loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 1049 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

safapatogh.ir/

اي بهترين مونس من

اخبار،سرگرمي,آشپزي,مد,روانشناسي,اينترنت

درد و دل با خدا,راز و نياز با خدا

 

خدايا! اگر هر روز از درگاه تو طلب آمرزش و پاک شدن از گناه داشته باشم، به سبب عقوبتي است که از آن بيم دارم و آتشي است که ترس آن دارم دامنگيرم شود. تو را به همه مقربان، اوليا، انبيا و برگزيدگان و خوبان از بندگانت سوگند مي‌دهم مرا در اين ماه از کژي‌ها، گناهان و خطاهايم پاک و پاکيزه گردان.

الهي! تو منزه از هر عيب و نقص و پلشتي هستي، تو را به همه صفات و نام ها و اسماء حسناي تو که زيباتر از آن نامي نيست سوگند مي دهم، تا از خطاهايم بگذري و مرا در جنت خود جاي دهي.

اي بهترين انيس و مونس من! تو طبيب دردهاي نهان مني و به آنچه گرفتار آن بوده و هستم آگاهي، تو بيماري دروني ام را درمان و مرا بيش از هر زمان ديگر مرهون لطف خود کن تا از هر خطايي مصون باشم و بال پرواز ده تا در قله هاي علم و معرفت به خشنوديت نزديک شوم.

خدايا! تو به من اجازه فرمودي تا تو را بخوانم، از غير تو قطع اميد کرده ام. تو به من صفاي باطن عطا فرما و مرا در قرب و جوار خود جايم بده و در آفتاب عالم تاب فضايل خود، مرا از جهل و غفلت دور کن تا دچار عصيان و سرکشي نشوم، با علم و حکمت و لطف تو، به آنچه خير و صلاح و منفعت من است راه مي يابم و آنچه شر و ضرر است اجتناب مي کنم.

خداوندا! تو مي داني، جهل و ناداني، ارزش وجوديم و عفت و پاکدامني ام، ارزش انساني ام را به حضيض ذلت و خواري مي کشد. درهاي حکمت و معرفت و خرد را روي من همچنان باز نگه دار تا با جهل خود به اوامر و نواهي تو مرتکب گناه نشوم و از فرمان تو سرپيچي نکنم.

خدايا! به من صبر و استقامتي عنايت کن تا در هجوم توفان گناه، ثابت قدم بمانم. به تو انديشه کنم، تو را حاضر و ناظر بر کردارم بدانم، نعمت هاي تو را فراموش نکنم، بدانم در حيطه ولايت و قدرت لايزال تو هستم و بدانم جانم در قبض حضرت ملک الموت است و سرانجام من جهنمي است که در وجود آن هيچ شک و شبهه اي نخواهم داشت.

خداوندا! مرا از لغزش ها مصون دار و در بوته هاي امتحان سرافرازم کن و دلم را به تقوا و خوبي ها پيوند بده. مرا در زمره اهل تقوا قرار ده، آنان که مال حلال طلب مي کنند، بردبار و صبورند، در عين فقر و فاقه خود را ثروتمند مي دانند، هميشه ياد خالق خويش اند، در عبادت، خاضع و خاشع و در به دست آوردن علم، حريص اند.

محمد خامه يار

منبع:jamejamonline.ir

http://www.beytoote.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 150
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 378
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 1,500
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,766
  • بازدید ماه : 1,766
  • بازدید سال : 21,077
  • بازدید کلی : 4,766,596
  • کدهای اختصاصی
    pr checker