loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 535 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)
fanimani.rozblog.com/

فک و فاميله ما داريم(9)

 

مطالب خنده دار, فک و فاميله داريم

 رفتيم خونه فک و فاميل ميگه پدر بزرگ خوبن ؟
مي گم تقريبا ?? روز که فوت کردن !!
ميگه اا حتما اگهي فوتشون رو ديدم يادم نيست
اين اسمش فک و فاميله ما داريم

•.•.•.•.•.•.•.•.فک و فاميله داريم.•.•.•.•.•.•.•.•

رفتيم ايران خودرو بابام به يارو ميگه پرايد داريد؟

 •.•.•.•.•.•.•.•.فک و فاميله داريم.•.•.•.•.•.•.•.•

با مامانم رفتيم مغازه تعميرات تلفن که تلفن بي سيم خونه رو بديم درست کنن
ياروو تلفن زده به پريز بعد با موبايلش زنگ زد که ببينه زنگ مي خوره يا نه
تلفن که زنگ خورد مامانم به من ميگه : اين آقاهه شماره مارو از کجا داشت
فک و فاميله داريم ما ؟

 •.•.•.•.•.•.•.•.فک و فاميله داريم.•.•.•.•.•.•.•.•

هميشه احوال رفيقتو هر ??روز ،حتما يکبار بپرس که اگه مرده بود به چهلمش برسي!
اس ام اس هاي مامانم به من !!
اينو بهش ميگن فک فاميل ؟!!

 •.•.•.•.•.•.•.•.فک و فاميله داريم.•.•.•.•.•.•.•.•

به مامان جونم مي گم : شوهرت بديم يا بفرستيمت مکه؟
ميگه : والا مکه که در نميره!!
فک وفاميل داريم ما

•.•.•.•.•.•.•.•.فک و فاميله داريم.•.•.•.•.•.•.•.• 

دعوت مودبانه ي بابام از من براي صرف شام
تَن لَشتو از پشت کامپيوتر جمع کن بيا پاي سفره پهن شو !!!

•.•.•.•.•.•.•.•.فک و فاميله داريم.•.•.•.•.•.•.•.• 

ديشب رفتيم خونه خالم يه پسر داره اندازه ماکاروني ? سالشه اومده ميگه : اين علامت حاکمه بزرگ ميتي کومانه
خواستم خر کيف شه احترام گذاشتم
برگشته ميگه : تو نمي خوات احترام بزاري (زومبه)
آخه اين فک فاميله داريم؟!

 •.•.•.•.•.•.•.•.فک و فاميله داريم.•.•.•.•.•.•.•.•

يکي از فاميلامون از شهرستان اومده بودن خونه ما نزديکه دو هفته پيشمون موندن
مامانم بلاخره خسته شد يه روز ظهر خيلي جدي بهشون گفت :
روزه آخري که مي خواستين برين مي خوام گوشت در بيارم از فريزر آبگوشت درست ميکنم
راستي کــي ميرين؟
يه همچين فاميلي داريم ما !!!

 •.•.•.•.•.•.•.•.فک و فاميله داريم.•.•.•.•.•.•.•.•

داداشم دو ساعت نشسته جلو تلويزيون خاموش ميگم چرا روشن نمي کني؟
ميگه بابا گفته هيچ سودي که نداريد يه يارانه تمام فايدتونه اونم بخوام خرج خودتون کنم؟؟؟
داداشم حداقل فوق ليسانس داره فکرکنم من که دانشجو هستم نون خوردن هم برام بزودي ممنوع شه!

 •.•.•.•.•.•.•.•.فک و فاميله داريم.•.•.•.•.•.•.•.•

پسر داييم هنوز پوشک پاشه تازه حرف زدن ياد گرفته
بهش ميگم اي جانم پوشک داري خوشمل پسمر؟
ميگه پ نه پ دستشويي فرنگي پام کردم،اگه کار داري بهت قرض بدم
تا غروبش نگاش نکردم مي ترسيدم بهم تيکه بندازه
يعني پيشرفت نسل جديد دهن منو آزاد راه کاملا آسفالت کرده !!!!

•.•.•.•.•.•.•.•.فک و فاميله داريم.•.•.•.•.•.•.•.• 

به مامانم ميگم ميز مبل براي گل گذاشتن روش نيست ، واسه اينه که پامو بزاريم روش حالشو ببريم !
ميگه پس اون جارويي هم که تو خونس براي تميز کردن نيس براي خوردن تو صورتته …

 •.•.•.•.•.•.•.•.فک و فاميله داريم.•.•.•.•.•.•.•.•

پيراهن تازمو با کلي ذوق و شوق به بابام نشون دادم،ميگه مبارکه عين رو بالشياي خدا بيامرز مادربزرگمه !

 •.•.•.•.•.•.•.•.فک و فاميله داريم.•.•.•.•.•.•.•.•

چند روز پيش دلم درد ميکرد به مامانم گفتم دلم درد ميکنه ميخوام برم دکتر ! مامان بزرگم که اونجا بود گفت : نميخواد بري دکتر ! نوشابه بخور ! ما قديما وقتي بز و گوسفندامون معدشون بهم ميريخت بهشون نوشابه مي داديم !!!

•.•.•.•.•.•.•.•.فک و فاميله داريم.•.•.•.•.•.•.•.• 

دخترخالم ?سالشه اومده گوشيشو گذاشته رو تاقچه برگشته ميگه : مامان يه وقت مسيجامو نخونيا !!!
اونوخت من تا ??سالگي فک ميکردم گوزنا شوهر آهوها هستن …

 •.•.•.•.•.•.•.•.فک و فاميله داريم.•.•.•.•.•.•.•.•

از امتحان برميگرديم ، بابا مامانمون ميپرسن چطور بود ؟ ميگيم عالي بود قبول ميشم ! ميگن لاف نزن راستشو بگو !
بعدش ميگيم افتضاح بود خراب کردم ؛ ميگن مسخره بازي درنيار راستشو بگو !
ما بايد به کدوم سازشون برقصيم ؟

•.•.•.•.•.•.•.•.فک و فاميله داريم.•.•.•.•.•.•.•.• 

تو جاده شمال تو اين سرازيري هاي پيچ در پيچ مامانم ميگه مگه شمال تو نقشه بالا نيست ؟ ميگم چرا ؟!
ميگه پس چرا ما همش سرازي ميريم ؟؟؟

•.•.•.•.•.•.•.•.فک و فاميله داريم.•.•.•.•.•.•.•.• 

بابام يه مرغ مينا خريده نره ، بهش ميگه : مرغ سينا …

•.•.•.•.•.•.•.•.فک و فاميله داريم.•.•.•.•.•.•.•.• 

برادرزادم اومده خونمون مهموني بهش ميگم ميگو گرفتم سرخ کنم بخوريم اگه باز سير نشدي يه پيتزايي خوب ميشناسم مي برمت اونجا …
برگشته ميگه عمو خيلي گدايي ! چرا برام فلافل نمي گيري ؟

 •.•.•.•.•.•.•.•.فک و فاميله داريم.•.•.•.•.•.•.•.•

بابا بزرگم هشتاد سالشه هميشه اصرار ميکنه که بزاريد من از خونه تنهايي برم بيرون مگه زنداني گرفتيد ؟ ميخوام برم نون و روزنامه و اينا بگيرم …
يه روز بعد از کلي اصرار گفتيم باشه برو ولي مواظب باش ! رفته نونوايي محل به همه ي اونايي که تو صف بودن گفته عجب روزگاري شده ، پنج تا دختر دارم پنج تا پسر اونوقت تو اين سن و سال من پيرمرد بايد بيام تو صف وايسم نون اونارم من بگيرم …
تا يه مدت هرکس منو تو محل ميديد نصيحتم مي کرد !!!

منابع:khandehbazar.blogfa.com
namakstan.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 128
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 382
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 1,940
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,206
  • بازدید ماه : 2,206
  • بازدید سال : 21,517
  • بازدید کلی : 4,767,036
  • کدهای اختصاصی
    pr checker