loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 727 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)
safapatogh.ir/

اس ام اس بوسه (4)

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا

 

 

 بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند / قاب عکس توست اما شيشه ي عمرمن است
بوسه بر مويت زنم ترسم که تارش بشکند / تارموي توست اما ريشه ي عمر من است . . .

 

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا


اميدوارم تو خونه پماد سوختگي داشته باشي چون برات يه بوس داغ فرستادم !

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا


ببخشيد ، ميشه يه بوس بندازي !؟

” کانون بوس نديده ها ! “

 

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا


1 بوس

?بوس

?بوس

?بوس

?بوس

….

بسه ديگه بوسم نکن مرسي !!!

 

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا


عزيزانى که اس ام اس ندارند بوس هم پذيرفته ميشود آدرس اينترنتى ما،دبليو دبليو داد،داد داد نداد به زور مى بوسيم.

 

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا


به يک فرشته گفتم:برو و معشوقم که عاشقش هستم را ببوس!!

فرشته رفت و وقتي برگشت ديدم چشماش اشکيه و گريه کرده!!

به فرشته گفتم: معشوق مرا بوسيدي؟! فرشته گفت:

نه نشد !! به فرشته گفتم:چرا؟

فرشته مهربون گفت:دو فرشته هيچ وقت همديگرو را نمي بوسن !

 

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا


يکي در آرزوي ديدن توست/يکي در حسرت بوسيدن توست/ولي من ساده و بي ادعايم/تمام هستيم خنديدن توست..

 

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا


لبخند تو طلوع و بوسه ي تو غروب منه ممنونم بخاطر اينکه بهترين و شگرف ترين دوست و همدم مني

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا

 

برو بشين رو پشت بوم روتو بکن به آسمون در جهت وزش باد يه بوس فرستادم برات

 

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا

 

تمام شيريني عسل از بوسه است پاسخ هر بوسه اي يک بوسه است بهترين هديه پس از يک انتظار بشنويد از من فقط يک بوسه است

 

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا

 

به قربون موبايل توي دستت/که بوسه مي زنه انگشت شستت/الهي من بشم صفحه موبايلت/که تو سيلم کني با چشم مستت

 

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا

 

اي بنازم گل لب مرمر دندان تو را / باغ صد رنگ ندارد لب خندان تو را

مي و ميخانه کجا حال نگاه تو کجا؟؟ / که ندارد بشري حالت چشمان تو را

لب به دندان گزم از حسرت يک بوسه ي گرم / چون به لبخند ببينم لب و دندان تو را

 

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا


بسي مستي در ان چشم سياه است. مرا صد آفرين در هر نگاه است. تبي از بوسه ي گرم تو دارم. بر اين تب آتش لب ها گواه است

 

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا

 

سکوت مقدس عشق را ميستايم بر لبهاي بسته اش بوسه ميزنم شايد مرحمي باشد براي

فرياد در گلو مانده ام سکوت ميکنم ، صبر ميکنم  و همين است که مرا هر روز به عشق مجنون تر ميکند

 

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا

 

اگه تونستي زير آب يه نفس عميق بکشي يا اگه تونستي يه بوسه به آتيش بزني يا اگه تونستي همه ي ستاره هاي آسمون رو بشماري اون وقت من مي تونم تو رو فراموش کنم

 

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا


عزيزم، بوسم ميدي . بوسم ميدي .بوسم ميدي .بوسم ميدي . خيلي بو سم ميدي، سم پاشي مي کردي؟

 

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا

 

اگه نميزاري بوست کنم اگه نميزاري نازت کنم اگه نميزاري بغلت کنم حداقل بزار جيگرتو بخورم که . . آخه من جيگر گوسفند خيلي دوست دارم

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا


هر کسي بوسه ستاند ز لب يار کسي/بي گمان دست در آغوش نگارش ببرند . . .

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا


وقت رفتن همه را مي بوسيد/به من از دور نگاهش را داد/يادگاري به همه داد و به من/انتظار سر راهش را داد

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا


سلام ؛ من پستچي هستم با پست سفارشي واستون يه بوس فرستادن اگه ممکنه لپ تون رو جلو بيارين تحويل بگيرين

 

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا


گويند غروب جايي است که آسمان زمين را مي بوسد امشب برايت غروب ميکنم آسمان من کجايي؟

 

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا

 

عشقي که تو را نثار ره کردم در سينه ي ديگري نخواهي يافت

زان بوسه که بر لبانت افشاندم سوزنده تر آذري نخواهي يافت

 

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا

 

مي دوني چرا وقتي ميخواي بري تو رويا چشمهات رو ميبندي؟

وقتي ميخواي گريه کني چشمهات رو ميبندي؟

وقتي ميخواي خدارو صدا کني چشمهات رو ميبندي؟

وقتي ميخواي کسي رو ببوسي چشمهات رو ميبندي؟

چون قشنگ ترين لحظات اين دنيا قابل ديدن نيستن !

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا


سه ستاره تقديم تو باد ، يه ستاره پر بوسه که دلم بي تو نپوسه ،

يه ستاره پر اميد واسه هرکس که تو رو ديد ، يه ستاره پر رويا که قشنگه با تو دنيا .

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا


و هزار گلپونه بوسه به چشمانت هديه مي دهم. قابل ناز چشمانت را ندارد.

ديروز يادگاري هايت همدم من شدند و به حرفهاي نگفته من گوش دادند.

و برايم دلسوزي کردند. البته به روش خودشان که همان سکوت تکراري بود و يادآوري خاطرات با تو بودن

 

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا


نيازمند لبت،جان بوسه خواه من است / نگاه کن به نيازي که در نگاه من است

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا


درشيريني بوسه غرق بوديم  ، که ناگهان شوري اشک رابر لبانم احساس کردم وفهميدم که اين بوسه جدايي است . . .

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا


من گل پژمرده اي هستم ، چشمهايم چشمه خشک کوير ،

تشنه يک بوسه خورشيد ، تشنه يک قطره شبنم . . .

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا


ديشب باران قرار با پنجره داشت / روبوسي آبدار با پنجره داشت

يکريز به گوش پنجره پچ پچ کرد / چک چک ، چک چک … چکار با پنجره داشت  . . .

 

اس ام اس بوس,اس ام اس هاي عاشقانه زيبا

 

يه بوسه يه حقه عاشقانه‌ست براي وقتي که کلمات در بيان احساسات عاجز است . مي‌بوسمت!

منبع:radsms.com

http://www.beytoote.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 89
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 320
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 693
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 959
  • بازدید ماه : 959
  • بازدید سال : 20,270
  • بازدید کلی : 4,765,789
  • کدهای اختصاصی
    pr checker