loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 655 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)
fanimani.rozblog.com

مصاحبه با عطا عمراني بازيگر شيدايي

 

بيوگرافي عطا عمراني بازيگر نقش طاها در شيدايي

 

بيوگرافي عطا عمراني بازيگر سريال شيدايي:

عطا عمراني متولد سال ???? است ، وي دانشجوي رشته مهندسي معدن است ، او هنرجوي کلاسهاي امين تارخ است ، قبلا کار تئاتر مي کرده ، عطا عمراني بازيگر نقش طاها در سريال شيدايي بازيگر تازه کاري است  و اين مجموعه اولين کار تصويري او هست که همراه شدنش با يک گروه حرفه اي را شانسش براي ورود به اين حرفه مي داند، او دوست دارد بازيگري را به صورت حرفه اي ادامه دهد…

 

 

*آقاي عمراني از ورودتان به عرصه هنر وآشنايي تان با اين گروه وحضور در سريال شيدايي بگوييد؟

 

**سريال شيدايي اولين کار حرفه اي وحضور تصويري من است.من تا به حال هر کاري کرده ام تئاتر بوده است.

من هنرجوي کلاسهاي امين تارخ بودم که تا پارسال يکسري کارهاي کلاسي انجام مي داديم که خب بنا بر قاعده هر از گاهي يکسري از هنرمندان براي ديدن کارهاي ما مي آمدند تا آن موقع که سعيد نعمت الله از طرف آقاي تارخ براي ديدن کارهاي ما به کلاس آمدن وخب کار ما را ديدن.

از آن زمان يک سال گذشت تا اينکه ارديبهشت امسال آقاي نعت الله مراجعه کردند وبا هم صحبت کرديم وبعد به آقاي عسگرپور معرفي شدم وبعد از موافقت ايشان کاردر مرحله پيش توليد بود که رفتيم براي دور خواني فيلمنامه وصحبت کردن در خصوص نقش و….

 

*بازيگري دغدغه تان است؟

**بله.خيلي دوست دارم اين کار را به صورت حرفه اي دنبال کنم.اين کار براي من خيلي جدي است وهيچ فرقي هم برايم نمي کند در چه ژانري ودر سينما کار کنم يا تلويزيون.

 

*اولين حضورتان جلوي دوربين کار سختي نبود؟

**نه اصلا.من حتي استرس هم نداشتم.کارکردن با يک چنين گروهي برايم خيلي لذت بخش بود.همه هم کمکم مي کردند.

 

*اين ميان سعيد نعمت الله چقدر در رسيدن شما به اين نقش کمکتان کرد؟

**خيلي او نويسنده کاربلدي است.او مرتب سر صحنه بود.مرتب با همه بازيگرها در ارتباط بود گاهي ساعتها در خصوص نقش با بچه ها صحبت مي کرد من که ديگر جاي خود دارم(مي خندد).

 

فقط انتخابهاي بعدي ام را سخت تر مي کند.ومن تمام سعيم را خواهم کرد که نقشهاي بعدي ام به بهترين شکل انتخاب کنم.به قولي هوشمندانه باشد.

 

 

بيوگرافي عطا عمراني بازيگر نقش طاها در شيدايي

 

 

*طاها چقدر به شما نزديک است؟

**بعيد مي دانم.نه من به او شبيه هستم ونه او به من.من فقط سعي کردم خصوصيات نقش را به خودم نزديک کنم.ولي خب زياد به خودم شبيه نبود.

 

*براي اين نقش چه کارهايي انجام داديد؟

**اولين کار اين بود که به خواست وپيشنهاد آقاي نعمت الله در طول يک ماه بيش از هفت کيلو وزن کم کردم تا به مختصات فيزيکي طاها نزديک ترشوم.

 

*الان هنوز کار ادامه دارد؟

**بله الان روزي ??ساعت کار مي کنيم تايم کار زياد است تا کار به پخش برسانيم.اتفاقا ديشب شب کار بودم که شما بيدارم کرديد(با خنده)

 

*دلمشغولي ديگري داريد؟

**هر چند با اين تايم کاري اين روزها کمتر فيلم مي بينم وکمتر مطالعه مي کنم ولي آخرين فيلمي که ديدم فيلم«درايو» بود.


www.beytoote.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 141
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 379
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 1,696
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,962
  • بازدید ماه : 1,962
  • بازدید سال : 21,273
  • بازدید کلی : 4,766,792
  • کدهای اختصاصی
    pr checker