loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 600 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)
fanimani.rozblog.com/

يکي‌ از فانتزيام اينه که...(2)

 

يکي‌ از فانتزيام اينه که, مطالب طنز و خنده دار

 يکي‌ از فانتزيام اينه سر امتحان الکي‌ هي‌ کفه دستمو نگا کنم
مراقب احساس زرنگي کنه بياد خفتم کنه ببين هيچي‌ کفه دسم نيست....
بعد بش بگم زرشک !ضايع شدي ؟؟؟
اصن به عشق همين حرکت ميرم دانشگاه !!!!

 ?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?

يکي از فانتزيام اينه که به استاد ايميل بزنم راجب موضوع تحقيق ازش نظرخواهي کنم اونم که صد در صد موافقه بعدش يه تحقيق اماده از قبل و بهش بفرستم بگم زِ ِ کي استاد چي فکر کردي سرعت عمل دارم دراين حد...

 ?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?

 يکي از فانتزيهام اينه يه جا که خيلي شلوغه گوشيم زنگ بخوره
بگم : آره ، آره ، حواستون باشه ؛ زنده مي خوامش !

 ?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?

يکي از فانتزيهام اينه تو يه روز برفي برم کوه و يه دفه ي گوله(!) گنده برفي دنبالم کنه ...اونقد بدووووووووم ....اخرشم له شم!!!!

 ?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?

يکي از فانتزيهام اينه وقتي دارم از پل هوايي رد ميشم يه دفه بشکنه و بيفتم............اخ چ حالي ميده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 ?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?

يكي از فانتزيام اينه كه در بعضي شرايط بحراني يا ساعت برنالد داشته باشم يا قولِ چراغ جادو.

 ?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?

يکي از فانتزيام اينه که :
توي بيمارستان،يه پرستار فوق العاده زيبا وجذاب
از اتاق عمل سريع مياد بيرون و
داد ميزنه:آقاي دکتر؟آقاي دکتر؟بيمار داره از دست ميره
من درحالي که لبخندي پرمعنا برلب دارم سرمو ميندازم پايين و از توي کشو دستکشمو در ميارم
... پرستار بلندتر و با التماس ميگه:آقاي دکتر عجله کنيد ،قلبش از حرکت ايستاده
من بازهم با لبخندي معنا دار دستکشارو دستم ميکنم
ايندفعه همهءپرستارا ودکترا از اتاق ميريزن بيرون و فرياد ميزنن آقاي دکتر آقاي دکتر بيمار داره ميميره
من که دسکشامو دستم کردم با خونسردي به چهرهءتک تکشون نگاه ميکنم و ميگم:
آقاي دکتر طبقه بالا تشريف دارن
بعد سطل آبو با پام هول ميدم جلو و همينجور که دارم زمينو تي ميکشم توي مه و غبار ناپديدشم.

 ?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?

يکي از فانتزيام اينه برم توي يه کافه و وقتي بار من امد گفت چي ميل ميکنيد، مثه تو فيلما بهش بگم: همون سفارش هميشگي! و سيگارم رو در بيارم و روشن کنم و محو موسيقي در حال پخش شدن توي کافه بشم!

 ?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?

يکي از فانتزيام اينکه وقتي دارم درس ميخونم کنترل تلويزيونو بردارم اعضاي خانواده رو کلهُــــــــم muteکنم

 ?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?

يکي از فانتزيام اينه که با دايال آپ به اينترنت وصل ميشم و به بقيه بگم که سرعتش از ADSL بيشتره

منبع:p30data.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 136
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 384
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 2,249
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,515
  • بازدید ماه : 2,515
  • بازدید سال : 21,826
  • بازدید کلی : 4,767,345
  • کدهای اختصاصی
    pr checker