loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 569 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)
fanimani.rozblog.com/

فک و فاميله داريم؟(4)

 

مطالب خنده دار, فک و فاميله داريم

 خواهرم دوستشو آورده خونه.مامانم هيچي نگفت
.
.
.
.
.
. حالا همين دختره رو اگه من آورده بودم.... واويلا بود
هميشه بين بچه ها فرق ميذارن بعد مي گن نه همشون يه اندازه برامون عزيزن

مطالب خنده دار, فک و فاميله داريم

7ديشب اومدم خونه ميخواستم خودمو لوس کنم..
گفتم:مامان هوا خيلى سرده ، گلوم درد ميکنه فک کنم سرما خوردم
مامانم: هيچ مرگيت نيست ، کمتر قليون بکش خوب ميشى..!!

مطالب خنده دار, فک و فاميله داريم

دختر خاله به بچشون اشاره کردن و گفتن بچم خيلي با ادبه و فحش نميده و کودک در جواب گفتن خفه شو

مطالب خنده دار, فک و فاميله داريم


بابام صلاح ما رو ميخواد، براي جهنم ميخواد ما رو آماده کنه انقدر بخاري رو زياد ميکنه .. من ميدونم

مطالب خنده دار, فک و فاميله داريم

مامانم رفته مسافرت , خونمون از فرط شلوغي و کصافط , مثه خرابه هاي هيروشيما , بعد از انفجاره بمبه !
بابام : کاش يکي مي اومد خونه رو حسابي تميز مي کرد , بيست تومن مي ذاشتم کف دستش !
من : پول بده من تميز مي کنم !
بابام : لازم نکرده ! تو پول بده , خودم تميز مي کنم !

مطالب خنده دار, فک و فاميله داريم

بابام : آب يخ نخور چاق ميشي!!!!
من: واسه چي؟ چه ربطي داشت؟؟!!!
بابام: آب يخ ميخوري، چربيات يخ ميزنن سفت ميشن چاق ميشي...!!!!

مطالب خنده دار, فک و فاميله داريم

داشتم براي امتحان دانشگاه ، تو خونه تقلب مينوشتم ، خواهرم به مامانم به شوخي گفت : ببين داره چيکار ميکنه ؟؟ تقلب مينويسه ...!!!!
.
.
.
.
مامانم موند چي بگه ، اومد تقلبو پاره کردو گفت : ما تو اين خونه نماز ميخونيم......!!

مطالب خنده دار, فک و فاميله داريم

يه رفيقي داشتم خيلي کمبود محبت داشت
روز تولدش از طرف بانکي که توش حساب داشت براش اس.ام.اس اومده بود:
"تولدتان مبارک"
اينم ورداشته بود جواب داده بود:
"خيلي ممنون شما اولين کسي هستيد که تولدمو بهم تبريک گفتيد...."!
مردم داغونن بخدا

مطالب خنده دار, فک و فاميله داريم

پسر داييم دهه هشتاديه مدرسه غيرانتفاعي ثبت نامش کردن سالي 3 ميليون !
.
.
.
.
يادش بخير ناظممون ميگفت فردا 500تومن کمک به مدرسه با خودتون بياريدخونه ما ميريخت به هم

مطالب خنده دار, فک و فاميله داريم

ديشب با دوس دخدرم حرف ميزدم
ازش پرسيدم عزيزم چي تنته؟ گفت :
من تاپ و شلوارك پوشيدم تو چي
پوشيدي؟جواب دادم شلوار كردي
قهوه اي با يه ركابي آبي نميدونم چرا
قطع كرد
فكر كنم بابا و داداشش تو خونه كت و
شلوار ميپوشن

مطالب خنده دار, فک و فاميله داريم

اقا پدرم يهو اومد تو اتاقم بهم گفت
تو که چشمات خيلي قشنگه...
تو که چشمات خيلي عجيبه
تو که اين همه نگاهت واسه چشمام گرمو نجيبه
من يهو ذوق مرگ شدم تا به خودم اومدم ديدم دارم ماشين بابامو. لنگ ميکشم نفهميدم چي شد فقط فهميدم کاملا خر شدم

مطالب خنده دار, فک و فاميله داريم

يه داداش کوچيکم (6 سالشه) تو يه فرشته کوچولويي! ميگه نه, من يه خدام !!!!!
داداشه خود بزرگ بينه من دارم؟؟

مطالب خنده دار, فک و فاميله داريم

بچم دو سالشه الان يه ماهه به من ميگه دايي محسن
نه دايي داره نه محسن داريم !!! امکان داره آدم تو اين سن توهم بزنه ؟
فک و فاميله داريم؟

مطالب خنده دار, فک و فاميله داريم

يکي از فاميلامون خيلي سال پيش که راهنمايي بود موقع امتحانا تقلب نوشته بود تو برگه هاي کوچيک با خودش برده بود سر جلسه،يکي از سوالا اومده بود فاميله تنبلو خجسته من حال نداشته جوابو بنويسه،برگه تقلبشو چسبونده بود به برگه امتحان جلوي سوالشم نوشته بود جواب ضميمه شده،معلمشم فهميده بود تقلب کرده انداخته بودتش،يه همچين فاميلاي فراخ و داغاني دارم من

مطالب خنده دار, فک و فاميله داريم

داره رعدوبرق ميزنه مامانم ميخواد بره پشت بوم لباسارو جمع کنه..
ميگه واي چه رعدو برقي نکنه برق بگيرتم تو پاشو برو
من سره راهيم ميدونم
فک و فاميله داريم؟

مطالب خنده دار, فک و فاميله داريم

نشسته بودم يه هو مامانم از آشپزخونه اومد، بي مقدمه شروع کرد درباره فلفل صحبت کردن که: ميدونستي فلفل لاغر ميکنه و ضد سرطانه؛ بعد نشست دو ساعت از خاطرات گذشتش و غذاهاي خوشمزه و پر فلفل عمه اش حرف زد
آخرش معلوم شد فلفل از دستش در رفته، ريخته تو (شاممون).
يني همچين مامان توجيه کننده اي دارم من!
فک و فاميله داريم؟

منابع:juke13.persianblog.ir
www.laaklaak.blogfa.com

fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/www.beytoote.com
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 100
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 346
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 938
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,204
  • بازدید ماه : 1,204
  • بازدید سال : 20,515
  • بازدید کلی : 4,766,034
  • کدهای اختصاصی
    pr checker