loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 1246 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
safapatogh.ir/

موهاي نازک، شکننده و آسيب ديده را چگونه درمان کنيم؟

موهاي نازک,موهاي شکننده,موهاي آسيب ديده

 

موهاي من بسيار شکننده شده و موخره دارد.براي درمان آنها چه کاري بايد انجام دهم؟

 

سوال کاربر :

سلام موهاي من علاوه بر اينکه خيلي وز و نازک هستند بشدت آسيب ديدگي هم دارند طوري که از موهاي ??سانتي من ? سانتش موخوره است و موهاي کناره هاي صورتم هميشه با قد ? سانت هم موخوره دارند وهميشه کوتاه هستند.

 

نمي دانم با آنها چه کنم يکبار کراتينه کردم راضي بودم ولي بعلت هزينه زياد آن نمي توانم هر بار اينکار را بکنم. چندبار صاف کردم ولي موخوره هايش شديد تر شد و بعد از مدتي بر اثر موخوره تکه هاي يک سانتي مو هميشه روي لباسم ميريزد، کوتاه ميکنم علاوه بر حالت بدش ، نگهداريش برايم سخت است چون پف مي کند.خلاصه خيلي غير قابل تحملند به نظر شما من با اين موها چه کنم؟

 

جواب :

دوست عزيز هفته اي يکبار 4 ساعت قبل از حمام کردن موهاتو به صورتي که مي گم به روغن زيتون آغشته کن

اول شانه اي با دندانه هاي معمولي را برداريد و پنبه را در دندانه ها فروکنيد و بعد روغن زيتون را روي پنبه ريخته و موها را کاملاً شانه بزنيد تا همه مو چرب شود و بعد از چند ساعت با شامپوي مناسب موهاي آسيب ديده سرتان را بشوييد به مرور مشکلتان حل خواهد شد.

 منبع: سيمرغ

http://www.beytoote.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,790
  • بازدید ماه : 2,790
  • بازدید سال : 22,101
  • بازدید کلی : 4,767,620
  • کدهای اختصاصی
    pr checker