. اما روانشناسان مي‌گويند گاز گرفتن لب نشانه استرس و تنش است. از نظر آنها اين واکنش گاهي مي‌تواند نشانه تمركز بالا هم باشد.

شخصيت شناسي,تست روانشناسي,تست شخصيت شناسي

دهانش‌را کج‌ مي‌کند؟

گوشه لبي که هنگام لبخند زدن به سمت پايين كج شده به شما مي‌گويد با يک فرد شيطان و بازيگوش روبه‌رو هستيد. کسي که به اين شکل مي‌خندد، با چشمانش به شما نگاه مي‌کند و مي‌توانيد از نگاهش بفهميد که نقشه‌اي برايتان کشيده ‌است.

 

معني اين حرکات چيست؟

 

انگشتش را مي‌مکد؟

مکيدن انگشت فقط يک رفتار کودکانه نيست. بسياري از بزرگسالان هم از اين رفتار به عنوان واکنش به موقعيت‌هاي استرس‌زا و براي کسب آرامش استفاده مي‌کنند. آدم‌هاي هميشه مضطرب معمولا اين رفتار را به عادت تبديل مي‌کنند و گاه و بيگاه انگشت‌شان را مي‌مکند. براي اينکه آنها عادت‌شان را ترک کنند، بايد ريشه اصلي اضطرابشان را پيدا و آن را درمان کنيد.

 

زبانش را جمع مي‌کند؟

معمولا افراد اين كار را براي رد و مخالفت با چيزي انجام مي‌دهند. در چنين شرايطي انگار که خوراکي ترشي خورده باشند، زبانشان را در قسمت وسط دهان جمع مي‌کنند. حس کردن اين واکنش ممکن است براي شما دشوار باشد اما در حالت شديدتر افراد در کنار جمع کردن زبانشان، چين و چروك‌هايي را هم در بيني ايجاد و چشم‌هايشان را هم جمع مي‌کنند که به شما در شناسايي اين حالت کمک مي‌کند.

 

دست به دهان است؟

آدم‌هايي که هنگام حرف زدن دستشان را روي دهنشان مي‌گيرند، مي‌خواهند خودشان را سرکوب کنند. اغلب آنها به‌طور ناخودآگاه اين کار را انجام مي‌دهند تا خودشان را از شوک يا احساس خجالتي که گرفتارش شده‌اند، نجات دهند.

 

لب‌هايش را مي‌جود؟

آدم‌هاي عصباني، لب پايين خود را جويده و سرشان را تكان مي‌دهند. براي آنها جويدن لب راهي براي رسيدن به آرامش و فراموش کردن عوامل استرس‌زاست. شايد چنين فردي در لحظه‌اي که لب‌هايش را مي‌جود، دليلي براي عصبي بودن داشته باشد و شايد هم از يک خشم دروني و عصبانيت هميشگي رنج ببرد. پس در رابطه با چنين فردي، کمي محتاط‌تر عمل کنيد تا خشمش دامن‌گيرتان نشود.

 

خودکار و مدادش را مي‌جود؟

اين دسته از آدم‌ها هم از همان مشکل افرادي رنج مي‌برند که ناخن خود را مي‌جوند. آنها هم مي‌خواهند با کارهايي مثل مكيدن انگشت يا جويدن خودكار به آرامش دروني برسند. ممکن است اين رفتار آنها يک واکنش لحظه‌اي باشد، اما امکان دارد چنين عادتي بيش از حد در آنها ريشه دوانده باشد و براي برطرف کردن آن، نياز به جايگزين کردن رفتارهاي ديگر يا کمک يک روانشناس وجود داشته باشد.

منبع:برترين ها

safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/http://www.beytoote.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 131
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 384
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 2,050
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,316
  • بازدید ماه : 2,316
  • بازدید سال : 21,627
  • بازدید کلی : 4,767,146
  • کدهای اختصاصی
    pr checker