loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 4624 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)
safapatogh.ir/

اس ام اس گلايه از دوستان

 

 بي معرفتي, اس ام اس گلايه, پيامک جدايي

 

به خيال کدامين آرزو ، صفاي با تو بودن را از ما گرفتي اي بي معرفت
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
مرسي خوبم شما خوبي؟ چه عجب يادي از ما کردي.
.
.
طرح شرمنده کردن دوستان بي معرفت
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
به لطف بي معرفتي دوستان فهميدم معرفت گنجينه اي است که اگه انسان نداشته باشه انگارهيچ چيز ندارد
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
در رفاقت با وفا بودن شرط مردانگيست ، ورنه با يک استخوان صد سگ رفيقت ميشوند
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
سلام اي بي وفا اي بي مروت
سلام اي ساز گيتار محبت
سلام کردم نگي تو بي وفايي
وگرنه ما که عاشقيم بي مروت !
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
خوب رويان جهان رحم ندارد دلشان
بايد از جان گذرد هر که شود عاشقشان
روز اول که سرشتند به گل پيکرشان
سنگي اندر گلشان بود همان شد دلشان
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
ميان دست من و تو هزار فرسنگ است
غريب مانده دلم بي وفا دلم تنگ است
سراغ چشم ترم را چرا نمي گيري
مگر جنس دل نازک تو از سنگ است
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
طلوع بي شمار معرفت باش
به شهري که رسومش بي وفائيست
سرم سرگرم تصوير تو گشته
به آن حدي که اسمش بي نوائيست
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
حقيقت گم نشده. تکه تکه شده به اسم معرفت، افتاده دست يه مشت آدم بي ­معرفت
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
تمام عمر اگر در بيابان سرگردان شوي …. به که يک شب محتاج نا مردان شوي
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
سلامتي رفيق بي معرفتي که اسم ما گوشه موبايلش خاک ميخوره
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
دستمال خيس آرزوهايم را فشردم همين ? قطره چکيد
زنده
باد
رفيق
با معرفت !
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
تو اي سمبل معرفت!کجايي ؟سلام
اين هم رسم توست،دوستي بي کلام
نديدم کسي ،هيچ مانند تو
يک روز خوب ،يک روز بد…بي مرام
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
معرفت در گرانيست به هر کس ندهند
پر طاووس گران است به کرکس ندهند
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
رفيق بي معرفت ؛ مثل پنجره ي رو به ديوار ميمونه
.
.
.
چطوري پنجره؟
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
رفيق بي معرفت را کمتر از دشمن نمي دانم
شوم قربان آن دشمن که بويي از معرفت دارد
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
من همان دخترک غم زده ي ديروزم
من همان کودک بي تاب براي بودن
که دلش رادراندوه به زنجيرکشيد
وبه اندازه ي دل رنج کشيد
وبه اندازه ي بي معرفتي دردکشيد
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
يه زغال برميدارم دورت خط ميکشم و مينويسم:
اين بي معرفت دنياي منه !
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
بهت نمي گم آدم بي معرفتي هستي چون بي معرفت ها که آدم نيستند
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
عاشقان را عشق فرمان ميدهد لوتيان را معرفت …!! مخلصتيم با معرفت……
.
.
.
اداره مبارزه با انسانهاي بي معرفت و فاقد درک کافي
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
من به جرم با وفايي اين چنين تنها شدم چون ندارم همدمي بازيچه دلها شدم
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
دوستي اين نيست
بي معرفتي سنگدلي نامردي
دوستي اين نيست
اين نيست که ديرآمدي وزودروي
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
غلام همت آن نازنينم که کار خير بي روي ريا کرد
من از بيگانگان هرگز ننالم که با من هر چه کرد آن آشنا کرد
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
چه شده؟ اي دل ديوانه هوايش کردي؟
با دو چشمان پر از اشک صدايش کردي؟
گفته بودم که دلش معدن بي معرفتي ست
تو نشستي و دلت خوش به وفايش کردي؟
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
بي معرفت تو اون کسي بودي که
اومدي زير چترم,نه براي همراهي با من,بلکه فقط براي اينکه خيس نشي….بارون که بند اومد,رفتي که رفتي …..
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
از زشــتي کردار تو هم خسته شدم
بي معرفتي ديده و بشکسته شدم
پژواکم و در ســـينه صد کوه اســـي
بي مهري و غم ديدم و لب بسته شدم
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
هنوز رو خاکيم يادمان نميکنند!
واي به روزي که خاکمان کنند!!!!
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
براي سلامتي آن‌هايي که تا يادي ازشان نکني يادي ازت نمي‌کنن ، صلوات
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
وقتي برگ هاي پاييز رو زير پات له مي کني يادت باشه روزي بهت نفس هديه مي کردن
بي معرفت
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
يک جام پر از شراب دستت باشد ، تا حال من خراب دستت باشد
اين چندمين پيامک است ندادي ، پاسخ اي دوست فقط حساب دستت باشد
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
ما عاشق فهم و ادب و معرفتيم
ما خاک قدوم هر چه زيبا صفتيم
از زشتى کردار دگر خسته شديم
محتاج دو پيمانه مى معرفتيم
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
مرام فقط مرام گاو،چون نگفت من گفت ما…..رفيق فقط کلاغ نه بخاطر سياهيش به خاطر يه رنگيش………معرفت فقط معرفت کرم نه به خاطر کرم بودنش به خاطر خاکي بودنش…
 – – – – – – –اس ام اس گلايه– – – – – – –
اين اس ام اس رو ميزنم به سلامتي همه بي معرفتا
که سخت مشغول شطرنج زندگي اند
و نميدونن ما مات رفاقتشون هستيم

منبع:tafrih-sargarmi.blogfa.com

http://www.beytoote.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 174
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,843
  • بازدید ماه : 2,843
  • بازدید سال : 22,154
  • بازدید کلی : 4,767,673
  • کدهای اختصاصی
    pr checker