loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 543 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)
fanimani.rozblog.com/

جوک هاي جديد و خنده دار (15)

 

جوک جديد, جوک هاي خنده دار, جوک هاي خنده دار جديد

 تو صف نون بودم ديدم? تا پسر هفت هشت ساله سر نوبت با هم بحث ميکردن ..
اولى : برو بابا !
دومى : به من نگو بابا به من بگو عمو ، به من که ميگى بابا من نسبت به تو احساس مسئوليت پيدا ميکنم!!
اصن يـه وضيه

===============

ه?چ وقت حسرت سه چ?ز رو نخور
ت?پ،ق?افه،معرفت ماکه دار?م به کجا رس?د?م ؟ ها به
کجا رس?دم ؟

===============  

مامانم خطاب به مرغ مينامون:
سلام عزيزم، سلام پسرم صبحت بخير! خوب لالا کردي؟
بزار برات دون بيارم عشقم بخوري چاق بشي
چله بشي… آي مامان قربونت بره.. اي جانم اي جانم!
مامانم خطاب به من:
هوي شتر نميخواي اون تن لشت رو از جات بلند کني؟
انقدر آدم لــــــــــــــَش!!

 ===============

“ب?رون عجب باد? م?اد ، هوا خ?ل? خنک شده ”!
.
.
مقدمه چ?ن? پدرها برا? خاموش کردن کولر !!!

===============  

به سلامتيه دختري که دوست پسرشو با يکي ديگه ديد ,نرفت داد و بيداد راه بندازه آبروي پسره بره قشنگ رفت سوار ماشينش شد و جُفتشون رو زير کرد ... خيلي هم شيکو مجلسي . . .!خخخ

 ===============

کـ? گفـته د?ـفرانسـل و انتـگرال ه?ـچ جـا?زنـدگ? بـه درد نمي خوره ؟! هان ؟؟؟
بنـده خـودم بـه شـخـصه د?ـروز تمـام ش?ـشـه هايخـونـمونو ، با جـزوه هاي هميـنا پـاک کـردم !!!! بعلــههههه

===============  

بعضيا يه ژني دارن که باعث ميشه دري که باز ميکنن نبندن ،
مثلا در اتاق ، کشو ، کمد ، شامپو ، خمير ريش ، خمير دندون ...
اينا رو اعصابن

===============  

امروز نمي دونم جواب کدوم کار خوبم رو گرفتم !
رفتم صدگرم نخودچي گرفتم، داشتم مي خوردم
که يهو ديدم يه پسته توشه !!!!!
باور کنيد اشک توي چشمام حلقه زده بود

===============  

امروز رفته بودم پشت بوم که آنتن تلويزيونون رو تنظيم کنم، با موبايلم شماره خونه رو گرفتم به
مامانم ميگم: الو، مامان خوبه؟ مامانم هم ميگه : مرسي همه خوبن شما خوبين؟ خانواده خوبن؟
ببخشيد بجا نياوردم. :|
الان هم دارم دنبال خانواده واقعيم ميگردم خخخخ

===============  

آدم بايد يکي رو داشته باشه !
ساعت دو نصفه شب بهش اس ام اس بزنه ،
بگه دلم گرفته … اونم بگه خفه شو

===============  

بدانيد و آگاه باشيد . . .
اين روزها اس ام اس هايي براي شما فرستاده ميشوند با اين مضمون:
“داداش من يه جا گير کردم احتياج به شارژ دارم يکي واسم ميخري؟”
بعد که شما اين لطف رو بهش ميکنيد
اس ام اس ميده:
“بابت عيدي که بهم دادي ممنون”
زخم خوردم که ميگما
گفتم که در جريان باشيد

===============  

يادتونه بچه که بوديم تا توى يه جمعى ميرفتيم حوصله نداشتيم،خجالت ميکشيديم بابا مامانمون ميگفتن:سلام کردى به عمو؟ ما هم مثل خر تو گل ميمونديم! يهو طرف به دروغ ميگفت: بعععععله،سلامم کرد پسر گل!!!!
عاشق اين ادما بودم،دمشون گرم.

===============  

من يه غلطي کردمُ قضيه فانتزيُ افقُ واسه بابام تعريف کردم ؛
حالا هروقت اَزَش پول ميخوام، ميره تو افق محو ميشه !

===============  

تلويزيون ميگه اگر در هفته 19 ساعت از نت استفاده کنيد معتاد هستيد:
بسم الله الرحمان رحيم
رضا هستم هر روز 5 تا 6 ساعت از اينترنت استفاده مي کنم معتاد نيستم تفريحي

 ===============

بدم مياد از اينايي که وقتي دارن از طرفشون جدا ميشن براش آرزوي خوشبختي مي کنن ..
داري ميري برو ديگه فيلم بازي نکن …

===============  

عوارض جانبي بعد از يک شکست عشقي چيه ؟
در آوردن گوشي از حالت سايلنت !
نبردن گوشي به دستشويي و حمام !
از رمز درآوردن اينباکس گوشي !
… پاک کردن آثار جرم !
خواب راحت …
زندگي راحت …
آرامش همراه با گريه !
تموم نشدن شارژ ايرانسل بعد ? ساعت !

منبع:p30data.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 107
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 284
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 541
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 807
  • بازدید ماه : 807
  • بازدید سال : 20,118
  • بازدید کلی : 4,765,637
  • کدهای اختصاصی
    pr checker