loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 818 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)
safapatogh.ir/

اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک

 

اس ام اس عاشقانه, پيامک عاشقانه

 گفته بودند که گنج در ويرانه هاست
راست گفتند چون وجودت در دل ويران ماست !
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
سرکش بودم به حيله رامم کردي / اي افسونگر ، چه پخته خامم کردي
خوش چرخاندي کمند گيسويت را / در تاريکي اسير دامم کردي . . .
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
ديدي اي حافظ که کنعان دلم بي ماه شد
عاقبت با عشق و غم کوه اميدم آب شد
گفته بودي يوسف گمگشته باز آيد ولي
 يوسف من تا قيامت همنشين چاه شد
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
کسي که احساسات ِ تو رو بازي مي گيره و تنهات ميذاره
چند قدم اونورتر زير ِ پايِ کسي ديگه داره لِه مي شه
شک نکن . . .
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
گيرم که از حصار کوتاه دلم ساده مي پري ، با ديوار بلند خيالم چه مي کني . . . ؟
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
ما نه آنيم که در بازي تکراري چرخ و فلک / هرکه از ديده مان رفت زخاطر ببريم !
يا که چون فصل خزان آمد و گل رفت بخواب/ دل بعشق دگري داده ز آنجا ببريم
وسعت ديده ي ما خاک قدمهاي تو بود / خاک پاي قدمت را به دو دنيا ندهيم . . .
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
مانند هميشه چشم هايم به در است
بر سفره ي ما جگر نه ، خون جگر است
ته مانده ي سفره ي شما را آورد
آري ، پدرم مورچه ي کارگر است !
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
درون دلي که پيدا نيست / پر از زندان و زندانيست
تو را محکوم دل کردم / نميدانم دليلش چيست
سبب شايد همين باشد / بدون تو نبايد زيست
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
تنهايي ات را از تو گرفتم ، در خنده هايم شريکت کردم
نگفته بودي بازرگان عشقي ، من از کجا مي دانستم سود من تنهاييست . . .
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
سلام به اون اهل دلي که بي ريا و باصفاست
 قلب پر از محبتش هميشه با ياد خداست
 دور باشه از وجودتون هرچي غم و هرچي بلاست
گفتم سلامي عرض کنم نگي فلاني بي وفاست . . .
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
خدايا خيليا دلمو شکستن
شب بيا با هم بريم سراغشون
من نشونت ميدم تو ببخششون!
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
طالع بخت مرا هيچکسي يار نبود / پشت من را بخدا ذره اي ديوار نبود
 همه از پشت زدند بر کمرم خنجر را / جاده شانس من از کودکي هموار نبود . . .
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
ميگويند شکستني رفع بلاست ، اي “دل” تحمل کن شايد حکمتيست !
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
آرزو دارم بهاران مال تو / شاخه هاي ياس خندان مال تو
گرچه درويشان تهي دستند ولي/ ساده بودن هاي باران مال تو
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
دعا کردم تو تنها مال من شي / تو تعبير قشنگ فال من شي
دعا کردم بدوني چشم به راتم / هنوز دلبسته بغض صداتم
 اگه بازم دلت با ديگرونه / چشات دنبال از ما بهترونه
بزار با ياد تو دلخوش بمونم/ فقط دلتنگيات با من بمونه . . .
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
هنوز برايت مي نويسم
درست شبيه پسرکي نابينا که هر روز براي ماهي قرمز مرده اش غذا مي ريزد . . .
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
ندارم من نظر جز بر نگاهت / ندارم من طلب جز روي ماهت
ندارم من دلي جز عاشق تو / نباشم من دمي جز در پناهت . . .
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
بر لب درياي حسرت خانه اي دارم قديمي
از تمام دار دنيا دوست دارم صميمي
گاه و بيگاه يادي از ما ميکند
با مرامش شرمسارم ميکند . . .
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
چشم بر هم ننهاده گردش دوران گذشت
بهر يک کَس سخت و بهر ديگري آسان گذشت
روزگاري خواهد آمد با خودت نجوا کني
ياد باد آن روزگاراني که با ياران گذشت . . .
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
من به زنجير وفاي تو اسيرم چه کنم
گر نيايي به خدا بي تو ميميرم چه کنم
 در هواي غم عشق تو ز خود بي خبرم
که به عشق تو محتاج و فقيرم چه کنم  . . .
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
با همه چشم انتظاري ، با پيامت دل خوشم
اي قرار بيقراري ساحل آرامشم
گاه گاهي پر بزن در خلوت تنهاييم
تا ببيني در فراقت من چه رنجي ميکشم . . .
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
اون منم که عاشقونه شعر چشماتو ميگفتم
هنوزم خيس ميشه چشمام وقتي ياد تو مي افتم
 هنوزم مياي تو خوابم تو شباي پر ستاره
هنوزم ميگم خدايا کاشکي برگرده دوباره . . .
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
اي صبا با تو چه گفتند که خاموش شدي / چه شرابي به تو دادند که مدهوش شدي
تو که آتشکده عشق و محبت بودي / چه بلا رفت که خاکستر خاموش شدي . . .
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
جداموندن از کسي که دوستش داري فرقي بامردن نداره
 پس عمري که بي تو ميگذرد مرگي است به نام زندگي . . .
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
آرزويم اين است که بهاري بشود روز و شبت
که ببارد به تمام رخ تو بارش شادي و شعف
و من از دور ببينم که پر از لبخند است چشم و دنيا و دلت . . .
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
باغباني پيرم ، که به غير از گلها از همه دلگيرم
کوله ام غرق غم است ، آدم خوب کم است
 عده اي بي خبرند ، عده اي کور و کرند
اندکي هم پکرند و ميان رفقا ، عده اي همچو شما تاج سرند!
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
ارادتمند کساني هستيم که تو خاطرمون ابدي هستند
و تو خاطرشون عددي نيستيم
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
سکوتي بود بر قلبم که با آن ميزدم فرياد /  اگر از شهر غم رفتي مرا هرگز مبر از ياد
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
گمم نکن …
 در گوشه اي از حافظه ات آرام مينشينم ، فقط بگذار بمانم . . .
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
ميروم تا در آغوش خاک قرار گيرم ، و تمام خاطراتمان را به خاک بسپارم
چون ديگر بعد تو پناهي بهتر از آغوش خاک ندارم . . .
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
کي من خلاص ميشوم از انتظار تو ؟ /  کي ميرسد بمقصد دل اين قطار تو ؟
خواهد رسيد فصل بهاري که ميشود /  آرام تکيه کرد و رها شد کنار تو . . .
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
گرچه آلوده دنياي غريبم اما / سينه اي پاک به پهناي صداقت دارم
 دل من عاطفه را ميفهمد ، من به خود ميبالم / با کسي سبزتر از عشق ارادت دارم . . .
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
در دوري لذتي است که در با هم بودن نيست
 چون در با هم بودن ترس از فراق است و در دوري شوق ديدار . . .
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
يار باوفايم ؛ در روزهاي با تو بودن بي تو بودن را نفرين ميکنم
و در روزهاي بي تو بودن ، با تو بودن را آرزو ميکنم . . .
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
خيال تو همه جا با من است اما ، دلم گرماي بودنت را مي خواهد نه سردي خيالت را !
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
دستانم تشنه دستان توست ، شانه هايت تکيه گاه خستگي هايم
با تو ميمانم بي آنکه دغدغه هاي فردا داشته باشم
زيرا ميدانم بيش از امروز دوستت خواهم داشت
?????اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتيک?????
ناسپاس از عشق پاکت نيستم
من که عمري با خيالت زيستم
 دوستت دارم به جان تو قسم
روي حرفم تا ابد مي ايستم!

منبع:.RadsMs.com

http://www.beytoote.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 84
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 317
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 683
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 949
  • بازدید ماه : 949
  • بازدید سال : 20,260
  • بازدید کلی : 4,765,779
  • کدهای اختصاصی
    pr checker