loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 3745 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

safapatogh.ir/

رازهايي براي داشتن چشمان زيبا

چشمان زيبا,داشتن چشمان زيبا

 

براي چشم هاي سبز و يا فندقي از سايه و خط چشم هاي خانواده بنفش استفاده کنيد.

 

رنگ قهوه اي متداول را کنار بگذاريد

اصولا چشمان روشن در تبليغات مجله ها، زيبا به نظر مي رسند اما به راستي آنها چگونه از رنگ ها در آرايش چشم استفاده مي کنند؟ ترکيب آنها با حالت عادي که هم اکنون داريد، قدم بزرگي است. از يک رنگ روشن به عنوان پايه اصلي روي پلک استفاده کنيد و يک رنگ خالص در فرورفتگي بالاي پلک بگذاريد. براي بيرون رفتن در شب به جاي خط چشم قهوه اي يا مشکي يک خط رنگي بکشيد.

 

روي چشمهاي خود تاکيد کنيد

بيشتراز رنگ طبيعي چشم خودتان استفاده کنيد. براي چشم هاي سبز و يا فندقي از سايه و خط چشم هاي خانواده بنفش استفاده کنيد. سايه طبيعي چشم هاي سبز را برجسته مي کند. آبي تيره و بقيه آبي ها چشم هاي آبي را روشن تر مي کند. خانم هايي با چشم هاي قهوه اي مي توانند از رنگ هاي خاکستري و خنثي مثل قرمز و قهوه اي استفاده کنند که واقعا چشم هاي قهوه اي را جلا مي بخشد.

 

بايد از کرم چشم جداگانه استفاده کنيد

کرم هاي چشم تنها براي پوست نازک و حساس دور چشم ساخته شده اند. آنها به احتمال زياد کمتر از کرم‌هاي دست و صورت براي چشم آزار دهنده هستند. از کرم هاي دور چشم بدون بو استفاده کنيد زيرا بو و اسانس ميتواند چشم را اذيت کند و باعث ورم و يا حتي واکنش هاي آلرژيک شود.

 

نکته :

کرم دور چشم خود را در يخچال نگه داريد. خنکي آن مي تواند پف کردگي دور چشم را کاهش دهد.

 

سلام، چشم هاي درخشان!

چشم هاي درخشان به معناي سلامتي و زيبايي است. اما گاهي اوقات ما به کمک کوچکي نياز داريم. قطره هاي ضد قرمزي چشم تاثير زيادي بر اين موضوع دارند اما بيشتر از سه روز از آنها استفاده نکنيد چون مي توانند قرمزي چشم را بيشتر کنند. داخل چشم خود را مداد سفيد بکشيد تا آنها را درخشان تر جلوه بدهد. در شب مي توانيد از مداد سياه براي تاثير مشابه استفاده کنيد. کرم پودرهايي که پايه زرد دارند و يا پوشاننده هاي دور چشم براي پوشاندن قرمزي پوست دور چشم مناسب هستند.

 

کارشناس پوشش!

هيچ کس نمي گويد که سياهي دور چشم را دوست دارد. براي محو کردن کبودي دور چشم اول از همه بايد آن را مرطوب کرد. سپس بايد يک کرم اوليه قبل از آنکه پوشاننده دور چشم ( کانسلر) را استفاده کنيد بزنيد. مراقب باشيد که زياده روي نکنيد. استفاده بيش از حد از کانسلر توجه را بيشتر به آن ناحيه جلب مي کند. اگر سياهي دور چشم بيش از حد است بايد از سايه دودي استفاده کنيد تا توجه را از ناحيه پايين چشم منحرف کند.

 

روي دايره تيره، نور بتابانيد

گودي زير چشم علت هاي مختلفي مثل کک و مک، ورم و يا از دست دادن چربي و البته کم خوابي دارد. استراحت کنيد. رتينول، مواد روشن کننده، قرص هاي شيميايي و ليزر هم مي توانند کمک کنند.

 

ورم را از بين ببريد

چشم هاي شما پف دارند؟ همه ما با اين مشکل روبه رو بوده ايم. براي خلاصي از شر آب اضافه از کرم هاي کافئين دار استفاده کنيد. کمپرس سرد هم مي تواند مفيد باشد. ماسک چاي، قهوه، الکل و نمک هم مي تواند به شما کمک کند.

 

چشم بندي با خطاي ديد !

اگر چشم هاي شما گود هستند و پلک هاي باريکي داريد فرورفتگي چشم را روشن تر کنيد و با تاکيد خيلي بيشتري خط چشم بکشيد. از رنگ هاي که خيلي تيره هستند پرهيز کنيد. براي چشم هاي نزديک به هم گوشه ها را روشن کنيد و از سايه هاي سياه در گوشه چشم بپرهيزيد. فاصله چشم ها را به وسيله سايه روشن بيشتر کنيد.

 

در هر سني که هستيد از توناليته روشن به سمت تيره استفاده کنيد.

رنگ خالص و درخشش سن و سال ندارد. اين سايه چشم هاي شما را روشن تر مي کند و به آرايش چشم شما بافت مي دهد. تنها به ياد داشته باشيد قبل از سايه زدن پلک هاي خود را مرطوب کنيد. و از سايه هايي که بيش از حد متاليک هستند پرهيز کنيد.

 

با خط خنده زندگي کنيد

توجه کنيد که شما با چشم هايتان هم مي خنديد. سالها خنديدن دور چشم هاي شما خط ايجاد مي کند. کرم‌هايي که داراي رتونيل و هيالورونيک اسيد هستند چروک هاي دور چشم را از بين مي برند. بوتاکس و ... هم مي تواند اين چروک ها را کاهش دهد. ليزر و پرکننده هاي تزريقي هم به شما کمک مي کند که هر چروکي را نابود کنيد.

 

آرايش با دوام چشم

لايه لايه زدن سايه و خط چشم آنها را با دوام تر مي کند. براي ماندگاري بيشتر از يک کرم پايه روي پلک چشمتان استفاده کنيد. سپس چشم را به وسيله يک پودر ملايم بپوشانيد. سايه بزنيد، رنگ ها را ترکيب کنيد و سپس دوباره روي آن پودر بزنيد.

 

راهکارهايي براي پوست هاي ضعيف

از کرم‌هايي با آنتي اکسيدان، رتينول و پپتيد استفاده کنيد. آنها مي توانند از ضعيف شدن پوست جلوگيري کنند. ليزر هم مي تواند در صورتي که تمايل به عمل جراحي نداريد به شما کمک کند اما جراحي و برداشتن پوست اضافي پلک نيز راه حل مناسبي براي پوست هاي ضعيف و شل و ول است.

 

زماني که ناچار هستيد عينک بزنيد

خانم هايي که عينک مي زنند ترفند هاي کمي براي آرايش چشم در اختيار دارند. رنگ هاي ميانه و غليظ چشم‌ها را روشن و سرحال نشان مي دهند. آرايش سنگين چشم هاي شما را در سايه اي از رنگ هاي تيره پنهان مي کند. چون عينک شما مثل يک سايه بان عمل مي کند و مانع از تابيدن نور خنثي به چشم شما مي شود. از رنگ هاي تيره به شدت دوري کنيد بخصوص اگر عينک مطالعه به چشم مي زنيد هرگز اين کار را نکنيد چون چشم هاي شما را گود و توخالي جلوه مي دهد.

 

زيبايي ابرو

ابروي خود را به وسيله شانه کوچک مخصوص ابرو و يا يک برس شانه کنيد. به اين ترتيب مي توانيد محوطه اي را که نياز به کار شدن دارد مشخص کنيد. از يک مداد و يا پودر براي رنگ کردن محوطه خالي استفاده کنيد. سپس دوباره از برس خود براي کشيدن رنگ به داخل ابرو استفاده کنيد. شما هيچ وقت دوست نداريد ابروهايتان افتاده به نظر برسند پس کار را به وسيله ژل ابرو به پايان ببريد تا رنگ ها ثابت شوند و در جاي خود قرار گيرند. به اين روش مثل اسپري مو براي ابرو نگاه کنيد.

 

مژه ها را به طور مناسب فر کنيد

هر چقدر سن بالا مي رود مژه ها بي حالت تر مي شوند. براي اينکه چشم هايتان بازتر شود و مژه ها براي فر مژه آمادگي بيشتري داشته باشند از فرمژه استفاده کنيد. مژه هاي مصنوعي چشم هاي شما را تغيير زيادي مي‌دهند اما لزوما هم مصنوعي به نظر نمي رسند. مطمئن شويد که مژه را درقيقا در جاي مخصوص به خود گذاشته ايد تا مانعي براي خط چشم نباشند. از مقدار کمي چسب استفاده کنيد و قبل از چسباندن مژه صبر کنيد تا چسب کمي خشک شود و خودش را بگيرد.

 

مژه هاي بلند و پرپشت

شما مي توانيد به آساني مژه هاي بلند تر و پرتر و چشمان جذاب تري داشته باشيد. سرم هاي زيادي براي پر کردن مژه وجود دارند. هم چنين سرم هاي اف-دي-اي هم وجود دارند که با نسخه پزشک تجويز مي شوند و سالم و اثر گذار هستند.

منبع:سيمرغ

 

http://www.beytoote.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 147
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 364
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 1,178
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,444
  • بازدید ماه : 1,444
  • بازدید سال : 20,755
  • بازدید کلی : 4,766,274
  • کدهای اختصاصی
    pr checker