loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 456 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)
safapatogh.ir/

نماز امام محمد باقر عليه السلام

نماز امام محمد باقر,نماز امام باقر

 

دو رکعت است در هر رکعت حمد يک مرتبه و :
سُبْحانَ اللّهِ وَ اَلْحَمْدُلِلّهِ وَ لا اِلهَ اِلا اللّهُ وَ اَللّهُ اَکْبَرُ (صد مرتبه)
منزه است خدا و ستايش خاص خدا است و معبودى جز خدا نيست و خدا بزرگتر است

[دعاء آن حضرت ] :
اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُکَ
خدايا از تو مى خواهم

يا حَليمُ ذُو اَناهٍ غَفُورٌ وَدُودٌ اَنْ تَتَجاوَزَ عَنْ سَيِّئاتى وَ ما عِنْدى
اى بردبارى که (با بندگان ) مدارا کنى و آمرزنده و مهربانى (مى خواهم ) که از گناهانم و بديهايى که در نزد من است

بِحُسْنِ ما عِنْدَکَ وَ اَنْ تُعْطِيَنى مِنْ عَطاَّئِکَ ما يَسَعُنى وَ تُلْهِمَنى
بدان خوبيها که نزد تو است درگذرى و از عطاى خود به اندازه که فرايم گيرد (يا آنچه در خور طاقت من است ) به من عطا

فيما اَعْطَيْتَنِى الْعَمَلَ فيهِ بِطاعَتِکَ وَ طاعَهِ رَسُولِکَ وَ اَنْ تُعْطِيَنى
کنى و الهام کنى مرا که در آنچه به من عطا کرى در راه اطاعت تو و اطاعت رسولت بکار برم و بدان اندازه مرا مشمول

مِنْ عَفْوِکَ ما اَسْتَوْجِبُ بِهِ کَرامَتَکَ اَللّهُمَّ اَعْطِنى ما اَنْتَ اَهْلُهُ وَ
گذشت خود قرار دهى که بوسيله آن مستوجب کرامت و بزرگواريت گردم خدايا به من بده آنچه را تو شايسته آنى و

لا تَفْعَلْ بى ما اَنَا اَهْلُهُ فَاِنَّما اَنَا بِکَ وَ لَمْ اُصِبْ خَيْراً قَطُّ اِلاّ مِنْکَ يا
مکن با من آنچه من سزاوار آنم زيرا که تنها من به تو توسل جسته و هرگز خيرى به من نرسيده جز از ناحيه تو اى

اَبْصَرَ الاَبْصَرينَ وَ يا اَسْمَعَ السّامِعِينَ وَ يا اَحْکَمَ الْحاکِمينَ وَ يا
بيناترين بينايان و اى شنواترين شنوايان و اى عادلترين داوران و اى

جارَ الْمُسْتَجيرينَ وَ يا مُجيبَ دَعْوَهِ الْمُضْطَرّينَ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ
پناه پناهجويان و اى پاسخ دهنده دعاى درماندگان درود فرست بر محمد و آلش

منبع: مفاتيح الجناح

http://www.beytoote.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 247
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 391
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 2,659
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,328
  • بازدید ماه : 5,328
  • بازدید سال : 24,639
  • بازدید کلی : 4,770,158
  • کدهای اختصاصی
    pr checker