loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 556 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)
fanimani.rozblog.com

گلزار: از بچگي اسکي مي کردم

 

 

محمد رضا گلزار

محمدرضا گلزار رسما کارش را در ليگ اسکي آغاز کرد درحالي که از همان ابتدا با سوال هاي انتقادي خبرنگاران مواجه شد.
از همان ابتدا با توپ پر آمده بود.شايد اگر بحث کمي داغ تر مي شد و خبرنگاران روي سوابق ورزشي اش زوم مي کردند ،همان جا مدرک رو مي کرد و به همه نشان مي داد که با ورزش بيگانه نيست و بدون دليل وارد اين عرصه نشده است.صبح امروز وقتي مقابل خبرنگاران قرار گرفت تا به عنوان مدير فني تيم اسکي ارتعاشات صنعتي پاسخگوي سوالات آنها باشد،هيچ کس فکرش را نمي کرد که محمد رضا گلزار سابقه اسکي بازي کردن را هم داشته باشد و وقتي خبرنگاران مي پرسند چرا وارد اين رشته ورزشي شده است آنها را به مبارزه بطلبد.«اگر فکر مي کنيد من اسکي باز نيستم ،لباس بپوشيد ، چوب اسکي به دست بگيريد،به پيست بياييد و تماشا کنيد که رضا گلزار چطور اسکي مي کند»
اما از همان ابتدا خبر حضور شما در ليگ اسکي با حاشيه هاي زيادي همراه بود؟
چرا حاشيه؟من نيامده ام اينجا که جاي کسي را بگيرم.شما چطور فکر مي کنيد؟چرا مي خواهيد من را پس بزنيد؟گر فکر مي کنيد که من اسکي بلد نيستم مي توانيد فردا به پيست بياييد و اسکي کردن من را تماشا کنيد.به جاي اينکه از اين اتفاق خوشحال باشيد که يک آدمي مثل آقاي شهيديان پيدا شده که بدون هيچ چشم داشتي،حتي بدون تبليغات و بازگشت سرمايه براي ورزش سرمايه گذاري مي کند روي اين مانور مي دهيد که چرا گلزار وارد عرصه ورزش شده است؟من با تمام ويژگي هايي که در دنياي هنر دارم ،وقت مي گذارم،تمرين مي کنم و توقع دريافت پول هم ندارم.من وارد اسکي شده ام تا بتوانم هيجان را به اين ورزش تزريق کنم.

 

محمد رضا گلزار

 

انتقادات از اين جهت است که خيلي ها از حضور شما در اسکي شوکه شدند؟شايد...
چون باور نمي کنند که من بتوانم اسکي کنم.من نه تنها در ايران بلکه در بسياري از پيست هاي اروپايي نيز اسکي کرده ام.مي توانم اين را ثابت کنم.حضورم در اسکي به دليل علاقه شخصي ام به اين ورزش است.از سه سالگي اين ورزش را شروع کرده ام و عکس هم دارم! من قبل از اينکه در دنياي سينما معروف بشوم در پيست هاي ايران اسکي ميکردم.همه کساني که با اين ورزش سرو کار دارند من را در پيست مي شناختند.باز هم مي گويم هر کس به اسکي کردن من شک دارد مي تواند يک روز وقت بگذارد و به پيست بيايد.
الان چطور؟باز هم اسکي مي کنيد؟

متاسفانه سال گذشته و به دليل مشکلاتي که برايم پيش آمد نتوانستم زياد براي اسکي وقت بگذارم.اما تصميم گرفته ام فارغ از تمرينات 4 روزه ام (براي اسکي و واليبال)دو هفته اي در پيست اسکي اتريش شرکت کنم.
شما که اينقدر به ورزش علاقه منديد چرا به سمت فوتبال نيامديد؟
چون در اين رشته هيچ سر رشته اي ندارم.مطمئن باشيد اگر فوتبال بلد بودم حتما اين ورزش را هم انجام مي دادم.

محمد رضا گلزار

شما مدير فني تيم ارتعاشات صنعتي هستيد؟تا چه اندازه در مسائل فني تيم دخالت مي کنيد؟
سعي مي کنم زياد خودم را درگير ايم مسائل نکنم و تنها نقش نظارتي داشته باشم.اگر نکته اي باشد به بچه ها گوشزد مي کنم.خوشبختانه بچه هاي زير نظر مربي خارجي تمرين مي کنند و مشکل فني چنداني در تيم وجود ندارد.
واليبال باشگاه ارتعاشات چطور؟به نظر با ورود به اسکي حضور شما در اين ورزش کمرنگ شده است؟
من همچنان به دوستانم در اين تيم کمک مي کنم و هفته اي دو جلسه در تمرينات عصر شرکت مي کنم.
تيم تان شروع خوبي داشت اما حالا...
ارتعاشات امسال تيم جواني را در بازي ها شرکت داد. ما 5 بازيکن از تيم هاي نوجوانان داريم و اين يعني براي پشتوانه سازي به ليگ آمده بوديم.
پس هدف تان امسال قهرماني نيست؟
البته دوست داريم قهرمان باشيم ولي سال بعد اگر بناي تيمداري داشته باشيم، تيمي براي قهرماني مي بنديم.
راستي يک بخشي از کنفرانس گفتيد تيراندازي هم بلد هستيد. اين را جدي گفتيد؟
نه بابا شوخي کردم بر نداري تيترش کني!

 

 

 

محمدرضا گلزار,عکس هاي محمدرضا گلزار,بيوگرافي محمدرضا گلزار محمدرضا گلزار,عکس هاي محمدرضا گلزار,بيوگرافي محمدرضا گلزار fanimani.rozblog.comwww.beytoote.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 252
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 383
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 1,681
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,350
  • بازدید ماه : 4,350
  • بازدید سال : 23,661
  • بازدید کلی : 4,769,180
  • کدهای اختصاصی
    pr checker