loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 688 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)
fanimani.rozblog.com/

معرفي يک دخترخوب (شعر طنز)

 

طنز دخترانه, معرفي يک دخترخوب

 روز و شب با خودت نرو هي ور
با تو هستم ، بله ، شما ... دختر

قلب تو گرچه واقعا پاک است!
خواهرم خوشگلي خطرناک است

با چنان تيپ و اين چنين ترکيب
صورتي مثل کاغذ تذهيب ،

وقتي از خانه مي زني بيرون
مرد صدساله مي شود دل خون!

متلک بشنوي تو از حالا
از جوان هاي بي سر و بي پا

آن يکي با دروغ و صد نيرنگ
مي دهد وعده هاي خوب و قشنگ

ديگري گويدت که جاني تو
گز شيرين اصفهاني تو !

پيرمردي يواشکي از پشت
گويد اين دخترک مراهم کشت !

نم نمک مي رومي از راه به در
با همين گفته ها مي شوي خر !

سادگي ها تو يک کمي کم کن
تو خيابون حواستو جمع کن !

گيرهاي سه پيچ را ول کن
خوشگلم ، فکر اين ارازل کن

اين جوان ها تمام ناجورند
آي ماهي ، بپا همه تورند

پلويي مي شوي به يک دوري
سي دي ات پخش مي شود فوري

مي شوي نقل محفل مردم
سبب عيش کامل مردم

آبرويت به باد خواهد رفت
يه يه خورده ، زياد خواهد رفت

کار من نيست تا کنم خواهر ،
امر معروف ، نهي از منکر

قصد من نيست تا کنم کيفي
منتها چون که ديدمت حيفي !

گفتم اين را بپرسم اي زيبا
که اگر فکر شوهري حالا؟!

گر چه ناراحتي تو از دستم
من خودم کيس قابلي هستم!

منبع:clip2ni.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 202
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 468
  • بازدید ماه : 468
  • بازدید سال : 19,779
  • بازدید کلی : 4,765,298
  • کدهای اختصاصی
    pr checker