loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
mohsenswa بازدید : 249 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

عاقا هرموقع احسان علیخانی میخاد وارد دکور ماه عسل بشه
همش حس میکنم الانه که سرش بخوره به دکور !!!!
فک کنم دعای خیر دخترا پشت شه که نمی خوره تو سرش !!!

.

.

.

سه تا چیز هست که هیچ وقت آدم نمیتونه فراموششون کنه …
( صبحانه، ناهار، شام )
قرار نیست کـه همش احساساتی باشه ..

بقیه در ادامه مطلب

” عزیزم من به جز تو تا حالا با هیشکی نبودم “
این از اون جملـه هایی هـست کـه آدم نمیدونه بعـد از شنیدنش
باید احساسِ “خاص ” بودن بکنه، یا “خر” بودن !…

.

.

.

سه نوع دور داریم:
اونی که دستت بهش نمی رسه
اونی که چشمت بهش نمی رسه
اونی که فکرت هم بهش نمی رسه

.

.

.

من یه سوالی ذهنمو درگیر کرده با این مضمون که :
با گوشی سامسونگ هم میشه جلو آینه عکس گرفت ؟
یا فقط باید آیفون باشه ؟

.

.

.

خواهشمون از کارخانجات لوازم خانگی اینه که در یخچال رو شفاف بسازن !
نه تنها یه عدده آدم تنبل و روانپریش رو نجات میدین
بلکه عمر مفید یخچال هم خیلی بالا میره

.

.

.

بچه ۷ساله آیفون فایو اس دستشه
خدا شاهده من همسن این بودم تنها خواستم از خانوادم این بود که
وقتی خیار پوست میکنن منو صدا کنن پوست خیارا رو بخورم !

.

.

.

مورد داشتیم دختره با مخاطب خاصش رفته فست فود
پسره پیتزا مینی سفارش داده تازه به دلیل رژیم نصفشم نخورده
اونوقت دختره یه پیتزا خانواده با یه ساندویچ دو نونه سفارش داده تازه
آخرشم شاکی بوده که کم ملات بوده خوب سیر نشده…

.

.

.

هر روز ک از خواب بیدار میشم!
میبینم هنوز ، امروزه …
.
.
.
.
فردا آرزوست !!
والا

.

.

.

دقت کردین آدم وقتی میخواد بره سلمونی موهاشو کوتاه کنه, تازه متوجه میشه چقد موهاش بهش میاد…
شماها هم اینجوری هستین یا فقط من با این موضوع دست و پنجه نرم میکنم…!!!

.

.

.

این بهمن تو فیلم “مدینه”
ماماناش رفتن
زنش رفته
کارخونش رفته
ابروش رفته
ینی هنوز وقتش نشده بیاد ماه عسل؟؟

.

اس ام اس خفن خنده دار را در وب سی دی بخوانید

.

امروز رفته بودم پیش فالگیر می گفت به زودی عاشق میشی، زن می گیری
دیگه ساکت شد چیزی نمی گفت گفتم خب بعدش؟
گفت کلیپس زنت نمیذاره بقیشو ببینم

.

.

.

دوس دارم بــرم خواستگاری بعد پدرعروس بگــه ماشین داری ؟
منم سوئـیچ پرایدم رو پرت کنم طرفش اونم بیفته به پام بیا دخترم رو بگیر
منم قید پراید بزنم تو افق محو بشم

.

.

.

یه بار با خانواده رفتیم قبرستون یه نفـر اومد خرما تعارف کرد،
بابای ما هم حواسش نبود حالش بـد بود گفـت مـبارک باشه!
بعدش اومد مثلا جمعش کنه گفت خونه جدیدش منظورم بود !

.

.

.

دیــروز اســم مــودم وایرلسم‌ رو گـــذاشتــم ” اگه میتونی هکش کـن”
امـرو وقتی از خــواب پــا شــدم،
دیــدم اسمـــش شــده “حال کــــــــردی؟؟ “

.

.

.

ﺍﯾﻦ ﺩﺧﺘﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ۴ ﺗﺎ lمخاطب خاص ﺩﺍﺭﻥ ﻭ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺭﻧﮓ ﻭ ﺧﻔﻨﻦ
.
.
.
ﺍﯾﻨﺎ ﺧﺒﺮ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﯾﮑﯽ ﺍﺯﻭﻥ ﯾﺎﺯﺩﻩ ﺗﺎﻥ!!

.

.

.

آهای اونایی کــه تو بـچگی لپ ما رو میکشیدید و میگفتید”عروس خودمه”
الان کــــدوم گوری هستید؟
(سـتاد دختران دم بخت)

.

.

.

اینقدر که این خانوما از سوسک میترسن،
اگر از شوهراشون میترسیدن…..الان دنیا گلستون شده بود!

.

.

.

از یه دختره پرسیدم : حالت چطوره ؟
گفت : میجی یوجی !!!!
اولش فکر کردم داره چینی ژاپنی حرف میزنه
نگو منظورش این بوده : مرسی ، تو چی ؟؟

.

.

.

 

خاطرات تلـخ آزارم میدادند …
آنـها را به شـرکت GLX سپردم …
به راحتی از ذهنم بیــرون آمدند و راحت شدم !!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 302
  • بازدید ماه : 302
  • بازدید سال : 19,613
  • بازدید کلی : 4,765,132
  • کدهای اختصاصی
    pr checker