loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 525 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)
fanimani.rozblog.com/

فک و فاميله داريم...؟(8)

 

فک و فاميله داريم, طنز فک و فاميل

داداش دوستم رفته مسافرت ماشينشو يه هفته داده دست دوستم باشه اونوقت داداشِ منم وقتي ميره بيرون شلوارَکِشو قايم ميکنه نکنه من بپوشمش !
از داداش هم شانس نياورديم …

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

بابام دو هفته س تا ميرم پاي کامپيوتر مياد بغلم ميشينه دستمو مي گيره چُرت مي زنه ؟
ديشب بهش ميگم اين کارا واسه چيه ؟؟؟
ميگه تلوزيون گفته فرزندان خود را در دنياي مجازي تنها رها نکنيد !

 •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

يه روز دوست داداشم زنگ زد خونمون مامانم گوشيو برداشت ، يارو گفت : آقا حامد هستن ؟ مامانم گفت : نخير ، دستشويي تشريف دارن !!!
يه همچين ماماني دارم من ؛ پسرشو تحويل ميگيره در حد لاليگا !

 •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

يه بار زنگ درو زدن منم رفتم جلوي در گفتم بفرماييد ! طرف گفت با داداشتون کار دارم …
منم گفتم يه لحظه گوشي !
اصن يه وضي بخدا ! الان پدر و مادرم دارن دنبال بچه واقعيشون ميگردن …

 •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

از خواهرزادم پرسيدم دايي جون ق?افه مهم تره ?ا پول ?ا خوشت?پ? ؟
گفت واسه تو که هيچکدومو ندار? چه فرق? داره ؟؟؟
من :|
پول :))
قيافه :))
خوشتيپي =))
آنتونيو باندراس :|
مرحوم هوگو چاوز :|

 •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

داداشم زد شيشه ادکلونو شيکوند ، با عجله ميگه زود باش چند تا لباس بيار بکشيم روش حيفه !
تو کف مديريت بحرانشم …

 •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

داشتيم فيلم هندي ميديديم سلمان خان با يه کلاش يه گردان زرهي رو نابود کرد !
گفتم بابا اينا خالي بنديه !!!
بابام برگشت گفت خالي بندي اينه که راننده سيگار ميکشه ولي تو بوي سيگار ميدي !
هيچي ديگه ضايع شدم و همه رو به ديدن ادامه فيلم دعوت کردم …

 •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

ديروز دراز کشيده بودم داشتم چنتا تمرين حل ميکردم …
بابام اومده منو ديده محکم گرفته منو که نتونم تکون بخورم بعد بلند بلند ميگه : خانوم پاشو بيا اون دوربين عکاسي رو هم بيار يه صحنه ي نادر پيش اومده !
مامانم دوربينو آورده بابام يه عکس ازم گرفته ميگه اين صحنه هر صدسال يه بار پيش مياد!!! اگه اين عکسو بذارم اينترنت معروف ترين آدم دنيا ميشم …
آيا من سر راهيم ؟؟؟
آيا فک و فاميله داريم ؟؟؟
آيا اين داستان واقعي است ؟؟؟

 •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

ديشب مهمون داشتيم خواهر کوچيکم داشت چايي تعارف ميکرد ، به زن عموي بابام که رسيد به خواهرم گفت : الهي پير شي ؛ آبجيه منم که معنيه اين حرفو نميفهميد گفت الهي خودت بميري …
تا نيم ساعتم رفت تو اتاقش گريه کرد !

 •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

داداشم ميگه وقتي موهاتو سيخ سيخي ميکني شبيه فرچه توالت ميشي !

 •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

دوستم وکيله يه روز رفته دادگاه واسه کار اداري ، سر و کارش افتاده به يه مرد جدي و بداخلاق !
يارو گفته مثل اينکه تا به حال منو نديديد؟ دوستم هول کرده گفته خير ، زيارت نداشتيم سعادت کنيم شمارو !

 •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

تو جمع خانواده داشت?م ف?لم م?د?دم طرف دو شخص?ته بود زرت و زرت م?زد آدم م?کشت ، ?ه ساعت بعد ع?ن ?ه بچه گوگول? عاشقانه نگات م?کرد !
بابام : خانوم نکنه ا?ن بچمونم دو شخص?ته باشه ؟
مامانم : نه بابا خ?الت راحت ا?ن از اولم ب? شخص?ت بود چه برسه به دو تا شخص?ت !
?ن? تخر?ب در حد ه?روش?ما ، ا?ن دارم هنوز ت?که هاشو جم م? کنم ؛ بعدشم دارم ميرم يونيسف !

منبع:pat-o-mat.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 228
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 330
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,999
  • بازدید ماه : 2,999
  • بازدید سال : 22,310
  • بازدید کلی : 4,767,829
  • کدهای اختصاصی
    pr checker