loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 592 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)
safapatogh.ir/

اس ام اس خنده دار باحال (16)

 

اس ام اس خنده دار باحال,پيامک خنده دار

  يـه دوس‌ دخــدر موفرفري هم نداريم، لُــپش رو بکشيم بگيم: چطوري بَـبَـعيه من؟! اونم ذوق کنه . . . بگه: بَـــــــــــــــــــــــــــع

_-_-_-_-_-_-_-_پيامک خنده دار_-_-_-_-_-_-_-_

اينايي که ميگن ?? دسامبر دنيا تموم ميشه همونايي هستن که رفتن پشت بوم آرم پپسي را ببينن

_-_-_-_-_-_-_-_پيامک خنده دار_-_-_-_-_-_-_-_

مادربزرگم هميشه ميگه موقع خوردن آب حتما ? بار بسم اللّاه بگيد , چون ? تا جن در آب وجود داره …. . . . ? تا هيدرو جن و ? اوکسي جن

_-_-_-_-_-_-_-_پيامک خنده دار_-_-_-_-_-_-_-_

يکي از آپشن هاي عطر مشهدي اينه که براي از بين بردن بوش بايد اون قسمت از بدن رو قطع کني !

_-_-_-_-_-_-_-_پيامک خنده دار_-_-_-_-_-_-_-_

سوار تاکسي بودم ، ديدم يه دختر خوشگل و سنگين جلو نشسته پياده شد ، دست کرد تو کيفش ، گفتم مهمون ما باش خانوم خوشگله ديدم از تو کيفش يه قبض در آورد داد به راننده گفت : ” اين قبض و بگير، بابا , وقت برگشتن برو عکسهاي منم از آتليه بگير ” هي سرخ و سفيد مي شدم ، خواستم جمعش کنم، گفتم : ” دخترتون هستن ، ماشالا چقد حالت چشما و فرم صورتشون شبيه شما بود ” راننده گفت ” بيخود شيرين زبوني نکن ، الان مهمون کردنو بهت نشون ميدم…!!!

_-_-_-_-_-_-_-_پيامک خنده دار_-_-_-_-_-_-_-_

برو حاجي من توي ? ترم کلا ??واحد پاس کردم منو از ?? دسامبر ميترسوني

_-_-_-_-_-_-_-_پيامک خنده دار_-_-_-_-_-_-_-_

حواسمو پرت کردم افتاد زمين دستش شکست |: الان حواسم دستش درد ميکنه

_-_-_-_-_-_-_-_پيامک خنده دار_-_-_-_-_-_-_-_

اخبار ميگه: از هر ? ايراني، ? نفر از اسهال رنج م?بره… . . . ا?ن ?عن? اون چهار تا? د?گه از اسهال لذت م?برن…؟!!!

_-_-_-_-_-_-_-_پيامک خنده دار_-_-_-_-_-_-_-_

وقتي فهميدم هوا آلوده است تصميم گرفتم يه کاري کنم که بلکه باروون بياد اين بود که به خودم گفتم بهتره که ماشينم رو ببرم کارواش …! . . . آخه هروقت ماشينم رو مي شووورم باروون مي گيره …!!

_-_-_-_-_-_-_-_پيامک خنده دار_-_-_-_-_-_-_-_

نمي دونم چه حکمتيه که هم بيکارم ، هم وقت نمي کنم يه هيچ کاري برسم

_-_-_-_-_-_-_-_پيامک خنده دار_-_-_-_-_-_-_-_

دارم قل?ون م?کشم فوت م?کنم ب?رون پنجره . . . بلکه شنبه هم تعط?ل بشه…!!!

_-_-_-_-_-_-_-_پيامک خنده دار_-_-_-_-_-_-_-_

تا حالا دقت کردين بعضي وقتا تو آينه به خودتون نگاميکنين ميبينين چقد خوشگلين،بعد…. . . . با گوشي که از خودتون عکس ميگيرين ميبينيد شبيه “اورانگوتان” شدين

_-_-_-_-_-_-_-_پيامک خنده دار_-_-_-_-_-_-_-_

ساق پا چيست ؟ . . . وسيله اي براي يافتن ميز در تاريکي !

_-_-_-_-_-_-_-_پيامک خنده دار_-_-_-_-_-_-_-_

شک ندارم که ديگه ?? دسامبر پايان دنياست . . . منم مثل خيلي از شما قبول نداشتم… اما امروز يه صحنه اي ديدم باور نکردني… دختره راحت پارک دوبل کرد!!!!

_-_-_-_-_-_-_-_پيامک خنده دار_-_-_-_-_-_-_-_

د?شب سوار پورشه ام شده بودم و تو خ?ابون دور م?زدم باهاش ?هو ?ک? پر?د جلوم تا خواستم ترمز کنم . . . پام گرفت به لحاف و پاره شد!!!

_-_-_-_-_-_-_-_پيامک خنده دار_-_-_-_-_-_-_-_

حتي اگه کسي بهت بدي کرد بازم هيچ وقت قلبش رو نشکون…!! چون فقط يه قلب داره…!! بزن دندوناشو بشکن که ?? تا داره لامصب…!!

_-_-_-_-_-_-_-_پيامک خنده دار_-_-_-_-_-_-_-_

يکي از بچه ها روايت ميکرد: رفته بودم سربازي، روز اول نشوندنمون رو زمين… جناب سروان داد زد : کي اينجا ليسانس رياضي داره؟!! منم با ذوق و شوق دستمو بردم بالا گفتم : من جناب!!! گفت : پاشو اينا رو بشمار!!

_-_-_-_-_-_-_-_پيامک خنده دار_-_-_-_-_-_-_-_

هـرکـاري ميکنــم آيفـونـم بـه اينتـرنــت وصــل نميشــه . . . دکمـه شـو کـه ميــزنـم در خــونـه بـاز ميشــه ..!! پس اين ملّت چي ميگن ما با آيفون ميايم اينتـرنــت؟؟

_-_-_-_-_-_-_-_پيامک خنده دار_-_-_-_-_-_-_-_

من قبلاها به بدنم شامپو بدن خارجي ميزدم ، اما از وقتي فهميدم تو روز قيامت قراره بر عليه من شهادت بدن ، بهشون گريس هم نميزنم ، آدم فروش هاي پس فطرت…! 

منبع:smsojok.com

http://www.beytoote.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 241
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 379
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 1,376
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,045
  • بازدید ماه : 4,045
  • بازدید سال : 23,356
  • بازدید کلی : 4,768,875
  • کدهای اختصاصی
    pr checker