loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 667 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)
safapatogh.ir/

اس ام اس نصف شب و سوالهاي سرکاري خنده دار

 اس ام اس خنده دار, اس ام اس سرکاري

 يکي از سئوالايي که اين موقع شب ذهنم رو درگير خودش کرده اينه که چرا سوپرمن شرتشو روي شلوارش ميپوشيد؟!

?.?.?.?.?اس ام اس نصف شب?.?.?.?.?

  سلام…. ببخشيد اين وقت شب مزاحم شدم ، يه سئوال مهم ازتون داشتم: چرا آدمها از خجالت آب ميشن ؟ چرا نوشابه نميشن ؟ يا دوغ حتي ؟؟؟

?.?.?.?.?اس ام اس نصف شب?.?.?.?.?

سلام، ببخشيد بد موقع مزاحم شدم.داري ? ميليون تومن به من دستي بدي… . . . ميخوام ايرانسلمو شارژ کنم ??? تومان جايزه بگيرم خخخخ 

?.?.?.?.?اس ام اس نصف شب?.?.?.?.?

سلام ، ببخشيد اين موقع شب اس ام اس دادم… يه سئوال مهم برام پيش آمده: چرا اگه به کسي بگن جوجويِ من… پيشي من.. موشي… و ازين کلمه ها طرف خوشش مياد… امّا اگه بگن حيووون عصبي ميشه…؟! مـگـه جـفـتـشـون يـکـي نـيـسـتـن….؟

?.?.?.?.?اس ام اس نصف شب?.?.?.?.?

هاهاهاااااااااااا… گول وخوردي من اس ام اس نبيدم. وجدان خبيث موبايلت بيدم که خاستم از خواب نازبيدارت وکنم!

?.?.?.?.?اس ام اس نصف شب?.?.?.?.?

ببين يکي ميخواست از خواب بيدارت کنه من نذاشتم کار خوبي کردم؟

?.?.?.?.?اس ام اس نصف شب?.?.?.?.?

به لوتي ميگم : آب بده دريا ميده ، ميگم گل بده گلستان ميده ، ميگم معرفت و دوستي بده همش شماره تو رو ميده !!

?.?.?.?.?اس ام اس نصف شب?.?.?.?.?

شرمنده به خدا، آره ميدونم خواب بودي، خوب بابا فحش نده ديگه، کارت داشتم که بيدارت کردم. ميخواستم بدونم ماهي وقتي غذا ميخوره، آب نميره تو دهنش؟

?.?.?.?.?اس ام اس نصف شب?.?.?.?.?

عروسک قشنگ من قرمز پوشيده / تو رختخواب مخمل آبيش خوابيده عروسک من چشماتو وا کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن عروسکم اوسگول شدي برو لالا کن! ا

?.?.?.?.?اس ام اس نصف شب?.?.?.?.?

مشترک گرامي اين اس ام اس براي بيدار کردن شما در نيمه شب فرستاده شده است لطفا پس از خواندنش لبخند بزنيد و سعي کنيد دوباره بخوابيد !

?.?.?.?.?اس ام اس نصف شب?.?.?.?.?

ميخواستم ببينم شب‌ها که ميخواي بخوابي، گوشيتو خاموش مي‌کني که سر کارت نزارن؟

?.?.?.?.?اس ام اس نصف شب?.?.?.?.?

خوابي؟ خوب اشکالي نداره، هر وقت بيدار شدي بهت مي گم… بخواب

?.?.?.?.?اس ام اس نصف شب?.?.?.?.?

نمي دونم خواب ديدم که به تو اس ام اس دادم . خواب بودم به تو اس ام اس دادم . از خواب پاشدم به تو اس ام اس دادم . تو خواب بودي بهت اس ام اس دادم . کرم داشتم تو خواب به تو اس ام اس دادم . تو کرم داشتي نصفه شب اس ام اس رو خوندي . الان خوابم دارم مي نويسم . يا تو داري خواب مي بيني من بهت اس ام اس دادم . بي خيال .. بخواب

?.?.?.?.?اس ام اس نصف شب?.?.?.?.?

ببخشيد بد موقه مزاحم شدم!!! مي خواستم قربونتون برم بايد از کدوم طرف برم!

?.?.?.?.?اس ام اس نصف شب?.?.?.?.?

ببخشيد مزاحم شدم از صبح تا حالا دو تا سوال واسم پيش اومده مي خواستم از شما بپرسم: ?- خرس پاندا چه جوري مي تونه عکس رنگي بگيره ؟?- اسم پدر پسر شجاع چيه ؟

?.?.?.?.?اس ام اس نصف شب?.?.?.?.?

من آلان تو آمريکا هستم، مي خواستم ببينم راسته مي گن وقتي اينجا روز باشه اونجا شبه؟

?.?.?.?.?اس ام اس نصف شب?.?.?.?.?

پاشو لبخند بزن بعد بخواب . . . ستاد شب زنده داران مردم بيکار

?.?.?.?.?اس ام اس نصف شب?.?.?.?.?

از حسن خان دو سوال پرسيدند ، تو هم کمکش کن جواب بده : سوال : ? – ماهي ها وقتي غذا ميخورند آب نميره توي دهانشون ؟ ? – ايران ننفتشو که ميفروشه بشکه هاشو پس ميگيره ؟ با حسن فخان فکر کن جوابش رو بگو !! در ضمن يادت نره شبا که ما ميخوابيم آقا پليسه بيداره ! ( از طرف باند نعلين )

?.?.?.?.?اس ام اس نصف شب?.?.?.?.?

از اونجا که شتر در خواب بيند پنبه دانه ،گهي لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظيفه خود دونستم بيدارت کنم آخه داشتي بالشو مي خوردي

?.?.?.?.?اس ام اس نصف شب?.?.?.?.?

ضمن عرض سلام و آرزوي اوقاتي خوش ، شما را به ديدن ادامه خوابتان دعوت ميکنيم ! ( LG )

?.?.?.?.?اس ام اس نصف شب?.?.?.?.?

سلام خيلي حالم گرفته! همه بهم دروغ مي گن خواهش ميکنم تو ديگه راستشو بگو گاو حسني که نه شير داره نه پستون پس چه جوري شيرشو بردن هندستون؟!

?.?.?.?.?اس ام اس نصف شب?.?.?.?.?

از باد پرسيدم پايان کار عشق چيست ؟ گفت : نفرين بر جدايي البته ميبخشي ??شب…مزاحم شدم 

منبع:smsojok.com

http://www.beytoote.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 412
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 2,330
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,609
  • بازدید ماه : 2,609
  • بازدید سال : 21,920
  • بازدید کلی : 4,767,439
  • کدهای اختصاصی
    pr checker