loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 761 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)
safapatogh.ir/

اس ام اس ويژه عشق و عاشقي

 

اس ام اس ولنتاين, اس ام اس روز عشق

 عشق آدم را داغ مي کند و دوست داشتن آدم را پخته مي کند
هر داغي يک روز سرد مي شود ، ولي هيچ پخته اي ديگر خام نمي شود . . .
دوستت دارم
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
سيب هنوز هم شيرين است
هنوز هم آدم بهشت را به لبخند حوا مي فروشد ، شيطان بهانه بود
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
|___?__|_:!””-.,
“@@”””””” “”@”‘
دلم برات تنگ شده بود آوردم ببينيش !
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
کـوتـاه مـي گـويـم دوسـتت دارم اما
از دوست داشـتـنـت کـوتـاه نـمـي آيم . . .
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
درخت دوستي رو با قلب ميکارن نه با دست !
تو را من با قلب دوست دارم نه با حرف  . . .
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
هميشه دور نما ها
خواستني ترند
مثل سراب
مثل فردا
مثل تو . . .
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
با هم باشيم نه يک سال بلکه يک عمر
بگذار آوازه ي با هم بودنمان چنان در شهر بپيچد
که روسياه شوند آنان که
بر سر جدايي مان شرط بسته بودند . . .
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
ما را همه ره ز کوي بد نامي باد /  وز سوختگان بهره ي ما خامي باد
نا کامي ما چو هست کام دل دوست /  کام دل ما هميشه ناکامي باد . . .
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
من
براي دوست داشتن ات
مدت هاست آماده ام
اما
امان از تو
امان از زن ها
هميشه دير حاضر مي شويد . . .
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
هيچ ميدانستي زيباترين عاشقانه اي که برايم گفتي
وقتي بود که اسمم را با “ميم” به انتها رساندي . . .
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
سلام
از شرکت رب تبريک مزاحم ميشم
ميشه يه رب بغلتون کنم !؟
محض تبريک ميگما !
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
خواستم پاره گريبان کنم از دست غمت
دستم از ضعف …
دريغا …
به گريبان نرسيد . . .
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
اي اشک دوباره در دلم درد شدي  / تا ديده ي من رسيدي و سرد شدي
از کودکي ام هر آنزمان خواستمت  / گفتند دگر گريه نکن مرد شدي . . .
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
اى دوست !
تو همان شقايق معروف شعر خوب سهرابى !
تا تو هستى زندگى بايد کرد . . .
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
آراسته آمد و چه آراستني
پيراسته زلف خود چه پيراستني
بنشست به مي خوردن و برخاست به رقص
به به چه نشستني چه بر خاستني . . .
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
راست يا دروغ مهم نيست ! تو فقط با من حرف بزن !
چشمانت زيرنويس مي کنند !
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
عاشقم گر نيستي لطفي بکن نفرت بورز
بي تفاوت بودنت هر لحظه آبم ميکند . . .
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
حرفي نزني طاقت جنجال ندارم / بدجور شکسته ست دلم حال ندارم
درهاي قفس باز و دلم عاشق پرواز / از حس پريدن پرم و بال ندارم . . .
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
نوشته ها بهانه است
فقط مينويسم که يادآوري کنم به يادتم
باورش با تو
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
چقدر تلخ است بعد از سال ها انتظار
نيمه گم شده ات را کامل بيابي . . .
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
خنجر زيرِ پوستم کاشتي
فکر نمي‌کردي
روزي باز در آغوشت بگيرم . . .
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
شايد به هم باز رسيم
روزي که من به‌سانِ دريايي خشکيدم
و تو چون قايقي فرسوده بر خاک ماندي
(احمد شاملو)
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
اين روزها خيلي چيزها دست من نيست
مثلا دستهايت . . . !
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
در راه تو بي اراده رفتن خوب است / در چشم تو بي افاده رفتن خوب است
جايي که همه فکر سواري هستند /  دنبال دلم پياده رفتن خوب است . . .
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
بعد از مُردنم سرم را جدا کنيد بگذاريد روي شانه ام
شانه اي که سر مي خواست، سري که شانه مي خواست
هر دو را برسانيد به آرزوشان . . .
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
آمـــد امـــا در نگاهــش آن نوازش ها “نبــــــود…
چشــم خواب آلـودش را مســتى و رويــا “نـــبود …
لـب همــان لـب بود اما بوسـه اش گرمــى “نـداشـت ….
دل همــان دل بود اما مســت و بى پـروا “نبــــود…
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
هر آهنگي که گوش ميدهم
به هر زباني که باشد
بغضم را ميشکند
نمي دانم
بغضم به چند زبان زنده دنيا مسلط است . . .
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
شيرين ترين لبخند اون لبخنديه که
وقتي ميخواي بهش اس ام اس بدي يه دفه خودش اس ام اس ميده !
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
نمايشگاه زده ام
بيا و تماشا کن
تمام روزهاي نبودنت را آه کشيده ام
و با حسرت قاب گرفته ام . . .
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
عمريست غم و درد نشانم داده /  در آتش سينه اش امانم داده
رنجور ترين درخت باغش هستم  / هر بار مرا ديده تکانم داده
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس عاشقانه •.•.•.•.•.•.•
هيچکس نـفهميـــــد که « زلـيخـــــــا » مــَـــــــــرد بـود ..!
ميــــداني چــــــــــــرا ؟؟؟
مـــــردانـــگي ميــخواهـــــد
مــــــــانـدَن ، پــاي عشــــــقي که مـُـــدام تـو را پـــس ميــــزَنــد

منبع:radsms.com

http://www.beytoote.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 88
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 326
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 729
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 995
  • بازدید ماه : 995
  • بازدید سال : 20,306
  • بازدید کلی : 4,765,825
  • کدهای اختصاصی
    pr checker