loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
mohsenswa بازدید : 189 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

بذر عشقت را در پاکترین نقطه قلبم کاشتم
و آنـرا
با چشمه صداقت آبیاری کردم
و از خورشید صفا بر آن تاباندم تا خوب رشد کند
با خود عهد بستم مانند چشمانم دوستت بدارم.

اس ام اس عاشقانه مرداد۹۳

 

دوستت دارم نمیتونم براش اندازه ای تعیین کنم
تنها این را میدانم تمام دقیقه و ثانیه ها
توی قلبم طپش دوست داشتن تورو احساس میکنم.
همین و بس !!

بقیه در ادامه مطلب

اس ام اس بسیار زیبای عاشقانه۹۳

شعـر … ،
ردیــف و قــافیـه نــمی خــواهــد !
بـــوی ِ آغـوش ِ تـــو ..،
هـــر دیـــوانــه ای را شـــاعـــر مـی کــند . . . !!!
زینبم بوی اغوش تو بهترین بویی است که به مشامم میرسد.

پیامک های عاشقانه سال ۹۳

عـاشــقانه ای کــوتاه :

مـن : من – تــو = هیچ ،، تبــصره هـم نـداره :)

تــو : من + تــو = تنهــا آرزوی زنـدگــیم

عاشقانه ترین اس ام اس های سال ۹۳

شنیده بودم هر انسانی یکبار به دنیا می آید و یکبار هم از دنیا می رود…

ولی من از آن روز که عاشقت شدم …

روزی هزار بار از دنیا میروم وهزار بار به دنیا می آیم تا تو را فقط یکبارببینم.

زیباترین اس ام اس های رمانتیک

از شروع نفس های حضرت آدم تا پایان نفس های آخرین آدم دوستت دارم..!

پیامک عاشقانه مرداد۹۳

آسمان، همچو صفحه ی دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست

اس ام اس عاشقانه

“آهسته بیادت هستم”نمی شود فریاد زد..

.مردم این زمانه بد حسودند!

زیباترین پیامک عاشقانه

هر کجا که هستی بلوتوث قلبت رو روشن کن ….

تا تمام وجودم رو برات سند کنم.

اس ام اس خوشگل و عاشقانه

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟..

چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی…

اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی !

زیباترین اس ام اس عاشقانه ۹۳

می دونی اگه خورشید بمیره چی می شه ….

اونوقت زمین دورتومی گرده ….

ولی من نمی زارم چون فقط من باید دورت بگردم !

اس ام اس بسیار زیبای عاشقانه

ز باغ خاطراتم هرگز نخواهی رفت ومن هرگز نخواهم برد از یاد نگاه مهربانت را !

اس ام اس رمانتیک و عاشقانه

عشق از دوستی پرسید : تفاوت من وتو در چیه ؟

دوستی گفت : من دیگران را باسلامی آشنا می کنم و تو با نگاهی .

من آنها را با دروغ جدا می کنم و تو با مرگ !

اس ام اس عاشقانه و زیبا سال ۹۳

 

الهی بمیرم سیاه پوشت کنم نه آنکه بمانم و فراموشت کنم !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 87
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 395
  • بازدید ماه : 395
  • بازدید سال : 19,706
  • بازدید کلی : 4,765,225
  • کدهای اختصاصی
    pr checker