loading...
صفا پاتوق|سایت سرگرمی و تفریحی
اخبار صفا پاتوق
محمد بازدید : 5311 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

safapatogh.ir/

اسرار گريم براي آرايش صورت را ياد بگيريد

 گريم در آرايش استفاده از تکنيک هاي سايه روشن براي تاکيد بر ويژگي هاي طبيعي چهره و برجسته سازي زيبايي هاست . مي توانيد به راحتي آن را ياد بگيريد و با کمي دقت با توجه به چهره خود اجرا کنيد .

 

طبق نظر آرايشگر حرفه اي لس آنجل Brande Bytheway , قسمت اصلي آرايش , برجسته سازي توسط تعيين حدو مرزهاست.خيلي ها فکر ميکنند انجام دادن اينکار در خانه امکانپذير نيست , اما اينکار راحت تر از آن چيزيست که شما فکر مي کنيد!

برند ميگويد : "گريم بازي با سايه روشن هاست , ايجاد حدود و برجسته کردن ويژگيهاي طبيعي صورت ". براي بدست آوردن اين تکنيکها ما قدم به قدم با آرايشگر حرفه اي " برند " پيش ميرويم تا به کار بردن اين تکنيکها و ابزراهاي لازم را ياد بگيريم . اين تکنيکها و رويکرد ها , روي هر شخص باتوجه به ويژگيهاي آن شخص متفاوت خواهد بود اما روش کلي کار يکي است .

 

بخشي از نصيحت برند در اين مورد اين است : تمرين , تمرين , تمرين !! او ميگويد امتحان کنيد , به اطراف خود نگاه کنيد و چيزي که براي صورت شما مناسب است را کشف کنيد . اينکار خيلي پيچيده به نظر نميرسد, حتي برند ميگويد " بعضي از مردم هرروز بارها اينکار را انجام ميدهند ."

دو روش اصلي و قابل استفاده براي طراحي پايه وجود دارد : لولايت ( کمرنگ کردن ) و هايلايت ( پررنگ و برجسته کردن )

 

لولايت يعني استفاده از يک رنگ تيره تر و براي قسمتهايي از صورت استفاده ميشود که شما نميخواهيد خيلي به چشم بيايد و براي پوشاندن آن از لولايت استفاده ميکنيد . برند توصيه ميکند که براي لولايت از سايه و رنگ سه درجه تيره تر از پوستتان و از رنگها و سايه هاي مات و بدون درخشندگي استفاده کنيد .

 

برعکس هايلايت , براي قسمتهايي استفاده ميشود که شما ميخواهيد برجسته تر شود و بيشتر به چشم بيايد . براي هايلايت شما ميتوانيد هم از رنگ و سايه هاي مات استفاده کنيد و هم براق و درخشنده , هرکدام را که خودتان دوست داريد .

 

گونه

برند ميگويد : اولين چيزي که بسياري از مردم مي خواهند برجسته کردن گونه است .براي شروع کار، بااستفاده از برس گونه متوسط يا بزرگ و سايه لولايت تيره ، زير استخوان گونه را آرايش کنيد .ما از رنگ قهوه اي ملايم براي اين قسمت استفاده کرديم.

آرايش صورت ,اسرار گريم براي آرايش صورت

 

بالاي قسمتهايي راکه لولايت کرديد براي متعادل و برجسته کردن هايلايت وبرجسته کنيد . بعد از تيره کردن زير گونه سعي کنيد استخوانهاي گونه خود را برجسته تر کنيد , براي اينکار بااستفاده از قلم مو , رنگ براق و درخشنده و يا سايه روشني را در امتداد استخوانهاي گونه بزنيد و بعد با برس خطوط را محو کنيد .

آرايش صورت ,اسرار گريم براي آرايش صورت

بيني

يکي از استراتژيهاي اساسي اين است که بيني را کمي باريک کنيد ( البته يادتان باشد ، ممکن است اين استراتژي براي هر صورتي مناسب نباشد ) براي بيني نيز از همان سايه لولايت گونه خود استفاده کنيد . اين کار را از گوشه دروني ابرو شروع کنيد و تا انتهاي هر دو طرف بيني ادامه دهيد .

آرايش صورت ,اسرار گريم براي آرايش صورت

و بعد، از بالا تا پايين پل بيني خود را هايلايت ( روشن و برجسته ) کنيد . براي آرايش بيني، هميشه از محصولات مات استفاده کنيد، حتي براي برجسته کردن آن . برند ميگويد : به طور کلي، مردم ميخواهند بيني شان خيلي ديده نشود , بخصوص آن منطقه برجسته T مانند , بنابراين من مي خواهم اين قسمت خيلي درخشنده و قابل توجه نباشد و در نهايت، خط فاصل بين اين دو قسمت بيني را با استفاده از يک قلم مو محو کنيد .

آرايش صورت ,اسرار گريم براي آرايش صورت

چشم

چشم ها را در دومرحله آرايش کنيد, با لولايت کارخود را شروع کنيدو از اين سايه بر روي چين و چروک ها و پلک چشمتان نيز استفاده کنيد و خوب آنها را همرنگ کنيد .

آرايش صورت ,اسرار گريم براي آرايش صورت

سپس، با يک قلم مو ناحيه زير ابرو را هايلايت و برجسته کنيد .

آرايش صورت ,اسرار گريم براي آرايش صورت

فک

براي لولايت ،از زير فک تا امتداد خط فک از سايه تيره تري استفاده کنيد و اينکار را تا نقطه ارتباطي فک با گردن ادامه دهيد ,براي اينکه اين خط ديده نشود با يک قلم موي تميز زير فک و گردن را برس بزنيد تا يکدست شود .

آرايش صورت ,اسرار گريم براي آرايش صورت

سپس، بالاي خط فک را هايلايت و برجسته کنيد و بادقت , با نواحي اطرافش همرنگ کنيد اما اطراف چانه, اينکار را نکنيد چون شما ميخواهيد دوطرف فک پايين را برجسته کنيد . برند ميگويد : اگر شما تمام نواحي چانه را هايلايت کنيد باعث ميشود چانه شما بزرگتر به نظر برسد و به سمت جلو کشيده شود .

آرايش صورت ,اسرار گريم براي آرايش صورت

منبع:آي بانو

safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/safapatogh.ir/http://www.beytoote.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1873
  • کل نظرات : 311
  • افراد آنلاین : 147
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 364
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 1,136
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,402
  • بازدید ماه : 1,402
  • بازدید سال : 20,713
  • بازدید کلی : 4,766,232
  • کدهای اختصاصی
    pr checker