loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 685 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)
fanimani.rozblog.com/

جوک خنده دار و جالب (8)

 

جوک خنده دار, مطالب خنده دار

 خرت که از پل گذشت مارو فراموش کردي
اما بدون اونطرف پل همسفرت و يارت فقط يه خره
بش تکيه نکني !

مطالب خنده دار, جملات طنز

نه کوه به کوه مي رسه ، نه آدم به آدم
حقتون رو همون موقع که دم دستتون هست ، بگيرين !

مطالب خنده دار, جملات طنز

با اونايي که ” دستشون به دهنشون نميرسه ” درست حرف بزن!!
ممکنه دستشون به دهن تو برسه !!

مطالب خنده دار, جملات طنز

يه ماشين لباسشويى داشتيم انقد تکون ميخورد که
بنده ى خدا همزمان هم لباس ميشست هم تو خونه قدم ميزد !

مطالب خنده دار, جملات طنز

اسمش روز طبيعته
ولي بقيه ??? روز سال سر جمع اندازه امروز طبيعت خسارت نمي بينه بنده خدا

مطالب خنده دار, جملات طنز

يه بار هم رفتم دست کشيدم رو آفتابه ، ازش يه غول اومد بيرون
بهم گفت آرزو کن
گفتم يه خونه ميخوام , گفت خب من اگه خونه داشتم تو آفتابه ميخوابيدم !!؟؟
خيلي منطقي بود لامصب !

مطالب خنده دار, جملات طنز

ميگما مامان شما هم سيب زميني سرخ شده ها رو تا قبل از غذا
تو اعماق کابينتها قايم ميکنه عايا !؟

مطالب خنده دار, جملات طنز

دختران عزيز توجه کنيد !
مرده شور اون زيبايي رو ببرن که قراره بعد از حموم هيچي ازش باقي نمي مونه!

مطالب خنده دار, جملات طنز

من ساعت خوابم رو با آمريکا تنظيم کردم …
فقط مونده درسم رو تموم کنم،ويزا بگيرم، آيلتس قبول شم
پذيرش بگيرم، پول در بيارم و بليت بخرمو برم …
همين

مطالب خنده دار, جملات طنز

ميرن ????متر زير آب به ماهيه سيخ ميزنن
گاز که ميگيره ميگن ببينيد چه خطرناک و وحشيه ؟
بعد اسم برنامه رو ميزارن
جستجوي هيولا …
هيولا تويي ، ول کن زبون بسته رو !

مطالب خنده دار, جملات طنز

اگه يه موقع از جلوي خشکبار فروشي رد شدي،چشمت به پسته افتاد
دلت شکست،مارو هم دعا کن!

مطالب خنده دار, جملات طنز

يه مقاله خوندم توش نوشته بود:
بعد از هر ?? دقيقه کار با کامپيوتر،?? ثانيه به يه جاي دور نگاه کن!
از همينجا خدمت صاب مقاله سلام عرض ميکنمو ميگم:
آخه عزيز من !
من اگه ميدونستم ?? دقيقه ديگه کِي ميشه،
که ? بار چاييم سرد نميشد!!

مطالب خنده دار, جملات طنز

من بچه بودم آرزو داشتم مادر بزرگم بزاره
دستگيره چرخ خياطيش رو يه دور بچرخونم!
يه همچين آدمي قانعي بودم من!!!

مطالب خنده دار, جملات طنز

من نميدونـم بعضي دخترا چرا اِنقـدِ حسّاسن …!!!
اسمشو به جايِ مريم ، مهسا صدا کردم …
قهـر کرد رفت … !!!

مطالب خنده دار, جملات طنز

دوست دارم الان يکي بغلم کنه بگه:
چته ديوونه بيا اين يه نخ سيگارو بکش!!
منم بگم پاشو بروگمشوکصافت آشغال ناباب
خيلي صحنه آموزنده و ملودرامي ميشه!

مطالب خنده دار, جملات طنز

شما يادتون نمياد
خودمم يادم نمياد
مال خيلي وقت پيشه !
بعله

مطالب خنده دار, جملات طنز

يه بارم با مخاطب خاصـــــم رفتيم کــــوه
لبه پرتگــــاه پاهاش سُر خورد دستاشـــو گرفتم که نره
اما ياد اين جملـــه افتادم که ميگه عشقتـــــو رها کن اگه برگشت که
مال توئه اگه نه از اولــــم مال تو نبوده
منم دستاشــــو رها کردم ديگه برنگشت يعني منـــــو نخواست بيشعور !

مطالب خنده دار, جملات طنز

تفاوت ما با نسل جديد :
آن چيست که بدون آن نميتوان زندگي کرد اما ديده نميشود ؟
جواب ما : هوا
جواب نسل جديد : وايرلس !

مطالب خنده دار, جملات طنز

بچه بودم فک ميکردم گوَزنا شوهر آهوا هستن

مطالب خنده دار, جملات طنز

دخترا , پسرا… هرچقدرم عاشق چاووشي و يگانه باشيد
يا حتي عاشق افتخاري و شجريان باشيد
بازم هيچ فرقي نداره
شب عروسيتون بايد امشو شوِ شِ ليپک لي لي لونه بذاريد
 اين يه قانونه !

مطالب خنده دار, جملات طنز

اصن کارخونه ي رانـــــــــــــــــــــي
بايد با شرکت جـــــي ال ايـــــکس همکاري کنه تا
يه آبميوه بده بيرون که ميوه ي تهش از قوطي بياد بيرون به راحتــــــــــي!

 

باز کجا ؟؟؟
سوالي که حتي اگه ?سال خونه باشي
و يهو بخواي از خونه خارج بشي حتما ميشنوي !

مطالب خنده دار, جملات طنز

اين روزا خرجم زياد شده گروني هم انقد بيداد ميکنه
جيبم ديگه جواب که نميده هيچ، تازه سوالم ميپرسه!!!

مطالب خنده دار, جملات طنز

خربزه که سهله….. ما نارنگيم ميخوريم بايد منتظر لرزش باشيم…

مطالب خنده دار, جملات طنز

اگر “ضربه فني” شدي ، دوباره شروع کن……
“ضربه مغزي” که نشدي……!!

مطالب خنده دار, جملات طنز

طريقه رواني کردن دخترا با دو حرکت:
ازشون عکس بگيريد.
عکس رو بهشون نشون نديد!

مطالب خنده دار, جملات طنز

از قيافه پسره معلومه مسواک شخصي هم نداره
قيافش شبيه دمپايي جلو بسته ي توالت ميمونه
بعد تو اينفو زده :
“من هميشه بهترين ها واسم بوده و هست
اگه مال من نشدي قطعاً بهترين نبودي”

مطالب خنده دار, جملات طنز

يه روزي مياد که بعدش ديگه مهم نيست فردايي در کار هست يا نه ؟
اون روز يا خيلي خوشبختي يا خيلي بدبخت

مطالب خنده دار, جملات طنز

هموطن عزيز !
در آيين نامه‌ي راهنمايي و رانندگي ، بخش حق تقدم
اشاره اي به قيمت خودروي شما نشده است !’

مطالب خنده دار, جملات طنز

دقت کردين:
پســرا ?? دقيقه حاضر ميشن، ?ساعت ميرن بيرون ..!
دختـــرا ? ساعت حاضر ميشن، ?? دقيقه ميرن بيرون

مطالب خنده دار, جملات طنز

پدرش بهش گفت اين ????تا چسب زخم رو بفروش تا برات کفش بخرم …
بچه نشست با خودش فکر کرد يعني بايد آرزو کنم
????نفر يه جاشون زخم بشه تا من کفش بخرم ؟
ولش کن ، همين خوبه …

مطالب خنده دار, جملات طنز

اگه تو مسيري هستي که ترافيک نيست ، قطعاً اشتباه اومدي!

منبع:radsms.com

fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/fanimani.rozblog.com/www.beytoote.com
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 130
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 384
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 2,044
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,310
  • بازدید ماه : 2,310
  • بازدید سال : 21,621
  • بازدید کلی : 4,767,140
  • کدهای اختصاصی
    pr checker