loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 549 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)
fanimani.rozblog.com/

جوک هاي جديد و خنده دار (8)

 

مطالب طنز و خنده دار, جوک هاي جديد و خنده دار

 ديشب داشتم كتاب ميخوندم برق رفت ... يه نيم ساعتي زير نور چراغ قوه گوشيم كتاب رو خوندم تا برق باز بياد ... اين نيم ساعتو تا آخر عمرِبچم تو سرش ميزنم ... ميگم ما زير نور چراغ قوه به بدبختي كتاب ميخونديم ... اونوخ شما اينجوري !!!

*********جوک هاي جديد و خنده دار**********

هيچ لذتي اندازه ي اين که يه بچه ي کوچولو دستشو دراز کنه طرفت که يعني بقلم کني نيس و حال نميده!!! اصن يه لذت عجيبي داره!!!

 *********جوک هاي جديد و خنده دار**********

از دار و ندار دنيا6 7 تا دوست دختر دارم يكي از يكي شكاك تر
اصن داغونما..

*********جوک هاي جديد و خنده دار**********

د?روز تو خ?ابون ?ه دوست دخدر پ?دا کردم،
گفتم خوووب ?بد صاحبش داره دنبالش م? گرده،
از رو زم?ن برش داشتم، تم?زش کردم،
بردم به مسجد محل تحو?لش دادم...
بعله ?ه همچ?ن شخص?ت? دارم من ^_^

 *********جوک هاي جديد و خنده دار**********

م?گم , شمام وقت? عکستون خوشگل م?فته همش م?ش?ن?نن?گاش
م?کن?ن ?افقط من ا?نجور?م ... ؟؟؟؟

*********جوک هاي جديد و خنده دار********** 

دقت کردين تو فيلم هاي ترسناک طرف ميخواد فرار کنه هيچ وقت ماشينش روشن نميشه؟

*********جوک هاي جديد و خنده دار********** 

يه برف هم نمياد .......:(...........بريم برف بازي کنيم ......برف بريزيم تو يقه مردم

*********جوک هاي جديد و خنده دار**********

 انشاي اين هفته
علــــم بهــــتر اســت يـا پــــــــــرايد . . ؟

*********جوک هاي جديد و خنده دار**********

اومدم خونه مادرم نمازش تموم شده بود، داشت دعا مي كرد ... تا منو ديد گفت: اينو مي گما خدا ....

نمي دونم داشت پشت سر من به خدا چي مي گفت ...

*********جوک هاي جديد و خنده دار**********

اقا من يه کشف بزرگي کردم :
حرف R همون حرف P هست فقط خسته بوده پاهاشو باز کرده !
حرف Z همون حرف N هست فقط خوابيده !
حرف @ هم همون a هست فقط مقنعه سرش کرده !
واااااااااااااي چقدر باهوشم ^_^

*********جوک هاي جديد و خنده دار**********

من نميدونم اين مامانا که وسايل خودشون رو يه جايي ميزارن,
بعد خودشونم يادشون ميره کجاس ...
چه جوريه که تو پيدا کردن وسايلي
که ما به اصطلاح تو 7 تا سوراخ موش قايم ميکنيم تبحر خاصي دارن!!!

*********جوک هاي جديد و خنده دار**********

روز مبادا چه روزي است
دقيقا يک روز پس از خرج کردن پس اندازهاي روز مبادا

*********جوک هاي جديد و خنده دار**********

سه چيز تو زندگي هست که اگه رعايت کنين آدم موفقي ميشين!
حالا بريد تحقيق کنيد اين سه تا چيز چيه!
اينجوري هم نگام نکنيد، من اگه خودم بلد بودم که الآن اينجا نبودم!!!!!!!!

*********جوک هاي جديد و خنده دار**********

يه روز هـم بايد اين سازنده ي جمله :
” گر صبر کني ز غوره حلوا سازي ”
رو بيارن چار کيلو غوره بدن دستش ، همه هــــم صبر کنن، ببينم چه جوري ميخاد حلـوا درست کنه ؛
بعد همون ديگُ بکني تو چشـاش با اين جمله ساختنش^_^

*********جوک هاي جديد و خنده دار**********

يکي از بدي‌هاي هدفُن اينه که
همش فکر مي‌کني دور و ورت داره يه اتفاقي ميفته که تو ازش خبر نداري!

*********جوک هاي جديد و خنده دار**********

!^_^!طبق آخرين آمار
آدم‌ها دو دسته هستند :
” دوستت دارم‌ها ” … و ” منم همينطورها ” !

*********جوک هاي جديد و خنده دار**********

انقدرحال ميکنم بااينايي که مواظب وسايلاشون هستن
بعدميان قايمشون کنن که خراب نشن،گمشون ميکنن! :دي

منبع:alimara.blogfa.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 88
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 327
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 741
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,007
  • بازدید ماه : 1,007
  • بازدید سال : 20,318
  • بازدید کلی : 4,765,837
  • کدهای اختصاصی
    pr checker