loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 527 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
safapatogh.ir/

شخصيت شناسي از روي ابروها

مي‌گويند چشم‌ها رازهاي شخصيت آدم‌ها را برملا مي‌کنند و براي پي‌بردن به افکار و احساسات يک فرد، کافي است در چشم‌هايش خيره شوند. گاهي ابروي فرد مقابل شما، بهتر از هر گوشه‌اي از صورتش، مي‌تواند بگويد که هست و چطور زندگي مي‌کند.

 

اگر مي‌خواهيد بدانيد که همسر آينده شما، قرار است يک همسر مقدر اما حمايتگر باشد يا اينکه با مهرباني و صميميتش به شما آرامش دهد، بهتر است از همين ابتداي کار، به ابروهايش خيره شويد و خود واقعي‌اش را بشناسيد.

 

سريع مضطرب مي‌شوند

 شخصيت آدم‌ها,رازهاي شخصيت آدم‌ها,شخصيت پيچيده

 

ابروهاي موشکي: ابروهايي که انتهاي آنها به سمت بالاست و قسمت انتهاي چشم فاصله دارد.

 

محققان معتقدند، کساني که انتهاي ابروي‌شان به سمت بالاست، افراد پر جراتي هستند که مي‌توانند اضطراب‌شان را کنترل کنند و از پس موقعيت‌هاي سخت بر بيايند. البته روحيه خوب آنها هم در اين زمينه به ياري شان مي‌آيد، زيرا نشاط و شادماني از اجزاي اصلي شخصيت آنهاست.

اگر انتهاي ابروي کسي دچار افتادگي باشد، مي‌توان گفت که شخصيت پيچيده اي دارد. مضطرب بودن و غيرقابل کشف بودن، ويژگي تمام کساني است که فارغ از شکل اصلي ابرو، ابروهايي با انتهاي افتاده دارند. اين آدم‌ها بخش زيادي از انرژي شان را براي کنترل خود و جنگيدن با درون‌شان صرف مي‌کنند و يک موضوع ساده که بسياري از آدم‌ها به راحتي از کنارش مي‌گذرند، مي‌تواند براي آنها گران تمام شود و به شدت مضطرب‌شان کند.

 

قدرت خود را به رخ مي‌کشند

 

کساني که ابروهاي طاق مانند دارند عاشق اين هستند که قدرت را در دست داشته باشند و دوست دارند برهمه چيز نظارت و اشراف داشته باشند. البته گاهي با اين ويژگي به خودشان هم آسيب مي‌زنند، اگر بخواهيد توجه اين افراد را جلب کنيد، نياز به انجام کار خاصي نداريد، فقط کافي است، اين تصور را به صاحبان ابروهاي هفت مانند القا کنيد «همه چيز در کنترل و زير نظر شماست!

 

منطقي نه احساساتي

 شخصيت آدم‌ها,رازهاي شخصيت آدم‌ها,شخصيت پيچيده

ابروهاي خطي: ابروهايي که مثل 2 خط صاف در صورت کشيده شده‌اند.

 

صاحبان آنها افرادي متفکر و منطقي هستند. اگر مي‌خواهيد آنها را براي پذيرش يک موضوع قانع کنيد، بهتر است از دلايل محکم و منطقي کمک بگيريد و به احساسات و اشک و آه متوسل نشويد. البته آنها در کنار منطقي و محکم بودن، گاهي هم لجباز به نظر مي‌رسند و مي‌توانند شما را با اين ويژگي آزار دهند. اما بايد بپذيريد که چنين افرادي قصد آزردن شما را ندارند و تنها هماني که هستند را به نمايش مي‌گذراند.

 

پژوهشگران در بررسي‌ها به اين نتيجه رسيده‌اند که داشتن ابروي صاف و مستقيم، نشانگر انديشمندي، متفکري و ايده‌گرايي فرد است. آنها مي‌گويند، صاحبان اين ابروها به آنچه دارند قانع نمي شوند و هميشه دوست دارند از لحاظ شخصيتي و سبک زندگي، بالاتر بروند.

 

مغرور و مرموز

 شخصيت آدم‌ها,رازهاي شخصيت آدم‌ها,شخصيت پيچيده

ابروهاي طاق مانند: ابروهايي که ضخامت متوسطي دارند و مثل يک طاق وسط‌شان بالا آمده است.

 

از نظر پژوهشگران، صاحبان اين ابروها با اعتماد به نفس هستند. اما گاهي لازم است فاصله‌تان را با آنها حفظ کنيد، زيرا مي‌توانند در عين جذابيت، آدم‌هاي مرموز و آب زير کاهي باشند. آنها عاشق اين هستند که قدرت را در دست داشته باشند و دوست دارند برهمه چيز نظارت و اشراف داشته باشند. البته گاهي با اين ويژگي به خودشان هم آسيب مي‌زنند، چراکه اگر گمان کنند کار از دست‌شان در رفته است، به شدت مضطرب و افسرده مي‌شوند.

 

اگر بخواهيد توجه اين افراد را جلب کنيد، نياز به انجام کار خاصي نداريد، فقط کافي است، اين تصور را به صاحبان ابروهاي هفت مانند القا کنيد «همه چيز در کنترل و زير نظر شماست!»

 

آنها موفق مي‌شوند

 شخصيت آدم‌ها,رازهاي شخصيت آدم‌ها,شخصيت پيچيده

ابروهاي گره خورده: ابروهاي نزديک به چشم که با کمي فاصله از بالاي چشم رشد کرده‌اند.

 

صاحبان اين ابروها، آدم‌هاي جدي و با اراده‌اي هستند که مي‌خواهند حق شان را از زندگي بگيرند. آنها خيلي خوب مي‌توانند روي موضوعات تمرکز کنند و به همين دليل در کارهايي که محدوديت زماني ندارند اما سخت و پيچيده هستند، بيشتر از ديگران موفق مي‌شوند. به عبارت ديگر، اگر زمان کافي براي انجام يک کار را به آنها بدهيد، هميشه از بهترين راه و به بهترين شکل آن را انجام مي‌دهند، چراکه تمرکز بالاي اين افراد، باعث مي‌شود در حل معماها، يک سر و گردن از بقيه آدم‌ها بالاتر باشند. اين درحالي است که صاحبان ابروهاي پيوسته، آدم‌هاي متفکري هستند که هميشه ايده‌هاي جالبي در سر دارند. اين افراد تا زماني که در مورد مسئله ذهني شان به نتيجه نرسند، دست بردار نيستند و حتي به خاطر آن، از خواب و استراحت‌شان هم صرف نظر مي‌کنند.

 

محققان مي‌گويند کساني که از نعمت داشتن چنين ابروهايي بي بهره اند و ابروهاي‌شان دور از هم و بافاصله روييده است، شخصيتي ضعيف دارند و آنها براي داشتن زندگي بهتر از ديگران کمک مي‌گيرند و همچنين آدم‌هاي منزوي و ناپخته‌اي هستند.

 

پاي قول‌شان مي‌ايستند

 شخصيت آدم‌ها,رازهاي شخصيت آدم‌ها,شخصيت پيچيده

ابروهاي کمند:ابروهاي بلند که ممکن است به شکل كمان، طاق و ... ظاهر شوند.

 

اگر فرد مقابل شما ابرويي بلند داشته باشد، احتمالا آدم کوشايي است که به سادگي دلسرد نمي‌شود. اين قانون فارغ از شکل اصلي ابرو، در مورد تمام کساني که ابروي بلند دارند صادق است و محققان معتقدند، صاحبان آنها از ثبات شخصيت برخوردارند. از نظر پژوهشگران، شما به راحتي مي‌توانيد به اين افراد تکيه کنيد و از حرفي که به شما زده‌اند يا قولي که داده‌اند مطمئن باشيد، زيرا آنها با تمام وجود سعي مي‌کنند اطرافيان‌شان را نااميد نکنند.

 

برخلاف ابروکمندها محققان مي‌گويند، افرادي که ابروي کوتاه دارند، خيالاتي و رؤيا پردازند و به جاي آنکه واقعيت را بپذيرند، ترجيح مي‌دهند در دنياي ذهني شان زندگي کنند. آنها معتقدند، صاحبان ابروي کوتاه برخلاف کساني که ابروي بلند دارند، شخصيتي متزلزل و نااستوار دارند و کمتر مي‌توانيد روي حرف‌شان حساب کنيد.

 

مرتب و منظم

 شخصيت آدم‌ها,رازهاي شخصيت آدم‌ها,شخصيت پيچيده

پهن و مرتب: ابروهاي صاف، پهن و مرتب که زيادي بلند هستند.

 

صاحبان اين ابروها، در کارشان متخصص و توانمند هستند، آنها هميشه مرتب‌اند و براي کارهاي‌شان برنامه‌ريزي دارند. صاحبان ابروهاي صاف و پهن، بااقتدار و جدي هستند. بررسي‌هاي ديگري نشان داده ابروهاي پرپشت، نشانه تحرک زياد و پرانرژي بودن صاحبانش است. اما اگر ابروها زيادي پر باشند، احتمالا صاحب‌شان فردي حساس است. در زمان وقت‌گذراني با او، حسابي به اين فرد حساس توجه کنيد، چون ممکن است خيلي زود از شما برنجد.

برخلاف آنها، کساني که ابروهاي نازک دارند، اغلب از اعتماد به نفس اندکي هم برخوردارند. اين افراد به سادگي از پس مشکلات زندگي شان بر نمي‌آيند، چراکه حتي اگر توان حل آنها را داشته باشند، گمان مي‌کنند در انجام آن کار ناتوان هستند.

 

محققان مي‌گويند، افرادي که ابروي کوتاه دارند، خيالاتي و رؤيا پردازند و به جاي آنکه واقعيت را بپذيرند، ترجيح مي‌دهند در دنياي ذهني‌شان زندگي کنند. آنها معتقدند، صاحبان ابروي کوتاه برخلاف کساني که ابروي بلند دارند، شخصيتي متزلزل و نااستوار دارند و کمتر مي‌توانيد روي حرف‌شان حساب کنيد.

 

پر از نيرو و نشاط

 شخصيت آدم‌ها,رازهاي شخصيت آدم‌ها,شخصيت پيچيده

ابروهاي کماني: ابروهايي که ضخامت‌شان در حد متوسط است و مثل کمان هلالي هستند.

 

صاحبان اين ابروها فريبنده هستند. اگر زني چنين ابرويي را در چهره داشته باشد، توجه خواستگاران زيادي را به خود جلب مي‌کند و اگر ابروهاي مردي به اين شکل باشد، احتمالا لطفات و مهرباني جزئي از خصوصيات اصلي اوست. بررسي‌هاي گروه ديگري از محققان نشان داده‌اند که ابروهاي کماني نشانه نيرو و نشاط صاحبانش است. اين محققان مي‌گويند، کساني که صاحب ابروهاي قوس‌دار هستند، دوستانه، گرم و زود جوشند و با هر شخصيتي کنار مي‌آيند. اگر به دنبال فردي هستيد که لحظه‌هاي تنهايي‌تان را پر از هيجان و شادي کند، صاحبان ابروهاي کماني بهترين گزينه براي شما هستند.

 

اما اگر به دنبال يک همسر مقتدر مي‌گرديد که بتواند بدون دخالت شما از پس همه مشکلات زندگي بربيايد، بهتر است دور خواستگارهايي که ابروي کماني دارند را خط بکشيد. چون آنها بيش از حد مهربان و صلح‌طلب هستند و حتي نمي‌توانند يک مورچه را بيازارند.

منبع:مجله سيب سبز

safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/http://www.beytoote.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 136
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 384
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 2,111
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,377
  • بازدید ماه : 2,377
  • بازدید سال : 21,688
  • بازدید کلی : 4,767,207
  • کدهای اختصاصی
    pr checker